Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021651/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040307 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Przebudowa dróg w zakresie wymiany nawierzchni jezdni i chodników ul. Iwaszkiewicza ( ...) - ul. Mała i Dąbrowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 655443641
1.5.8.) Numer faksu: 655432658
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Przebudowa dróg w zakresie wymiany nawierzchni jezdni i chodników ul. Iwaszkiewicza ( ...) - ul. Mała i Dąbrowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b9c2c3-8bb5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Przebudowa dróg w zakresie wymiany nawierzchni jezdni i chodników ul. Iwaszkiewicza (...)" - ul. Mała i Dąbrowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311917,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót w zakresie dotyczącym ulicy Małej i Dąbrowskiego ( dz. 827, 870, 871, 880, 886, 878 ) na odcinkach: Odcinek I – ul. Mała – od ul. Żeromskiego do ul. Dąbrowskiego- roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe – ok. 0,05 km, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – ok. 132,0 m2, rozebranie nawierzchni z brukowca – ok. 149,0 m2, rozebranie nawierzchni betonowej – ok. 54,0 m2, rozebranie podbudowy z kruszywa – ok. 335,0 m2- roboty ziemne: ok. 50,0 m3,- podbudowy: profilowanie i zagęszczenie podłoża – ok. 335,00 m2, podbudowa z gotowej mieszanki, podbudowa z kruszywa - nawierzchnie: nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 326,0 m2,- elementy ulic: ława, krawężniki, ścieki,- tymczasowa organizacja ruchu: słupki, tablice znaków,- roboty towarzyszące: regulacja studzienek, wymiana wpustów.Odcinek II- ul. Mała- od ul. Dąbrowskiego do ul. Zamenhofa,- roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe – ok. 0,05 km, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – ok. 185,0 m2, rozebranie nawierzchni z brukowca – ok. 85,0 m2, rozebranie podbudowy z kruszywa – ok. 270,0 m2- roboty ziemne: ok. 42,0 m3,- podbudowy: profilowanie i zagęszczenie podłoża – ok. 272,00 m, podbudowa z gotowej mieszanki, podbudowa z kruszywa - nawierzchnie: nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 260,00 m2,- elementy ulic: ława, krawężniki, ścieki,- tymczasowa organizacja ruchu: słupki, znaki tablic,- docelowa organizacja ruchu: słupki, tablice znaków,- roboty towarzyszące: regulacja studzienek, wymiana wpustów.Odcinek III- ul. Dąbrowskiego – od ul. Staromiejskiej do ul. Piłsudskiego - roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe – ok. 0,11 km, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych – ok. 463,0 m2, rozebranie podbudowy z kruszywa – ok. 463,0 m2- roboty ziemne: ok. 58,0 m3,- podbudowy: profilowanie i zagęszczenie podłoża – ok. 463,00 m, podbudowa z gotowej mieszanki, podbudowa z kruszywa, skropienie podbudowy emulsją asfaltową,- nawierzchnie: nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca – ok. 465,0 m2, warstwa ścieralna – ok. 465,0 m2- tymczasowa organizacja ruchu: słupki, znaki tablic, - docelowa organizacja ruchu- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – ok. 3,08 m2,- roboty towarzyszące: regulacja studzienek. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 2.1. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 3. Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:- osób kierujących budową, - osób wykonujących usługi geodezyjne, - osób wykonujących : usługi transportowe i sprzętowe oraz czynności związane z wykonaniem oznakowania pionowego i poziomego.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. / Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania /
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223043,31
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223043,31
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223043,31
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657
7.3.3) Ulica: Witosa 8,
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223043,31
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego przewozów o charakterze użyteczności publicznej na linii komunikacyjnej.
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.