Og³oszenie z dnia 2021-04-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00075155/01 - Wynik z dnia 2021-06-08
Og³oszenie nr 2021/BZP 00039583 z dnia 2021-04-23 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
SMART K£ODZKO (SMAK): Budowa Systemu Inteligentnego Zarz±dzania Ruchem w Centrum Miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748654682
1.5.8.) Numer faksu: 748674062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SMART K£ODZKO (SMAK): Budowa Systemu Inteligentnego Zarz±dzania Ruchem w Centrum Miasta
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-762bd6cc-a408-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00039583
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002065/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Smart K³odzko Budowa Systemu Inteligentnego Zarz±dzania Ruchem w Centrum Miasta
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „Smart K³odzko (SMAK)”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spójno¶ci.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.Ofertê, o¶wiadczenia z pkt 1,zawiadomienia, wnioski, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub informacje sporz±dzone w sposób okre¶lony w pkt 1, Wykonawcy przekazuj±:1) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ okre¶lone w pkt 1 wykonawcy mog± przekazywaæ tak¿e drog± elektroniczn± na adres: zamówienia.pub@um.klodzko.pl jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci. Szczegó³y zosta³y opisane w pkt XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta w K³odzku (Burmistrz Miasta), plac Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, tel. 74 865 46 00;2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pan Andrzej Strycharz, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.klodzko.pl tel. 74 865 46 09;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „Smart K³odzko (SMAK)”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Spójno¶ci.2. Przedmiotem zamówienia jest: budowa systemu inteligentnego zarz±dzania ruchem w centrum miasta w K³odzku. Obszar objêty systemem obejmuje wjazdy na p³ytê g³ówn± rynku oraz s±siaduj±ce uliczki, tj. wjazdy w ul. Wojska Polskiego, £ukasiewicza, Armii Krajowej, pl. Boles³awa Chrobrego, Wodna. Ka¿dy wjazd objêty jest monitoringiem po³±czonym z siedzib± Stra¿y Miejskie w K³odzku na pl. Boles³awa Chrobrego 1. 3. W sk³ad ca³ego systemu zarz±dzania ruchem wchodz± roboty budowlane: budowa przy³±czy energetycznych na potrzeby 7 automatycznych s³upków przeszkodowych w piêciu wy¿ej wymienionych lokalizacjach, wraz z budow± monitoringu oraz nowym oznakowaniem. Mo¿liwo¶æ sterowania s³upkami nale¿y zapewniæ poprzez modu³ GSM. Aplikacja powinna zapewniæ mo¿liwo¶æ niezale¿nego sterowania dla ka¿dej z lokalizacji. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ karty SIM (5szt.) wraz z obs³ug± na okres 10 lat. System zawiera modu³ SOS dla pojazdów uprzywilejowanych.4. Obs³ugê geodezyjn± na ka¿dym etapie realizacji inwestycji zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczêciami ¶wiadcz±cymi o przyjêciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (projekt budowlany Za³±cznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Za³±cznik nr 8 do SWZ; STWiOR Za³±cznik nr 9 do SWZ). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ kosztorys ofertowy (je¿eli nie za³±czy go do oferty) oraz harmonogram robót najpó¼niej do dnia podpisania umowy z Zamawiaj±cym. UWAGA DODATKOWA DLA WYKONAWCY: ze wzglêdu na prowadzone (niezale¿nie) prace rewitalizacyjne budynku muzeum w K³odzku, Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e konieczne do wykonania prace (zwi±zane z przedmiotem zamówienia) na elewacji budynku muzeum, winny byæ wykonane w pierwszej kolejno¶ci.5. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy P.z.p.6. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.7. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Projekt budowlany Za³±cznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Za³±cznik nr 8 do SWZ; STWiOR Za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: (dzia³ XIX SWZ)1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40 %.Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w kryterium „gwarancja” w nastêpuj±cy sposób: Gwarancja udzielona na okres 36 miesiêcy – 0 pkt. Za ka¿de dodatkowe 6 miesiêcy ponad wymagane minimum (36 m-cy) Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ 10 pkt. Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium „gwarancja” wynosi 40 pkt. Punkty za kryterium „gwarancja„ zostan± przyznane w skali punktowej na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w pkt 2 Formularza ofertowego (za³±cznik nr 1 do SWZ). Ostateczn± ocenê ka¿dej z ocenianych ofert stanowiæ bêdzie suma liczby punktów przyznanych kryterium „gwarancja” oraz liczby punktów przyznanych w kryterium „cena”. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ 100 pkt. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan±, polegaj±ce na budowie/przebudowie systemu zarz±dzania ruchem polegaj±cym na budowie automatycznych s³upków, szlabanów przeszkodowych lub innego rozwi±zania (systemu) pozwalaj±cego na zarz±dzanie ruchem, na kwotê co najmniej 50 000 z³ brutto.Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. minimum 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych , je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). 4) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty - dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu4a wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
zgodnie z projektem umowy paragraf 7 ust. 3: Rozliczenie robót nast±pi w formie: 1) faktur czê¶ciowych wystawianych na podstawie protoko³u odbioru czê¶ciowego. Faktura czê¶ciowa bêdzie p³atna w terminie do 21 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiaj±cego. £±czna warto¶æ faktur czê¶ciowych nie mo¿e przekroczyæ 80% warto¶ci przedmiotu umowy. 2) faktury koñcowej wystawionej na podstawie protoko³u odbioru koñcowego i przekazaniu przez Wykonawcê dokumentacji o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 5). Faktura koñcowa bêdzie p³atna w terminie do 21 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiaj±cego.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj , zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y przewidziane w projekcie umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-10 10:15
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê zakupow± w sposób okre¶lony w SWZ. Link do Platformy Zakupowej Zamawiaj±cego: https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli jego wniesienie by³o wymagane) w wysoko¶ci i formie okre¶lonej w Rozdziale XXI SWZ.W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ kosztorys ofertowy (je¿eli nie za³±czy go do oferty) oraz harmonogram robót najpó¼niej do dnia podpisania umowy z Zamawiaj±cym. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) obejmuj± czynno¶ci wykonywane przez: 1) operatorów sprzêtu wykorzystywanego podczas prac;2) brukarzy;3) osób wykonuj±cych prace ziemne;4) osób wykonuj±cych roboty elektryczne.Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cymi odpowiednio Za³±cznik nr 6 do SWZ. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.2021-04-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach piwnic w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku.
- Wymiana urz±dzeñ w kot³owni w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w K³odzku.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw± "Remont budynku K³odzkiego O¶rodka Kultury wraz z remontem konserwatorskim elewacji, stolarki okiennej ........
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3256D, km 1+200 - 4+363 [ intensywne opady deszczu, wrzesieñ 2024 r.]
- Dostawa sprzêtu na artyku³y biurowe, worki, ¶rodki czysto¶ci, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespo³u Opieki Zdrowotnej" w K³odzku
- Odbudowa mostu w ci±gu drogi powiatowej nr 3226D ul. Ko¶ciuszki w K³odzku km 10+406
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorz±dowego ¯³obka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowo¶ci Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postêpowanie
wiêcej: Urz±dzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.