Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych i zdrowotnych w ramach projektu pod nazwą "Bliżej rodziny: rozwój, aktywność, pasja" nr konkursu RPOLD.09.02.01-IP.01-001/21 część 7 Seksuolog lub edukator seksualny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej im. Ireny Sendlerowej w Aleksandrowie Łódzkim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 712 16 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsal.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsal.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych i zdrowotnych w ramach projektu pod nazwą "Bliżej rodziny: rozwój, aktywność, pasja" nr konkursu RPOLD.09.02.01-IP.01-001/21 część 7 Seksuolog lub edukator seksualny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49dce2d5-8034-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 Poddziałanie 9.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne pod nazwą „Bliżej rodziny: rozwój, aktywność, pasja” realizowanego w ramach RPO WŁ 2014-2020 Poddziałanie 9.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne nr Konkursu: RPLD.09.02.01-IP.01-10-001/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji na część zamówienia objętą postępowaniem w trybie z wolnej ręki nie wpłynęła żadna oferta zatem na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-433328cf-5112-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla uczestników projektu przez Seksuologa/edukatora seksualnego w ramach projektu pod nazwą „Bliżej rodziny: rozwój, aktywność,
pasja” realizowanego w ramach RPO WŁ 2014-2020 nr Konkursu: RPLD.09.02.01-IP.01-10-001/21. Liczba godzin: łącznie 180 godzin
- sesje indywidualne- 1 raz w tygodniu po 2 – 2,5 godziny,
- spotkania grupowe - 1 raz w miesiącu 2 godziny (przeciętnie 5 osób w grupie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85320000-8 - Usługi społeczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALEKSANDRA DULAS - NOWOCZESNE IDEE W EDUKACJI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384373730
7.3.3) Ulica: ul. Zbocze 2 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-003
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA DULAS - NOWOCZESNE IDEE W EDUKACJI
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA DULAS - NOWOCZESNE IDEE W EDUKACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2025 ROKU
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnych wykonywanych w miejscu zamieszkania klientów na terenie Gminy Baruchowo
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.-II
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie m. Szklarska Poręba dla 10 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz specjal. usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania osoby chorej, objętej pomocą GOPS w Luzinie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.