Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00551831/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00561228/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ
wraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639815948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 27
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614262455
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@zolgniezno.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zolgniezno.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2583ec0-9a51-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa portierni Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZwraz z obsługą wewnętrznej centrali automatycznej sygnalizacji pożaru
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2583ec0-9a51-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa portierni Zakładu wraz z obsługą wewnętrznej centrali automat. sygnalizacji pożaru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT 372.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240828,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obsługa portierni przez 24h/dobę z jednoosobową obsadą na jednej zmianie przez wszystkie dni kalendarzowe w roku.
2. Ilość godzin wykonywania zamówienia w okresie jednego roku wynosi 8784.
3. Zakres obowiązków obejmuje w szczególności:
a) zabezpieczenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego przed kradzieżą, włamaniem, dewastacją
b) zamykanie bram wjazdowych na teren Zakładu w porze nocnej od godziny 22.30 do godziny 5.00.
c) otwieranie i zamykanie zapory wjazdowej
d) zamykanie po godzinie 1500 i otwieranie o godzinie 645 drzwi wejściowych do segmentu administracji
e) wykonawca otrzyma klucze do budynku części administracyjnej które będą przechowywane przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich kradzież, czy tez użycie ich przez osoby nieupoważnione
W przypadku zgubienia lub innej zawinionej utraty jakichkolwiek kluczy przez Wykonawcę jest on zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu, Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody Zamawiającego z tym związane, w tym zobowiązuje się ponieść wszystkie koszty wymiany zamków na nowe albo dorobienia utraconych kluczy.
f) sprawdzanie zabezpieczenia drzwi i okien oraz wyłączanie oświetlenia w segmencie administracji
g) obsługa centrali sygnalizacji pożarowej „Siemens FC724”:
- sprawdzanie wiarygodności wywołanego alarmu
- wyłączanie fałszywego alarmu
- powiadamianie stanowiska monitorowania o fałszywych alarmach
h) powiadamianie Policji i Straży Pożarnej w przypadkach nagłych zdarzeń (pożar, włamanie itp.)
i) powiadamianie Dyrektora w przypadkach nagłych zdarzeń (pożar, włamanie itp.)
h) prowadzenie rejestru osób wchodzących na teren Zakładu po godzinie 1500
i) przestrzeganie przepisów b.h.p. i p-poż. oraz regulaminów obowiązujących w Zakładzie
j) prowadzenie księgi z przebiegu pracy na każdej zmianie.
k) odbieranie przesyłek dla pacjentów i Zakładu
l) niezwłoczne informowanie na bieżąco Zamawiającego o przypadkach zagrożenia i dewastacji mienia oraz włamania i kradzieży na terenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego.
4. Zakaz wpuszczania pojazdów na teren Zakładu za wyjątkiem samochodów:
a) Dyrektora
b) Głównego Księgowego
c) posiadających zezwolenie Dyrektora na wjazd na teren Zakładu
d) pojazdów uprzywilejowanych
e) służbowych i wykonujących zaopatrzenie na rzecz Zakładu
f) pracowników II i III zmiany (godz. 1400 i 2200);
5. Wykonawca przeszkoli na własny koszt pracowników portierni w zakresie obsługi centrali automatycznej sygnalizacji pożarowej „Siemens FC724” oraz urządzenia do retransmisji sygnałów pożarowych.
Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie , że pracownicy zatrudnieni w jego firmie, wykonujący pracę w portierni Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SP ZOZ ul. Elizy Orzeszkowej 27 62-200 Gniezno, posiadają ważne szkolenia BHP i P.POŻ, aktualną zdolność lekarską do pracy oraz zostali przeszkoleni w zakresie obsługi centrali automatycznej sygnalizacji pożaru Siemens FC724, urządzenia do retransmisji sygnałów pożarowych. wg załącznika nr 6
6. Portiernia stanowi pomieszczenie Zamawiającego odpowiednio wyposażone. W pomieszczeniu tym siedzibę będą mieli pracownicy Wykonawcy na czas wykonywania zadań.
7. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w należytym stanie sanitarno – higienicznym pomieszczenia Portierni we własnym zakresie przez okres trwania umowy.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody i zobowiązany jest do ich usunięcia.
9. W terminie 14 dni przed upływem obowiązywania umowy Wykonawca oraz Zamawiający dokonają komisyjnego przeglądu stanu pomieszczenia portierni oraz spisu z natury wyposażenia znajdującego się w tym pomieszczeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240828,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307923,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240828,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GrupaAlfa Sp. z o.o. Sp.K.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alfa Guard Security Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381140639
7.3.3) Ulica: Rokocin 4d
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240828,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-31 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2221P i 2226P - przebudowa chodnika w m. Jarząbkowo
- Budowa sieci wodociągowej w m. Jankówko działki nr 8/3, 11/3
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2154P Polska Wieś - Wilkowyja
- Dostawa warzyw i owoców
- Budowa sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia ulicznego w m. Piekary, Os. Porzeczkowe
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/011/25 Obsługa portierni w wybranych obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA"
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.