eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa chromatografu gazowego z detektorem FID oraz modułem do rozdziału cukrów.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040384 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa chromatografu gazowego z detektorem FID oraz modułem do rozdziału cukrów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.zampub@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa chromatografu gazowego z detektorem FID oraz modułem do rozdziału cukrów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd6d2a10-a675-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://upwr.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upwr.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:https://upwr.logintrade.net/ 2.Komunikacjaw postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymianainformacjiorazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,zuwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej, tj. Platformy Przetargowej Zamawiającego (zwanej dalej „Platformą”)dostępnej podadresem:https://upwr.logintrade.net/3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokółHTTPS.Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewniapoufnośćtransmisji danych przesyłanych przez Internet. 4. W celu złożenia, zmiany, wycofania ofertyoraz wcelu porozumiewaniasię z Zamawiającym po otwarciu ofert, Wykonawca musi posiadać kontonaPlatformie, to znaczy być zarejestrowanym użytkownikiem Platformy.5. Aby zwrócić siędoZamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, Wykonawca nie musi posiadać konta na Platformie.6.Prawidłowym złożeniem oferty przezWykonawcę za pomocą środka komunikacji elektronicznej jestjejzłożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://upwr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlwwierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania. 7. KorzystaniezPlatformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenieoferty w sposób niezgodny zInstrukcją korzystania z Platformy Przetargowej Zamawiającego(zwanejdalej „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://upwr.logintrade.net/, w szczególności zasytuację,gdy Zamawiający zapozna sięz treścią oferty przed upływem terminu składania ofert . Takaofertazostanie uznana przezZamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagęwprzedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221ustawyPrawo Zamówień Publicznych.9. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.Czasprzekazania danych jest to czas,w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentuprzezWykonawcę. W wypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jesttoczas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę. W wypadku wybrania opcji złożenia ofertybezlogowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej,która jest wysyłana automatycznie do Wykonawcy po złożeniu oferty, dokumentu. WiadomośćotrzymujeWykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. 10.Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcyposługująsięnumerem postępowania nadanym przez Zamawiającego I0CZZ000 271.4.2021,postępowanianadanym przez Platformę

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://upwr.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, Uniwersytet Przyrodniczywe Wrocławiuinformuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UniwersytetPrzyrodniczy weWrocławiu, ul. C.K.Norwida 25, 50-375 Wrocław. Reprezentuje go Rektor; o celach isposobachprzetwarzania danychosobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielaniazamówieńpublicznychUniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu decyduje on sam jakoadministratordanych;Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Danych Osobowych imożna się znimskontaktować poprzez adres e-mail: iod@upwr.edu.pl; Pani/Pana dane osoboweprzetwarzanebędąna podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy wprzedmiotowympostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym zgodnie zustawą Pzp;odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku –Prawozamówień publicznych(tekst jedn. – Dz. U. z 2019 r., ze zm.) zwanej dalej- „ustawa Pzp”;OkresprzechowywaniaPani/Pana dane osobowych wynosi odpowiednio: zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp,przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czastrwaniaumowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; wprzypadkuzamówieńwspółfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4lit d) w zwz art. 140Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013. obowiązekpodaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuoudzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Udostępnienie danych osobowych jestwarunkiemzawarciaumowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nie udostępnienia do przetwarzaniadanychosobowychbędzie odrzucenie złożonej oferty lub wykluczenie wykonawcy z postępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa chromatografu gazowego z detektorem FID oraz modułem do rozdziału cukrów.2. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Parametrach technicznych (załącznik nr 1a do SWZ) oraz w Projektowanym postanowieniu umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas reakcji na zgłoszoną usterkę – maksymalnie 7 dni,b) czas naprawy – nie dłużej niż 14 dni robocze, Zamawiający informuje, że czas naprawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.c) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,d) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie, o którym mowa w pkt. 3.6.b licząc od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może, za zgodą Zamawiającego, ulec przedłużeniu. Przez „reakcję na zgłoszenie usterki” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu.e) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 2.b na swój koszt i ryzyko.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38432210-7 - Chromatografy gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają oferty, które nie zostały odrzucone. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował poniższymi kryteriami

