eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsiekPoprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osiek

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-221

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158671203

1.5.8.) Numer faksu: 158671232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig.osiek@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-osiek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8faa5915-59ae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym" Osi 3 „Efektywna i zielona energia" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311245/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KB.271.7.2021.WP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3189586,92 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3189586,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1) "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY OSIEK
Lokalizacja działka nr 2280/1 - OBRĘB Osiek
Zakres robót obejmuje między innymi:
• Modernizacja systemu grzewczego polegającego na zastosowaniu układu biwalentnego: kocioł na biomasę, klasy V+ (Ecodesign) z powietrzną pompą ciepła typu Multi (powietrze-powietrze), rewersyjnej, w układzie hybrydowym z instalacją PV do zbilansowaniaenergii elektrycznej. Kocioł na biomasę, klasa V+ (Ecodesign), pozwoli na znaczne zwiększenie efektywności energetycznej i oszczędności energii przy znacznym zmniejszeniu
emisjiCO2. Nowe orurowanie izolowane, zawory podpionowe, grzejniki panelowe z termostatami.
Dostosowanie kotłowni do wymogów technicznych. Montaż ciepłomierza.
• dociepleniu - dach
• modernizacja stolarki drzwiowej
• modernizacja stolarki okiennej
• dociepleniu - ściana zewnętrzna
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana w gruncie)
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna fundamentowa)
• wymianie oświetlenia – 236 szt. (Usprawnienie polega na demontażu istniejących opraw o
łącznej mocy 20,600 kW i montażu nowych 236 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych
o łącznej mocy 7,337 kW)
• montażu instalacji fotowoltaicznej na potrzeby oświetlenia
− Zakładana ilość paneli fotowoltaicznych 21 szt. po 0,385 kWp/szt.
− Rodzaj systemu on-grid
− Moc instalacji 8,085 kWp
− Powierzchnia zabudowy PV 36,00 m2
− Szacowana roczna produkcja energii 7 337,00 kWh/R
• Montaż instalacji PV na potrzeby powietrznej pompy ciepła
− Zakładana ilość paneli fotowoltaicznych 22 szt. (0,385 kWp)
− Rodzaj systemu on-grid
− Moc instalacji 8,47 kWp
− Powierzchnia zabudowy 38 m2 Szacowana roczna produkcja energii z PV
− 7 680,00 kWh/R

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 984085,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2) "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W OSIEKU"
Lokalizacja działka nr 2037/2 - OBRĘB OSIEK
Zakres robót obejmuje między innymi
• Modernizacja instalacji c.o. w oparciu o kocioł na biomasę, klasa V+ (Ecodesign).
Nowe orurowanie preizolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory podpionowe, automatyka pogodowa. Rozwiązanie zapewni znaczne zwiększenie efektywności energetycznej
i oszczędności energii oraz znaczne ograniczenie emisji CO2. Montaż ciepłomierza.
• modernizacja stolarki drzwiowej
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana w gruncie)
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna fundamentowa)
• dociepleniu - dach (GRUPA dach nad salą taneczną)
• modernizacja stolarki okiennej okna PCV
• dociepleniu - dach (GRUPA dach nad pomieszczeniami)
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna )
• wymianie oświetlenia – 122 szt. (Usprawnienie polega na demontażu istniejących opraw o łącznej mocy 9,84 kW i montażu nowych 122 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych o
łącznej mocy 3,424 kW)
• montażu instalacji fotowoltaicznej
-Zakładana ilość paneli fotowoltaicznych 9 szt. po 0,40 kWp/szt.
-Rodzaj systemu on-grid
-Moc instalacji 3,6 kWp
-Powierzchnia zabudowy PV 16,20 m2
-Szacowana roczna produkcja energii 3 424,00 kWh/R

