Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00081486/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem pojazdów oraz pojemników na odpady wraz z ich eksploatacją dla Włocławskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368755325
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412 38 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wpk.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wpk.biz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Odbiór i transport odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem pojazdów oraz pojemników na odpady wraz z ich eksploatacją dla Włocławskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. we Włocławku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3fc2ab-5d9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317251/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPK.WR.01/13/12/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3432000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest najem:
a) 15 pojazdów, w tym co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych i co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej wraz z utrzymaniem ich w stanie zdatnym do użytku, wliczając w to bieżące naprawy, konserwacje i serwisowanie. Szczegółowy wykaz pojazdów objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
b) pojemników na odpady w ilości: 21 846 sztuk, wraz z ich utrzymaniem w stanie zdatnym do użytku tj. naprawianiem, konserwowaniem i serwisowaniem. W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do wstawiania, przestawiania, wymiany i odbioru pojemników z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Na czas naprawy, konserwacji lub serwisowania pojemnika, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia pojemnika zastępczego takiego samego rodzaju i pojemności, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz pojemników objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji.
2) Wymogi dotyczące najmowanych pojazdów:
a) pojazdy winny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu,
b) konstrukcja pojazdów zabezpieczająca przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizująca oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
c) pojazdy winny być wyposażone w narzędzia i urządzenia wymagane odpowiednimi przepisami,
d) Zamawiający wraz z Wykonawcą używać będą wspólnie pojazdy w oparciu o wspólnie uzgodniony harmonogram sporządzony przez Wykonawcę, raz na kwartał.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4209330,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4209330,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4209330,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910041776
7.3.3) Ulica: Komunalna 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4209330,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
- NAJEM 9 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH W ZAKRESIE PRAWA JAZDY KAT. B DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO WE WŁOCŁAWKU, NA OKRES 48 MIESIĘCY
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO CIĄGŁEJ TERAPII NERKOZASTĘPCZEJ RAZEM Z DZIERŻAWĄ APARATÓW DO CIĄGŁYCH TERAPII NERKOZASTĘPCZYCH Z REGIONALNĄ ANTYKOAGULACJĄ CYTRYNIANOWĄ LUB OGÓLNOUSTROJOWĄ NA OKRES 24 MIESIĘCY
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.