eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójZakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych, w ramach realizacji projektu pn. "Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn-Zdrój"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych, w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn-Zdrój”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-554f962a-1964-4b07-904b-f4730fd83ed2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych, w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn-Zdrój”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-554f962a-1964-4b07-904b-f4730fd83ed2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025816/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn – Zdrój”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o dofinansowanie projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Nr umowy FEPZ.06.09-IP.01-0010/23-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych, w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn-Zdrój”
Pomoce dydaktyczne i wyposażenie pracowni szkolnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
1. Zamówienie obejmuje dostawę wniesienie oraz uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu. Sprzęt należy dostarczyć do
Placówek objętych wsparciem w projekcie, wskazanym przez Beneficjenta tj. Gminę Połczyn - Zdrój.
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, zakupiony w oficjalnym kanale
sprzedaży producenta na rynek polski lub UE, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany
nie wcześniej niż w roku 2023, nie przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, wolny od wad
fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem
oraz spełniający wymagania określone w SWZ.
3. Dostawa sprzętu powinna zawierać komplet dokumentacji i instrukcji, karty gwarancyjne, niewyłączone i ograniczone
czasowo licencje sporządzone w języku polskim na dostarczone oprogramowanie (odnośnie systemu operacyjnego
Zamawiający wymaga umieszczenia na obudowie Certyfikatu Autentyczności w postaci specjalnej naklejki zabezpieczającej
lub załączenia potwierdzenia Wykonawcy/producenta o legalności dostarczonego oprogramowania systemowego), listę
numerów seryjnych i numerów produktu dostawy, wszystkie akcesoria i kable niezbędne do montażu i uruchomienia sprzętu
w miejscu instalacji (tj. na terenie przedszkola). Dopuszcza się wskazanie i udostępnienie bezpłatnie serwisu internetowego
z aktualną dokumentacją i instrukcjami, o ile skorzystanie z nich przez Zamawiającego nie będzie związane z ponoszeniem
przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
4. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta, oznakowanych etykietami
zawierającymi: rodzaj i nazwę asortymentu, nazwę i adres producenta oraz numer fabryczny.
5. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy
Placówki.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu, instalacji oraz
uruchomieniu w celu stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie.
7. Uszkodzony lub brakujący sprzęt Wykonawca dostarczy na koszt własny najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Towar
niezgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia uznaje się za brakujący.
8. Zamawiający wymaga udzielenia wskazanej w opisie liczby lat gwarancji jakości na przedmiot zamówienia licząc od daty
podpisania protokołu odbioru.
Podczas trwania okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max. 5 dni roboczych
od dnia zgłoszenia usterki/awarii. Przez pojęcie „naprawa” Zamawiający rozumie realizację czynności polegających na
przywróceniu pierwotnej funkcjonalności sprzętu. Szczegóły dotyczące gwarancji doprecyzowane zostały we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
9. Rozwiązania równoważne:
9.1 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, z
zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż wskazane w SWZ.
9.2 W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, parametry lub pochodzenie,
źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę,
oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W
takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy
odczytywać z wyrazami „lub równoważne” a w OPZ Zamawiający wskaże kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
9.3 W sytuacji, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3
ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisanym.
9.4 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest
udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-106
ustawy Pzp, że:
a) proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia;
b) dostawa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, który upłynął w dniu 29.11.2024 roku, złożono pięć (5) ofert przetargowych. Termin związania ofertą dla każdej z nich upłynął w dniu 28.12.2024 roku. Postępowanie było długotrwałe z uwagi na to, iż wymagało złożenia przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą liczbę punktów, szeregu wyjaśnień i szczegółowej analizy złożonych dokumentów, w szczególności:
1) oferty,
2) dokumentów na wezwanie (podmiotowych środków dowodowych),
3) wyjaśnień dot. rażąco niskiej ceny,
4) wyjaśnień dot. złożonej oferty wraz ze złożeniem kart katalogowych wszystkich oferowanych produktów.
Ponadto Zamawiający poddał analizie i porównaniu wszystkie pozostałe złożone oferty przetargowe. W związku z powyższym Zamawiający nie wybrał najkorzystniejszej oferty w 30-to dniowym terminie związania ofertą, jak również Zamawiający w terminie tym nie wezwał Wykonawców, którzy złożyli oferty do przedłużenia tego terminu w trybie art.301 ust.2 Pzp.
Wszyscy Wykonawcy ponadto nie przedłużyli samodzielnie terminu związania oferta swoich złożonych ofert przetargowych. Zamawiający po odebraniu od Wykonawcy, który otrzymał w postępowaniu najwyższą liczbę punktów, w dniu 07.01.2025 roku dokonał wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej.
W dniu 14.01.2025 roku Zamawiający unieważnił powyższą czynność wyboru najkorzystniejszej oferty po powtórnej analizie złożonych dokumentów przez wybranego Wykonawcę przeprowadzonej w związku z zawiadomieniem innego Wykonawcy, które wpłynęło do Zamawiającego w dniu 10.01.2025 roku.
W trakcie przeprowadzonej powtórnej analizy stwierdzono, iż złożona oferta wybranego Wykonawcy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.



W wyniku powyższego, iż dla wszystkich złożonych ofert upłynął termin związania ofertą oraz informacji od pierwotnie wybranego Wykonawcy, iż nie posiada aktualnego na dzień złożenia ofert jednego z dokumentów potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postepowaniu, postępowanie należało unieważnić, jako że obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223446,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732034,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.