eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Promnik"Usługa ochrony mienia instalacji IK-MBP i składowiska odpadów w Promniku, gm. Strawczyn dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Promniku"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa ochrony mienia instalacji IK-MBP i składowiska odpadów w Promniku, gm. Strawczyn dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Promniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62

1.5.2.) Miejscowość: Promnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa ochrony mienia instalacji IK-MBP i składowiska odpadów w Promniku, gm. Strawczyn dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o. w Promniku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a8a4c9-9024-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGO/02/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia instalacji IK-MBP i składowiska odpadów w Promniku, gm. Strawczyn dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami sp. z o.o w Promniku. Ochrona mienia na składowisku odpadów wraz z instalacją IK-MBP prowadzona będzie przez 2-ch pracowników Wykonawcy zamówienia – jeden na posterunku stałym w pomieszczeń punktu Zespołu Ewidencyjnego ze stanowiskiem systemu kontroli dostępu i CCTV wraz z możliwością korzystania z pomieszczeń socjalno-bytowych, drugi – dozór ruchomy, który będzie patrolował teren składowiska odpadów i zakładu w granicach ogrodzenia oraz z zewnątrz Bud. Adm.-Biurowy z częstotliwością min. co 1 godz. oraz będzie pełnił funkcję doraźnego patrolu interwencyjnego. W celu kontroli realizacji patrolu Wykonawca rozmieści na jego trasie zbliżeniowe punkty kontrolne (8 szt.)
– raporty miesięczne z czytnika transporderów zbliżeniowych potwierdzające realizację harmonogramu patrolowania będą załączane do faktur Wykonawcy i podlegać weryfikacji przed potwierdzeniem prawidłowości realizacji usługi w danym okresie objętym fakturą z załączonym raportem.

Dodatkowo Wykonawca zapewni dodatkowych 2-ch pracowników do patrolowania terenu składowiska odpadów oraz magazynów surowców wtórnych na okres do 5 miesięcy łącznie przez cały okres trwania umowy (po uprzednim zgłoszeniu potrzeby przez Zamawiającego).

Zamawiający zaznacza, że pracownicy oddelegowani do wykonywania zamówienia nie mogą posiadać niepełnosprawności w stopniu uniemożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu umowy, np. niepełnosprawności ruchowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384436,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547965,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384436,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe RAMZES Paweł Malicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562118448

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384436,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.