eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁAŃCUCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172256971

1.5.8.) Numer faksu: 172256970

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatlancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eed78280-2d85-4a80-a52f-7cb7c4464855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed78280-2d85-4a80-a52f-7cb7c4464855

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067060/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wyposażenia hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Łańcucie i Zespole Szkół nr 3 w Łańcucie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 564022,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej z zapleczem przy Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Łańcucie na który składają się:
ZADANIE 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
krzesło uczniowskie 104
krzesło 10
krzesło obrotowe 2
stół uczniowski 1-osobowy 80
stół uczniowski 2-osobowy 12
stół 1
stół składany 1
biurko nauczycielskie 3
biurko 4
biurko 2
szafka wisząca 2
szafa biurowa 9
szafa ubraniowa 5
szafa niska 2
gablota szklana 1
gablota szklana 2
szafka metalowa z siedziskiem stałym 52
szafka metalowa z siedziskiem wysuwanym 12
szafka metalowa 2
szafka metalowa 37
ławka 2
ławka 10
szafa gospodarcza 2
szafa gospodarcza 2
szafa gospodarcza 2
szafa gospodarcza 1
szafa gospodarcza 1
regał metalowy 7
rolety wewnętrzne 13
krzesła składane 18
wykładzina ochronna do hal sportowych w płytach 540
wózek ręczny platformowy do transportu 1
siedziska drewniane 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 364907,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej z zapleczem przy Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Łańcucie na który składają się:
ZADANIE 2: Dostawa i montaż wyposażenia higieniczno-sanitarnego
Kod CPV 44411000-4: Wyroby sanitarne
pojemnik na papier WC 25
pojemnik ze szczotką WC z pokrywą 25
ścienny pojemnik na śmieci 27
suszarka do rąk 21
suszarka do włosów 6
dozownik mydła w płynie 26
wieszak na ubranie/ ręcznik 40
pojemnik do segregacji odpadów 4
wózek - zestaw do sprzątania z prasą 2
odkurzacz do odkurzania na mokro/sucho 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 129481,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej z zapleczem przy Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Łańcucie na który składają się:
ZADANIE 3: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego
monitor interaktywny 86" 2
monitor interaktywny 65" 2
system zawieszania teł 1
laserowe urządzenie wielofunkcyjne ksero, druk, skan A4/A3 1
zestaw nagłaśniający - hala 1
zestaw nagłaśniający - siłownia 1
zestaw nagłaśniający -radiowęzeł 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 69634,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356643,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919885,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356643,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 1/3

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356643,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149517,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149517,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288

7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 1/3

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149517 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47315,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171886,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47315,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47315,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.