eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańBUDOWA OŚWIETLENIA UL. KRĘTEJ W ŻAGANIU



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OŚWIETLENIA UL. KRĘTEJ W ŻAGANIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 4771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zagan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OŚWIETLENIA UL. KRĘTEJ W ŻAGANIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e19c98-574e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005335/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oświetlenia ulicy Krętej w Żaganiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191217,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego o napięciu 0,4 kV, posadowieniu 18 słupów stalowych okrągłych o wysokości 8,0m, malowanych w kolorze oprawy, posadowionych na prefabrykowanych fundamentach betonowych. Wysokość zawieszenia oprawy to ok. 8,0 m. Słupy z trwałym oznaczeniem typu i roku produkcji (średnica wierzchołka 60 mm, dla słupów parkowych 48 mm) – posiadające certyfikat bezpieczeństwa CE. Projektuje się 14 opraw ulicznych asymetrycznych montowanych na wysięgniku o długości 1,0 m oraz 14 opraw do świetlenia obszarowego montowanych na wysięgniku o długości 1,0m. Projektuje się 10 słupów z wysięgnikiem podwójnym oraz 8 z wysięgnikiem pojedynczym. Zasilanie projektowanych opraw oświetlenia drogowego z istniejącego obwodu oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Żagań o statusie miejskim, wyprowadzić zasilanie projektowanego oświetlenia ze słupa podlegającego wymianie nr OD-224/1/1, następnie obok słupa OD-224/1/1 zabudować rozdzielnicę wyposażoną w zabezpieczenie 3 –faz 3 x13AgG/gL i zasilić z niej projektowane oświetlenie dalej pośrednio ze stacji transformatorowej S-8224 oraz istniejącej rozdzielnicy oświetleniowej OD-224/1. Kabel zasilający projektowane słupy oświetlenia drogowego YAKXS 4 x 35 mm2.. Projektuje się sieć oświetlenia drogowego w układzie TN-C kablem ziemnym YAKXS 4 x 35 mm2 na napięcie skuteczne 0,6/1kV. Projektowaną linię kablową ułożyć w ziemi na głębokość 70 cm (pod drogami) i zjazdami na głębokość 120 cm licząc do górnej krawędzi rury przepustowej) zgodnie z normą N SEP –e-004. Przeciski pod drogami, wjazdami z nawierzchni rozbieralnej z rezerwą min.50%.
Roboty wykonać zgodnie z projektem technicznym, normami przywołanymi w Warunkach Technicznych oraz zasadami wiedzy technicznej.
Geodezyjne wytyczyć projektowaną trasę przebiegu sieci oświetlenia ulicznego. Wszelkie roboty należy wykonać przy ścisłym zachowaniu warunków BHP i przepisów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz zaleceniami zawartymi w projekcie budowlanym i Planie BIOZ sporządzonym przez kierownika budowy. Po zakończeniu robót należy przeprowadzić badania odbiorcze obejmujące oględziny, pomiary i próby zgodnie z PN-HD60364-6:2008.
Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków udzielił pozwolenia na budowę niniejszego oświetlenia drogowego (decyzja z dnia 20.07.2021 roku znak: ZN.5142.67.2021[gmŻag] pod warunkiem spełnienia obowiązków polegających na:
- zapewnieniu przez inwestora prowadzenia badań archeologicznych,
- uzyskaniu co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem inwestycji pozwolenia LWKZ na prowadzenie badań archeologicznych.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany składający się z projektu zagospodarowania terenu, części opisowej projektu budowlanego oraz części graficznej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z ww. dokumentacją, a także wszelkimi warunkami i opiniami gestorów sieci, które stanowią załącznik do SWZ.
4.3. Przedmiary robót załączone do SWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie zawierała wynagrodzenie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie podanej w ofercie. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia.
W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów stanowiących załącznik do SWZ.
Wykonawca, dla obliczenia ceny i we własnym zakresie ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.4. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, a także wszelkimi wydanymi warunkami, opiniami i decyzjami, które stanowią załącznik do SWZ.
2) W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie.
3) Jeżeli w dokumentacji projektowej podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidziane w projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są równoważne w zakresie jakościowym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawiania Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowlanych przewidzianych do wbudowania, celem zatwierdzenia tego wykazu przez Zamawiającego.
4) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN - EN lub równoważnym o gorszych parametrach niż określone w projekcie.
5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową oraz wytycznymi inspektora nadzoru.
6) Zwraca się uwagę na wykonywanie robót ziemnych, które powinny być prowadzone ze szczególną ostrożnością tak, aby nie spowodować większych uszkodzeń w terenie, mogących być nieodwracalnymi i stwarzać problem z odtworzeniem istniejącego stanu.
7) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywanie roboty oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
8) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
9) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
10) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
12) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219320,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ELEKTRYCZNYCH "MEGAVAT" Zdzisław Sarnacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970317065

7.3.3) Ulica: Sportowa 52

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.