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia w ww. zakresie żadnych wymagań; których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: spełniają następujący warunek szczegółowy:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie jedną dostawę chromatografów o wartości co najmniej 250 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych woświadczeniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przezZamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawyPzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.2. odpis lub informacja z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat wstecz od dnia w którym upływatermin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 3a do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SWZ) – wypełniony przezWykonawcę,2) Formularz zawierający Parametry techniczne (wzór – załącznik nr 1a do SWZ) –wypełniony przez Wykonawcę,Ponadto z ofertą należy złożyć:1) Zobowiązanie, o którym mowa,o którym mowa w art. 118 ust 4 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy, (wzór - załącznik nr 3 do SWZ) .2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 2do SWZ) .3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór –załącznik nr 2a do SWZ). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowaniazobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, 5) Pełnomocnictwo dlapełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty składane przez Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:1) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z Wykonawców osobno składa:a)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 2do SWZ),b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór –załącznik nr 2a do SWZ). c) odpis lub informację z krajowego Rejestr Sądowego, CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,d)oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wzór – załączniknr 4 do SWZ). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawcy składają razem:a)Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SWZ)b) Formularz zawierający Parametrytechniczne (wzór – załącznik nr 1a do SWZ) c) Wykaz dostaw wraz z dowodami (wzór -załącznik nr 3a do SWZ)d) Zobowiązanie, o którym mowa, o którym mowa w art. 118 ust 4ustawy Pzp (wzór - załącznik nr 3 do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podst. art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiandoumowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcyorazokreśla warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy wformiepisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:1) dopuszcza się zmianę terminu realizacjizamówienia w następujących sytuacjach: a) z przyczyn nie leżących po stronieWykonawcy, b) zprzyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siływyższej, 2) innezmiany:a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawaw zakresiemającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, lub wynikających zprawomocnychorzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - wtakim zakresie, wjakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy dozaistniałego stanuprawnego lub faktycznego,b) możliwa jest zmiana umowy w zakresiepodwykonawstwa naetapie realizacji umowy, za uprzednią zgodą zamawiającego, o ile niesprzeciwia się topostanowieniom SWZ, tj.:- powierzenie Podwykonawcom innego zakresudostawy niż wskazanyw ofercie Wykonawcy,- zmiana Podwykonawcy na etapie realizacjizamówienia, - wprowadzenienowego Podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawcawskazał w ofercie, żezamówienie wykona samodzielnie, c) jeżeli nastąpi zmiana przepisówprawa podatkowego wszczególności zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należneWykonawcy podlegaautomatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającąze stawki tegopodatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takimprzypadkuwysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo zuwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury(powstaniaobowiązku podatkowego). d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleńumowy wstosunku do treści oferty Wykonawcy, niepowodujące zwiększenia wynagrodzeniaWykonawcy,w zakresie, jakości lub innych parametrów zaoferowanych w ofercie produktów,przy czymzmiana taka musi być spowodowana:• niedostępnością na rynku produktówwskazanych wofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania ich z rynku •pojawieniem się na rynkuproduktów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzeniekosztów realizacji przedmiotuzamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia;•pojawieniem się na rynkuproduktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie podwarunkiem, że zmianywskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.2. Warunkidokonywania zmian:1)inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,2)uzasadnienie zmianyprawidłową realizacją przedmiotu umowy,3) forma pisemna pod rygoremnieważności w formieaneksu do umowy, 3 Zmiana umowy dokonana z naruszeniempowyższych zasad podlegaunieważnieniu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://upwr.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

;Środki ochrony prawnejokreślone w Dziale IX ustawy Pzp przysługują Wykonawcy,uczestnikowikonkursu oraz innemupodmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniuzamówienia lubnagrody w konkursie orazponiósł lub może ponieść szkodę w wynikunaruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobecogłoszenia wszczynającegopostępowanie o udzieleniezamówienia lub ogłoszenia o konkursieoraz dokumentów zamówieniaprzysługują równieżorganizacjom wpisanym na listę, o którejmowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzporaz RzecznikowiMałych i Średnich Przedsiębiorstw.3.Środkami ochrony prawnej, o którychmowa w pkt 1 są:-odwołanie do Prezesa Krajowej IzbyOdwoławczej (art. 513 i nast. ustawy Pzpskarga do SąduOkręgowego w Warszawie (art. 579 inast. ustawy Pzp)4. Odwołanie przysługujena:1.1. niezgodną z przepisami ustawy czynnośćZamawiającego, podjętą w postępowaniu oudzieleniezamówienia, o zawarcie umowy ramowej,dynamicznym systemie zakupów,systemiekwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym naprojektowane postanowienieumowy;1.2.zaniechanie czynności w postępowaniu o udzieleniezamówienia, o zawarcie umowyramowej,dynamicznym systemie zakupów, systemiekwalifikowania wykonawców lub konkursie,do którejZamawiający był obowiązany na podstawieustawy;1.3. zaniechanieprzeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia lubzorganizowania konkursu napodstawie ustawy, mimoże Zamawiający był do tegoobowiązany.5. Odwołanie wnosi się doPrezesa Izby w terminachwskazanych w art. 515 ustawyPzp.6. Skarga do sądu przysługuje naorzeczenie Izby orazpostanowienie Prezesa Izby, októrym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp,stronom orazuczestnikom postępowaniaodwoławczego w terminie 14 dni od dnia doręczeniaorzeczenia Izbylub postanowienia PrezesaIzby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp,przesyłającjednocześnie jej odpisprzeciwnikowi skargi. Skargę wnosi się za pośrednictwemPrezesa Izby.
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.