Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050053/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00088257/01 - Wynik z dnia 2021-06-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040281 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Daszyńskiego 60 w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 11
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)3392950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Daszyńskiego 60 w Gliwicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c03ffa3d-a673-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Wpostępowaniuoudzieleniezamówienia komunikacja międzyZamawiającymaWykonawcamiodbywasiędrogąelektronicznąprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ichużyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnympodadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz RegulaminieePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofaniaoferty oraz dokomunikacjiwynosi150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa wart. 125ust.1pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowychoraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencjaelektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie możebyć szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, naadres email bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452).Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.Korzystanie przez Wykonawcę ze wskazanej platformy jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1.1. administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zsiedzibą w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy ul. Dolnych Wałów 11;1.2. w sprawach związanych zPani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocąpoczty tradycyjnej na adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa SpołecznegoSp. z o.o.,44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11 lub pocztą elektroniczną na adresemail:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznegooraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowaniasformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznychspoczywającynaZamawiającym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej„ustawaPzp”;1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8. posiada Pani/Pan:1.8.1.na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;1.8.2. napodstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystaniez prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.1.8.3.na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówOgłoszenie nr 2021/BZP 00010443/01 z dnia 2021-02-242021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlaneochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.1.8.4. prawo do wniesieniaskargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;1.9. nie przysługuje Pani/Panu:1.9.1. wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;1.9.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 084/PZ/2021/ZBM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z numeracją SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Daszyńskiego 60 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. z PEC Gliwice wraz z pracami towarzyszącymi.2. Zakres prac obejmuje w szczególności:2.1. remont kominów2.2. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania2.3. wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej2.4. roboty w zakresie wewnętrznej instalacji elektrycznej,2.5. ocieplenie elewacji2.6. izolacja ścian fundamentowych2.7. docieplenie stropu 2.8. częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej2.9. remont klatki schodowej, piwnicy i pomieszczenia wymiennika2.10. prace w zakresie nawierzchni2.11. wykonanie wiaty gospodarczej2.12. roboty rozbiórkowe2.13. prace ogólnobudowlane związane z adaptacją pomieszczeń w lokalach 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektu remontu budynku, projektu w zakresie instalacji elektrycznej, projektu instalacji sanitarnej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót, pozwolenia na budowę, wymagań inwestorskich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych), potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.3.2. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 700.000,00zł.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali:jedno zamówienie polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku o wartości minimum 100.000,00zł brutto,jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac ogólnobudowlanych w budynku o wartości minimum 100.000,00zł brutto,jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu, przebudowy lub wykonaniu nowej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu/budynku/obiekcie budowlanym o wartości minimum 50.000,00zł brutto.Uwagi:• Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.• Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.• Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.• W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:2.5.1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,2.5.2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,2.5.3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń2.5.4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z numeracją SWZ:2.1.oświadczeniawykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5ustawy,obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia16lutego2007r.oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnymwykonawcą,któryzłożył odrębną ofertę, albooświadczenia oprzynależności do tej samejgrupykapitałowej wrazzdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanieofertyniezależnieodinnegowykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie zewzoremstanowiącymzałącznik nr3 do SWZ;2.2. odpisulub informacji z Krajowego RejestruSądowegolub zCentralnejEwidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1pkt4ustawy,sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisywymagająwpisu do rejestru lubewidencji;2.2.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lubmiejscezamieszkaniapozagranicamiRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej,składadokument lubdokumentywystawionew kraju, w którym wykonawca masiedzibę lubmiejscezamieszkania, potwierdzające, żenie otwartojego likwidacji, nieogłoszono upadłości, jegoaktywami niezarządza likwidator lub sąd,niezawarłukładu z wierzycielami, jego działalnośćgospodarcza niejestzawieszona ani nie znajduje się onwinnej tego rodzaju sytuacji wynikającej zpodobnejproceduryprzewidzianej w przepisachmiejscawszczęcia tejprocedury.2.2.2. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawcama siedzibę lubmiejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokumentdotyczy,nie wydajesiędokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje sięjedokumentemzawierającymodpowiedniooświadczenie wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osóbuprawnionychdo jegoreprezentacji, luboświadczenieosoby, której dokument miał dotyczyć, złożonepodprzysięgą,lub,jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie maprzepisówooświadczeniu podprzysięgą, złożoneprzed organem sądowym lubadministracyjnym,notariuszem,organem samorząduzawodowego lubgospodarczego, właściwym zewzględu nasiedzibęlub miejscezamieszkaniawykonawcy.2.2.3. Dokumenty/oświadczenia, o którychmowa w pkt. 2.2.1 i2.2.2powinnybyćwystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z numeracjąSWZ:2.3.Informacji bankulubspółdzielczejkasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokośćposiadanychśrodkówfinansowychlubzdolność kredytowąwykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąceprzed jejzłożeniem;jeżelizuzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyćdokumentówdotyczącychsytuacjifinansowej,może złożyć inny dokument, który w wystarczającysposób potwierdzaspełnianiewarunkuudziałuwpostępowaniu; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzieleniezamówieniadokumentskładatenwykonawca, który będzie odpowiadał za spełnienietegowarunku.2.4.Dokumentupotwierdzającegoubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wzakresieprowadzonejdziałalnościzwiązanej zprzedmiotemzamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną.2.5.Wykazurobótbudowlanych,zgodnego zewzorem stanowiącym załącznik nr 4 doSWZ,spełniającychwymaganiaokreślone wpunkcie IV.2.4 SWZ wykonanych nie wcześniej niż wokresieostatnich 5 latprzed upływemterminuskładania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tymokresie, wraz zpodaniemichrodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, narzeczktórych roboty tezostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czyte roboty budowlanezostaływykonanenależycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencjebądź innedokumentysporządzoneprzezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, ajeżeliwykonawcaz przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskaćtychdokumentów - inneodpowiedniedokumenty;2.6.Wykazu osób, zgodnego zewzorem stanowiącymzałącznik nr 5 doSWZ,skierowanychprzezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,spełniającychwymaganiaokreślone wpunkcieIV.2.5 SWZ wraz z informacjami na temat ichkwalifikacjizawodowych,uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, atakżezakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymiosobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 8.000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:4.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr 084/PZ/2021/ZBM”,4.2. gwarancjach bankowych,4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4.Oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treściwybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym weWzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie badań geomechanicznych węgla i skał płonnych na podstawie prób bryłowych lub z otworów wiertniczych PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do instalacji gazów medycznych i technicznych dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa podręcznej sondy z miernikiem do pomiarów mobilnych CO2 z dokładnością do 15 ppm. Znak sprawy: DZPZ.282.108.2024.TB
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Fizyczna ochrona ludzi, mienia i budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach
- Zestaw robota mobilnego wyposażonego w Lidar, system wizyjny oraz zaawansowany układ sterowania. Znak sprawy: DZPZ.282.111.2024.MK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.