Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00107379/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00127047/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi Kwietniki – Grobla oraz drogi Paszowice – Jakuszowa w Gminie Paszowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 137
1.5.2.) Miejscowość: Paszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 0768706097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platwormazakupowa.pl/pn/paszowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont drogi Kwietniki – Grobla oraz drogi Paszowice – Jakuszowa w Gminie Paszowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-713a5f0b-b35b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035404/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Remont drogi Kwietniki - Grobla oraz Paszowice - Jakuszowa w Gminie Paszowice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2763280,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 - „Remont drogi Kwietniki – Grobla oraz drogi Paszowice – Jakuszowa w gminie Paszowice”, część 1 – „Remont nawierzchni drogi powiatowej 2824DP Kwietniki – Grobla oraz drogi gminnej 110698DG do posesji Grobla 22”, którego zakres zamówienia obejmuje:Na remontowanej drodze założono jeden przekrój normalny. Planowana szerokość docelowa drogi przez teren niezabudowany to 4,0 m. Szerokość drogi na pozostałym odcinku wynikowa po istniejących krawędziach. Spadek poprzeczny wynikowy zasadniczo zgodny z istniejącym. Przy obiekcie mostowym w km 0+790 wykształcamy żelbetową belkę pod-poręczową na której montujemy nową barieroporęcz mostową. Istniejące przepusty pod drogą i na zjazdach wymieniamy na nowe zgodnie z opisem w przedmiarze. Rów od 0+000 do 0+400 remontujemy.
Dla zapewnienia komunikacji z polami ornymi wykonujemy pięć wspólnych wjazdów wraz z przepustami o długości 8,0 m. Zasadniczo wodę powierzchniowo przejmuje reszta pasa drogowego.
Przekrój konstrukcyjny planowany jest następująco:
1. Warstwa wiążąco-profilująca AC 11 W Kr 1-2 na gr 4 cm średnio.
2. Wykonanie warstwy ścieralnej AC 11 S Kr 1-2 gr. 4 cm
Kropimy emulsją asfaltową istniejącą nawierzchnię i między warstwowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz obmiar robót stanowiący załącznik nr 6.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1674194,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 – „Remont drogi Kwietniki – Grobla oraz drogi Paszowice – Jakuszowa w gminie Paszowice”, część 2 - „Remont nawierzchni drogi Paszowice – Jakuszowa (dawna droga powiatowa 2821DP przekazana gminie w trybie kaskadowym w związku z budową S3)”, którego zakres zamówienia obejmuje:Na remontowanej drodze założono jeden przekrój normalny. Planowana szerokość docelowa
drogi to 5,0 m. Spadek poprzeczny wynikowy zasadniczo zgodny z istniejącym. Istniejące
przepusty pod drogą i na zjazdach wymieniamy na nowe zgodnie z opisem w przedmiarze
Zasadniczo wodę powierzchniowo przejmuje rów od górnej wody i na pozostała część pasa
drogowego. Przekrój konstrukcyjny planowany jest następująco:
1. Warstwa wiążaco-profilująca AC 11 W Kr 1-2 na gr 4 cm średnio.
2. Wykonanie warstwy ścieralnej AC 11 S Kr 1-2 gr. 4 cm
Kropimy emulsją asfaltową istniejącą nawierzchnię i międzywarstwowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz obmiar robót stanowiący załącznik nr 6.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1061727,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych realizowanych pn. „Remont drogi Kwietniki – Grobla oraz drogi Paszowice – Jakuszowa w Gminie Paszowice” a w szczególności:1/zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, wymagane w trakcie realizacji zadania;
2/ reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacją techniczną , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3/ sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz sprawdzanie kraju ich pochodzenia;
4/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
5/ potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;
6/ udział w naradach, spotkaniach na placu budowy oraz w przeglądach gwarancyjnych. A także każdorazowe stawiennictwo się na żądanie Zleceniodawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 27359,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1855149,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2711381,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1855149,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBUT DROGOWYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112589260
7.3.3) Ulica: Kaczawska 19
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1855149,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 8
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1058647,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1731070,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1058647,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112589260
7.3.3) Ulica: Kaczawska 19
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1058647,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941185029
7.3.3) Ulica: Brennik 42c
7.3.4) Miejscowość: Brennik
7.3.5) Kod pocztowy: 59-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-12 do 2023-11-14PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.