Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór autorski i wsparcie dla systemu Ready_™
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f64e1a8b-7f0d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór autorski i wsparcie dla systemu Ready_™2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f64e1a8b-7f0d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Serwis i nadzór autorski systemu obiegu dokumentów (eDokumenty)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych gdyż zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1a
Usługa wsparcia, utrzymania i dostosowania systemu do przepisów prawa może być zrealizowana tylko przez jednego Wykonawcę (twórcę programu) firmę eDokumenty gdyż przez innego wykonawcę jest ze względów technicznych niemożliwa. W/w firma jest jedynym Wykonawcą zdolnym do realizacji zamówienia z uwagi na niezbywalne prawo do kodów źródłowych eksploatowanego w UM oprogramowania, które wprost uniemożliwiają powierzenie realizacji zamówienia innemu wykonawcy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.86.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 998200,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i wsparcie dla systemu Ready_™.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia obsługi serwisowej dla systemu Ready_™ w zakresie:
1) nadzoru autorskiego:
a) doskonalenia systemu pod względem jakości i funkcjonalności poprzez udostępnianie nowych wersji oprogramowania,
b) diagnozowania i usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu,
c) dostosowywania funkcjonalności systemu w zakresie gromadzenia i archiwizacji dokumentów oraz komunikacji elektronicznej, określonych w bieżących przepisach prawa tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
d) wskazywania rozwiązań zastępczych w korzystaniu z oprogramowania systemowego na czas usuwania uszkodzeń bądź instalowania nowych wersji,
e) dostarczania, poprzez udostępnienie, nowych wersji oprogramowania dla Zamawiającego w terminach ich ukazywania się,
f) usunięcia wszelkich awarii / usterek, które pojawią się w systemie (dotyczy to zarówno błędów programowych jak i ewentualnych naruszeń integralności danych z pominięciem błędów operatorów), które będą spowodowane niewłaściwym działaniem oprogramowania,
g) udostępniania aktualizacji systemu Ready_™ i aplikacji wspomagających pracę w systemie, dostarczanych przez Wykonawcę w celu uzupełnienia funkcjonalności. Aktualizacje nie dotyczą serwera ESOD-OPS 2.
2) wsparcia w zakresie:
a) doradztwa związanego z eksploatacją i administracją systemu,
b) dostępu do aktualnej dokumentacji technicznej,
c) optymalizacji konfiguracji systemu zarządzania bazą danych w zakresie wymaganym przez system,
d) wykonania okresowych aktualizacji systemu i upgrade’ów serwerów, na których został zainstalowany system eDokumenty (ESOD-UM-APP, ESOD-UM-BAZA, ESOD-JOM, MRD, ESOD-TZR, ESOD-ZZM) w razie wystąpienia takiej konieczności. Aktualizacje i upgrade`y nie dotyczą serwera ESOD-OPS 2.
Wykonawca w ramach nadzoru autorskiego w okresie trwania umowy zobowiązuje się do realizacji ulepszeń i rozszerzeń wdrożonego oprogramowania w ilości nie przekraczającej 40 godzin rozwojowych.
W/w prace będą realizowane w oparciu o odrębne zlecenie ze strony Zamawiającego określające zakres, termin wykonania i jakość zmian oraz uzgodnioną z Wykonawcą pracochłonność. Wykonawca zastrzega możliwość odmowy realizacji prac jeżeli pracochłonność przekracza dostępny uzgodniony budżet godzin rozwojowych pozostały do realizacji.
W zakresie nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przeanalizowania zgłoszonej usterki i usunięcia w terminie nie dłuższym niż wskazany poniżej, w zależności od rodzaju usterki. Usterki będą klasyfikowane przez Wykonawcę. Rodzaje usterek:
a) usterka nieistotna - zakłócenie działania oprogramowania polegające na nienależytym działaniu jego części nieograniczające działania całego systemu; niemające istotnego wpływu na zastosowanie oprogramowania i niebędące awarią lub błędem - w kolejnych wersjach oprogramowania,
b) usterka istotna (błąd) - zakłócenie działania oprogramowania polegające na nienależytym działaniu lub niedziałaniu co najmniej jednej z funkcji; istnieje obejście zakłócenia w ramach funkcjonującego oprogramowania powodujące znaczne nakłady pracy, zaś cały system funkcjonuje; termin usunięcia określony przez Wykonawcę pisemnie (mailem) w okresie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Zaproponowany termin wymaga uzyskania zgody Zamawiającego i nie może być dłuższy niż 30 dni liczone do daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
c) usterka krytyczna (awaria) - zakłócenie działania oprogramowania uniemożliwiające realizowanie czynności w co najmniej jednej z jego części; nie istnieje obejście zakłócenia w ramach Oprogramowania; termin usunięcia: niezwłocznie, nie dłużej niż 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia,
2) dostosowania systemu do zmian w przepisach prawnych na dzień przed wejściem przepisu w życie lub w innym terminie ustalonym przez Strony,
3) doskonalenia systemu pod względem jakości i funkcjonalności w postaci nowych wersji oprogramowania,
4) podjęcia wszelkich działań zmierzających do jak najszybszego usunięcia zgłoszonego problemu wg ustaleń,
5) zachowania poufności i nie przekazywania osobom trzecim udostępnionych materiałów serwisowych bez pisemnej zgody Zamawiającego,
6) dostarczenia przed rozpoczęciem działań serwisowych podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 1 do wzoru umowy),
Termin okresowych aktualizacji i upgrade’ów serwerów będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eDokumenty Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263016935
7.3.3) Ulica: Plac Kościuszki 9
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
- Dostawa urządzeń sieciowych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji. Nr grupy 324-1, 324-2
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja systemu serwerów dla środowiska monitoringu Genetec wraz z wdrożeniem"
- Usługi opieki serwisowej oraz administrowania infrastrukturą informatyczną Zamawiającego
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanych produktów Elemental firmy AWS (Amazon Web Services) na okres 12 miesięcy
- Zakup oprogramowania klasy DLP wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego
- Dostawa licencji na oprogramowanie do systemu kopii zapasowych wraz ze wsparciem.
- ZP/CZD/033/25 Dostawa, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.