Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00643488/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁAŃCUCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172256971
1.5.8.) Numer faksu: 172256970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatlancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eed78280-2d85-4a80-a52f-7cb7c44648551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DLA HALI SPORTOWEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed78280-2d85-4a80-a52f-7cb7c4464855
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067060/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Łańcucie i Zespole Szkół nr 3 w Łańcucie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00643488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 564022,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej z zapleczem przy Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Łańcucie na który składają się:ZADANIE 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
krzesło uczniowskie 104
krzesło 10
krzesło obrotowe 2
stół uczniowski 1-osobowy 80
stół uczniowski 2-osobowy 12
stół 1
stół składany 1
biurko nauczycielskie 3
biurko 4
biurko 2
szafka wisząca 2
szafa biurowa 9
szafa ubraniowa 5
szafa niska 2
gablota szklana 1
gablota szklana 2
szafka metalowa z siedziskiem stałym 52
szafka metalowa z siedziskiem wysuwanym 12
szafka metalowa 2
szafka metalowa 37
ławka 2
ławka 10
szafa gospodarcza 2
szafa gospodarcza 2
szafa gospodarcza 2
szafa gospodarcza 1
szafa gospodarcza 1
regał metalowy 7
rolety wewnętrzne 13
krzesła składane 18
wykładzina ochronna do hal sportowych w płytach 540
wózek ręczny platformowy do transportu 1
siedziska drewniane 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 364907,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej z zapleczem przy Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Łańcucie na który składają się:ZADANIE 2: Dostawa i montaż wyposażenia higieniczno-sanitarnego
Kod CPV 44411000-4: Wyroby sanitarne
pojemnik na papier WC 25
pojemnik ze szczotką WC z pokrywą 25
ścienny pojemnik na śmieci 27
suszarka do rąk 21
suszarka do włosów 6
dozownik mydła w płynie 26
wieszak na ubranie/ ręcznik 40
pojemnik do segregacji odpadów 4
wózek - zestaw do sprzątania z prasą 2
odkurzacz do odkurzania na mokro/sucho 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 129481,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej z zapleczem przy Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Łańcucie na który składają się:ZADANIE 3: Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego
monitor interaktywny 86" 2
monitor interaktywny 65" 2
system zawieszania teł 1
laserowe urządzenie wielofunkcyjne ksero, druk, skan A4/A3 1
zestaw nagłaśniający - hala 1
zestaw nagłaśniający - siłownia 1
zestaw nagłaśniający -radiowęzeł 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 69634,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356643,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919885,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 1/3
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149517,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 1/3
7.3.4) Miejscowość: Błażowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149517 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47315,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171886,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47315,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47315,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Dostosowanie budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. H. Sienkiewicza w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OŚRODKÓW KULTURY W GMINIE ŁAŃCUT - MODERNIZACJA OŚRODKA KULTURY W WYSOKIEJ ORAZ CIERPISZU
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- "Remont drogi powiatowej nr 1 270R Żołynia - Zmysłówka - (gr. powiatu) Grodzisko Dolne".
- WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Dostawy wyposażenia w meble w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.