Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00562132/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie I: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej (...)
Zadanie II: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług
do samochodów służbowych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie I: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej (...)Zadanie II: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług
do samochodów służbowych (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cf62cd-999d-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.74.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250404,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I:1. Przedmiotem postepowania jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów, których właścicielem jest Miasto Otwock.
2. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość całodobowego zakupu paliwa
na terenie Miasta Otwocka lub w odległości maksymalnie 5 km od granicy Miasta Otwocka.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia polegać będzie zwłaszcza na:
1) Bieżącym tankowaniu autobusów Zamawiającego na stacji benzynowej Wykonawcy paliwem płynnym:
- olej napędowy (ON) w ilości około 39000 litrów
- płyn oczyszczający spaliny AdBlue – w ilości około 900 litrów
2) W związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana powyżej jest ilością szacunkową/ orientacyjną, podaną w celu obliczenia ceny oferty. Z uwagi na to, że ilość paliwa określona w powyższym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. Niezrealizowanie przez Zamawiającego pełnego zakresu ilościowego nie będzie rodzić po stronie Wykonawcy roszczenia o jego wykonanie w pełnej wysokości.
3) Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiającego
na stacji paliw wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
4) Zakup paliwa odbywać się będzie w formie bezgotówkowej:
a) na podstawie dokumentu WZ (z podaniem informacji o których mowa we wzorze umowy)
lub
b) przy użyciu kart elektronicznych – paliwowych kart identyfikacyjnych, zwanych dalej „kartami paliwowymi”.
Zadanie I i II:
1. Dostarczane paliwo płynne musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 ze zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
2. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1707 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134200-9 - Paliwo diesla
09134000-7 - Oleje napędowe
24957000-7 - Dodatki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 203250,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II:1. Przedmiotem postępowania jest bezgotówkowa dostawa paliw płynnych, zakup produktów i usług do samochodów służbowych oraz sprzętu będących w używaniu przez Urząd Miasta Otwocka.
2. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość zakupu paliwa oraz produktów
i usług na terenie Miasta Otwocka i posiadanie sieci stacji paliw na terenie całego kraju, czynnych całodobowo.
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia polegać będzie zwłaszcza
na:
1) Bieżącym tankowaniu pojazdów służbowych oraz sprzętu będących w użytkowaniu Zamawiającego na stacji benzynowej Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową Pb 95, olejem napędowym (ON).
2) Paliwo płynne na potrzeby pojazdów i sprzętu, w tym:
a) benzyna bezołowiowa w ilości około 4000 litrów,
b) olej napędowy w ilości około 2500 litrów.
3) W związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Urzędu Miasta Otwocka, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana powyżej jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu obliczenia ceny oferty. Z uwagi na to, że ilość paliwa określona w powyższym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. Niezrealizowanie przez Zamawiającego pełnego zakresu ilościowego nie będzie rodzić po stronie Wykonawcy roszczenia o jego wykonanie w pełnej wysokości.
4) Zakup paliwa odbywać się będzie w formie bezgotówkowej, przy użyciu kart elektronicznych – paliwowych kart identyfikacyjnych, zwanych dalej „kartami paliwowymi”, które wydane będą w ramach wynagrodzenia Wykonawcy w terminie
10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zadanie I i II:
1. Dostarczane paliwo płynne musi spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 ze zm.). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
2. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1707 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134200-9 - Paliwo diesla
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWSKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322056233
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 21B
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Dostawa 2 urządzeń do badania integralności filtrów w podziale na części".
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Dostawa urządzenia do badania szczelności fiolek
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi
- Modernizacja boiska sportowego do gry w piłkę nożną i siatkówkę w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
- Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Minikowie
- Dostawa oleju napędowego
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb-95 w roku 2025 na poczet działalności Nadleśnictwa Starogard
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
- Zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.