Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015903/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040230 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na V części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61415 88 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowej na nieruchomościach będących we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o., w podziale na V części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d734c967-818b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 500492,56 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – usługa okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz usługa okresowej rocznej kontroli instalacji gazowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 1; kontrola przewodów kominowych dotyczy 967 lokali mieszkalnych i 183 lokali użytkowych, kontrola instalacji gazowej dotyczy 733 lokali mieszkalnych, 149 lokali użytkowych i 143 części wspólnych budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 73508 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – usługa okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz usługa okresowej rocznej kontroli instalacji gazowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 2; kontrola przewodów kominowych dotyczy 1521 lokali mieszkalnych i 198 lokali użytkowych, kontrola instalacji gazowej dotyczy 1046 lokali mieszkalnych, 110 lokali użytkowych i 146 części wspólnych budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 105616 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – usługa okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz usługa okresowej rocznej kontroli instalacji gazowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 3; kontrola przewodów kominowych dotyczy 1612 lokali mieszkalnych i 357 lokali użytkowych, kontrola instalacji gazowej dotyczy 1253 lokali mieszkalnych, 207 lokali użytkowych i 185 części wspólnych budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 152034,6 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – usługa okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz usługa okresowej rocznej kontroli instalacji gazowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 4; kontrola przewodów kominowych dotyczy 961 lokali mieszkalnych i 52 lokali użytkowych, kontrola instalacji gazowej dotyczy 800 lokali mieszkalnych, 29 lokali użytkowych i 67 części wspólnych budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 61858,5 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – usługa okresowej rocznej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz usługa okresowej rocznej kontroli instalacji gazowej na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 5; kontrola przewodów kominowych dotyczy 402 lokali mieszkalnych i 1293 lokali użytkowych, kontrola instalacji gazowej dotyczy 375 lokali mieszkalnych, 1161 lokali użytkowych i 101 części wspólnych budynku.4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 107475,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotową część nie została z złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108984,15
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108984,15
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108984,15
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGI Sp. z o.o. SKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: F.M Lanciego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108984,15
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141145
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141145
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141145
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGP Artur Rawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522121569
7.3.3) Ulica: Brata Alberta
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-075
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141145,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65174,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65174,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65174,01
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGI Sp. z o.o. SKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: F.M Lanciego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65174,01
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110069,01
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110069,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110069,01
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGI Sp. z o.o. SKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512359051
7.3.3) Ulica: F.M Lanciego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-792
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA INŻYNIERYJNA JĘDRZEJEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110069,01
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-152021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 401 przy ul. Tarnowieckiej 4 - prace przygotowawcze"
- Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
- ROZBUDOWA BUDYNKU NR 2 O ZAPLECZE GAZÓW MEDYCZNYCH I ROZBUDOWA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.