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 550928,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3) „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM.MARII KONOPNICKIEJ W SUCHOWOLI”Suchowola 31,28-221 Osiek
Lokalizacja działka nr 1123/2 - OBRĘB Suchowola
Zakres robót obejmuje między innymi:
• Kompleksowa modernizacja systemu c.o. w budynku. Kocioł na pellet, kl. V+
(Ekodesign), z automatycznym system podawania paliwa, bez rusztu awaryjnego oraz elem. umożliwiających jego zastosowanie, index efektywności energetycznej 139, o sprawności co najmniej 106,2%. Pozwoli to na znaczne zwiększenie efektywności energetycznej i
oszczędnościenergii oraz znaczne zmniejszenie emisji CO2. Nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z
termostatami, zawory podpionowe w celu regulacji przepływu czynnika grzewczego. Montaż licznika ciepła.
• modernizacji systemu ciepłej wody użytkowej
• modernizacja stolarki okiennej - okna połaciowe
• dociepleniu - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (GRUPA strop piwnic)
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna)
• modernizacja stolarki okiennej- okna PCV
• dociepleniu - podłoga na gruncie (GRUPA podłoga na gruncie parteru)
• U_PP_1 (GRUPA luksfery)
• Dociepleniu - dach (GRUPA dach)
• dociepleniu - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (GRUPA strop poddasza)
• modernizacja stolarki drzwiowe
• wymianie oświetlenia – 218 szt. (Usprawnienie polega na demontażu istniejących opraw o
łącznej mocy 17,830 kW i montażu nowych 263 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych
o łącznej mocy 7,354 kW)
• montażu instalacji fotowoltaicznej
-Zakładana ilość paneli fotowoltaicznych 24 szt. po 0,40 kWp/szt.
-Rodzaj systemu on-grid
-Moc instalacji 9,6 kWp
-Powierzchnia zabudowy PV 43,20 m2
-Szacowana roczna produkcja energii 8 824,80 kWh/R

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 1172740,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4) „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BUKOWEJ”
Bukowa 52,28-221 Osiek
Lokalizacja działka nr 569/2 - OBRĘB Bukowa
Zakres robót obejmuje między innymi:
• Kompleksowa modernizacja systemu ogrzewania w budynku. Nowy kocioł kondensacyjny na biomasę klasy 5+(Ecodesign), bez rusztu awaryjnego oraz bez elementów umożliwiających jego zastosowanie, co pozwoli na znaczne zwiększenie efektywności energetycznej i oszczędności energii oraz znaczne zmniejszenie emisji CO2 , z automatyką pogodową, nowe orurowanie izolowane, grzejniki panelowe z termostatami, zawory podpionowe w celu regulacji przepływu czynnika grzewczego. Montaż licznika ciepła.
• modernizacja stolarki okiennej
• modernizacja systemu ciepła woda użytkowa
• dociepleniu - podłoga na gruncie (GRUPA podłoga na gruncie)
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna piwnic)
• dociepleniu - stropodach (GRUPA stropodach )
• dociepleniu - ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna)
• modernizacja stolarki drzwiowej
• wymianie oświetlenia -80 szt. (Usprawnienie polega na demontażu istniejących opraw o łącznej mocy 5,45 kW i montażu nowych 80 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych o
łącznej mocy 2,361 kW)
• montażu instalacji fotowoltaicznej
-Zakładana ilość paneli fotowoltaicznych 6 szt. po 0,40 kWp/szt.
-Rodzaj systemu on-grid
-Moc instalacji 2,4 kWp
-Powierzchnia zabudowy PV 10,80 m2
-Szacowana roczna produkcja energii 2 361,00 kWh/R

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 481832,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290146,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1736500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1290146,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TREEBUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 6812074575

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: JAWORNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1290146,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 727222,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1092000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 727222,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TREEBUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 6812074575

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Jawornik

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727222,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1658463,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2055418,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1658463,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH RODBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 9590778514

7.3.3) Ulica: UL. KOŃCOWA 6

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-706

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1658463,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622680,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1140000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622680,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRON-TECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nip 8172039742

7.3.3) Ulica: UL. OLSZAŃSKA 6

7.3.4) Miejscowość: PADEW NARODOWA

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622680,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.