Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00019214/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
_Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych na część IV i V_
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WADOWICACH GÓRNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180877203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowice Górne 133E
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-308
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 146661005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: intendent.wg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspwg.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-078a7701-900e-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
_Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych na część IV i V_2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-078a7701-900e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSPWG.281.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74774,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV Warzywa i owoce, Owoce tropikalne4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222110-7 - Owoce tropikalne
4.5.5.) Wartość części: 70449,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V Jaka kurze konsumpcyjne świeże klasa A4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4356,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 10 stycznia 2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wadowicach Górnych na część IV i V”. W terminie przeznaczonym do składania ofert tj. 18.01.2023 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta na część IV .
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 10 stycznia 2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Wadowicach Górnych na część IV i V”. W terminie przeznaczonym do składania ofert tj. 18.01.2023 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta na część V.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
- Dostawy produktów mleczarskich, oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.