eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuszczów PierwszyZakup pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łuszczów Pierwszy



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łuszczów Pierwszy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Łuszczowie Pierwszym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431215280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łuszczów Pierwszy 126

1.5.2.) Miejscowość: Łuszczów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.luszczowpierwszy@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/ospluszczow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Łuszczów Pierwszy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8aa14f6-7c7a-4942-be02-8cc616639924

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f8aa14f6-7c7a-4942-be02-8cc616639924

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f8aa14f6-7c7a-4942-be02-8cc616639924

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:

a) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),

b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (za pomocą e-dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego).

3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa parametru
1. Pojazd ratowniczo - gaśniczy rok produkcji 2001 lub nowszy
2. Przebieg – nie większy niż 100.000 km
3. Wymiary zewnętrzne pojazdu kompletnego:
- maksymalna długość 785cm
- maksymalna wysokość pojazdu 325 cm
- szerokość pojazdu 250-260 cm
- rozstaw osi 3800 - 4100 mm
4. Norma emisji spalin min. EURO 3 (SCR)
5. Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczalności lub pozytywną opinię techniczną wydaną przez CNBOP w zakresie pojazdów ochrony p.poż., być zarejestrowany w Polsce oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przeprowadzeniu przeglądu technicznego
6. Kolor nadwozia: czerwony
7. Kabina minimum 5 osobowa
8. Minimalna masa własna pojazdu 10 000 kg
9. DMC (Dopuszczalna masa całkowita) 18t – 21t
10. Pojemność silnika 11 000 cm3 -14 000cm3
11. Moc silnika min. 400 KM
12 Podwozie 4x4
13. Układ napędowy 4x4
14. Kierownica po lewej stronie
15. System zmiany biegów automatyczny
16. Wydajność autopompy min. 200 L/min
17. Max ciśnienie pompy 40 Bar
18. Zbiornik wody 2000 – 4000 L podgrzewany
19. Szybkie natarcie w tylnej ścianie pojazdu - min 1 szt.
20. Instalacja elektryczna pojazdu 24V/230V
21. Podrzutniki łańcuchów
22. Zabudowa na sprzęt zamknięta (rolety w ścianach bocznych)
23. Maszt oświetleniowy w dachu zabudowy pożarniczej
24. Wyciągarka elektryczna
25. Mocowanie drabiny na dachu zabudowy pożarniczej
26. Skrzynia transportowa na dachu pojazdu
27. Działko wodno-pianowe z możliwością demontażu i rozstawienia poza pojazdem
28. Mocowanie butli aparatów oddechowych w siedzeniach załogi ( min. 4 sztuki)
29. Grzałka silnika


Pojazd musi posiadać

1) Dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikające z ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz aktualny przegląd techniczny - należy dostarczyć wraz z pojazdem
2) Gwarancja: liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia (data protokołu zdawczo-odbiorczego) Okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji.

3) Instrukcja obsługi w języku polskim.

4) Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów prawa o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. :Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 t.j. z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy

3. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”.

4. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany w siedzibie Wykonawcy i potwierdzony protokołem odbioru, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę.

5. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu wraz z pojazdem dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikające z ustawy „Prawo o ruchu drogowym” oraz aktualny przegląd techniczny oraz instrukcję obsługi w języku polskim.

KOD CPV:

34144210-3 wozy strażackie

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej części :

A) Cena ofertowa - 60% =60 pkt.

B) Okres gwarancji na silnik, podzespoły i podwozie – 20 % = 20 pkt.

D) Okres gwarancji na zabudowę – 20% = 20 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na silnik, podzespoły i podwozie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zabudowę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia; : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f8aa14f6-7c7a-4942-be02-8cc616639924

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.