Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005870/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039595 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA UDOSTĘPNIANIA SZLAKÓW TURYSTYCZNYCH I ŚCIEŻEK PRZYRODNICZYCH NA TERENIE BIESZCZADZKIEGO PARKU NARODOWEGO W SEZONIE TURYSTYCZNYM 2021 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134610650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bdpn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UDOSTĘPNIANIA SZLAKÓW TURYSTYCZNYCH I ŚCIEŻEK PRZYRODNICZYCH NA TERENIE BIESZCZADZKIEGO PARKU NARODOWEGO W SEZONIE TURYSTYCZNYM 2021 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5fa2ac4-6482-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa udostępniania szlaków turystycznych i ścieżek przyrodniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005870/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 588508,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 498736,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa udostępniania szlaku : 1. Ustrzyki Górne – szlak w kierunku Szerokiego Wierchu, obejmuje również: 1a. Parking w Terebowcu, 1b. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 37686,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa udostępniania szlaku : 2. Ustrzyki Górne – szlak w kierunku Połoniny Caryńskiej, obejmuje również: 2a. Parking w Ustrzykach Górnych,2b. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 47190,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa udostępniania szlaku : 3.Wołosate – szlak w kierunku Tarnicy, Przełęczy Bukowskiej i Rozsypańca obejmuje również: 3a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 49630,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku: 4. Wetlina Stare Sioło – szlak w kierunku Przełęcz Orłowicza, obejmuje również: 4a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 30879,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku : 5. Brzegi Górne – szlak w kierunku Połoniny Wetlińskiej i Połoniny Caryńskiej, obejmuje również: 5a. Parking w Brzegach Górnych,5b. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 66237,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku : 6. Przełęcz Wyżna – szlak w kierunku Połoniny Wetlińskiej, obejmuje również: 6a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 38998,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku : 7. Pszczeliny Widełki – szlak w kierunku Bukowego Berda, obejmuje również: 7a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 21226,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku : 8. Przełęcz Wyżniańska – szlak w kierunku Małej Rawki i Połoniny Caryńskiej, obejmuje również: 8a. Parking na Przełęczy Wyżniańskiej,8b. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 76384,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku : 9. Wetlina – szlak w kierunku Działu, obejmuje również:9a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 12766,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku : 10. Ustrzyki Górne – szlak w kierunku Wielkiej Rawki, obejmuje również: 10a. Parking w dolinie Rzeczycy, 10b. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 24931,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępniane szlaku : 11. Muczne – szlak w kierunku Bukowego Berda, obejmuje również: 11a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 53500,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa udostępniania szlaku: 12. Bukowiec – ścieżka przyrodnicza w kierunku Beniowej i źródeł Sanu, obejmuje również: 12a. Parking w Bukowcu,12b. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 38918,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnianie szlaku: 13. Kalnica – szlak w kierunku Smereka, obejmuje również:13a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 32122,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa udostępniania szlaku: 14. Wetlina – wejście w kierunku Rabiej Skały, obejmuje również: 14a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 8901,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa udostępniania szlaku : 15. Przełęcz Wyżna – wejście w kierunku Działu obejmuje również: 15a. Wydawnictwa4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.5.) Wartość części: 13758,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34536,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34824,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34536,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891090455
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34536,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47190,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47190,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47190,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusława Rajchel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891016855
7.3.4) Miejscowość: Lutowiska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47190,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49630,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49630,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49630,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891235706
7.3.4) Miejscowość: Wołosate
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49630,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30879,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30879,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30879,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Turystyka i Ekologia, Justyna Zakrzewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992786301
7.3.4) Miejscowość: Wetlina
7.3.5) Kod pocztowy: 38-608
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30879,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66237,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66237,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66237,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa, Adam Ogrodzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891199790
7.3.4) Miejscowość: Lutowiska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa - Adam Ogrodzki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa - Adam Ogrodzki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66237,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38998,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38998,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38998,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891232576
7.3.4) Miejscowość: Wołosate
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38998,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52850,16
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65868,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52850,16
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja nad Osławą, Piotr Sroka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170093747
7.3.4) Miejscowość: Smolnik
7.3.5) Kod pocztowy: 38-543
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52850,16
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24931,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24931,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24931,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891207147
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stacja Smolnik Nad Osławą - Piotr Sroka
jakie przetargi wygrała firma
Stacja Smolnik Nad Osławą - Piotr Sroka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24931,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46443,96
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53500,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46443,96
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Rudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891080988
7.3.4) Miejscowość: Tarnawa Niżna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46443,96
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37137,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38919,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37137,71
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Rudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891080988
7.3.4) Miejscowość: Tarnawa Niżna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37137,71
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13757,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13757,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13757,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julian Leja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891172420
7.3.4) Miejscowość: Dwernik
7.3.5) Kod pocztowy: 38-713
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13757,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI USTRZYKI GÓRNE
więcej: przetargi USTRZYKI GÓRNE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.