Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012070/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040433 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami” z podziałem na część I i II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774401700; 774401755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami” z podziałem na część I i II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fc99e87-74e5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001994/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont czastkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012070/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.5.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 301402,4 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I (gm. Ujazd, gm. Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko) – wbudowanie 400 Mg materiału:– Etap I – wbudowanie 270 Mg materiału;– Etap II – wbudowanie 130 Mg materiału;Zakres robót obejmuje m. in.:1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,2) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,3) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,4) wykonanie prac zgodnie z przedmiarem robót i SST,W zakresie robót przewidziano:a) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota – (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota),b) spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejscac) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową,d) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralneje) zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm,f) zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku.5) demontaż oznakowania.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. Teren robót należy oznakować znakami A-14 „roboty drogowe”, B-33 „ograniczenie prędkości” i A-28 „sypki żwir” wraz z prawidłowym oznakowaniem pojazdu oraz zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Przedmiotowe oznakowanie tymczasowe związane z wykonywanymi robotami może zostać zdemontowane przez Wykonawcę wyłącznie w przypadku stwierdzenia, że luźny grys użyty w ramach robót nie zalega na jezdni, a tym samym droga może być użytkowana w sposób bezpieczny. Koszt wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania prac nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty.Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane co najmniej dwoma „remonterami” jednocześnie w ciągu dnia roboczego. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w/w sprzętem. Zamawiający dopuszcza możliwość w przypadkach losowych, aby w Etapie I przez okres max 2 dni roboczych a w Etapie II przez okres max 1 dnia roboczego prace były prowadzone za pomocą jednego remontera. W przypadku przekroczenia powyższych ilości dopuszczalnych dni, zostaną Wykonawcy naliczone kary umowne (§ 14 ust. 1 pkt 2)). Zamawiający wymaga, aby codzienne ważenie samochodów wraz z materiałem zarówno przed rozpoczęciem robót jak i po ich zakończeniu odbywało się na terenie Powiatu Strzeleckiego. Koszt wykonania ważenia nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Zamawiający ma prawo uczestniczyć podczas ważenia samochodu. Wykonawca będzie również dostarczał Zamawiającemu codziennie dokumenty z przeważenia samochodu. W przypadku niewywiązania się z powyższego zostaną Wykonawcy naliczone kary umowne za nienależyte wykonania przedmiotu umowy (§ 14 ust. 1 pkt 4)).(...).Specyfikacja Warunków Zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 165152 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami – część II”Część II (gm. Jemielnica, gm. Kolonowskie, gm. Zawadzkie, części gm. Strzelce Opolskie i części gm. Izbicko) – wbudowanie 330 Mg materiału:– Etap I – wbudowanie 230 Mg materiału;– Etap II – wbudowanie 100 Mg materiału;Zakres robót obejmuje m. in.:1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,2) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,3) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,4) wykonanie prac zgodnie z przedmiarem robót i SST,W zakresie robót przewidziano:a) oczyszczenie remontowanego miejsca sprężonym powietrzem z kurzu, luźnej ziemi i błota – (w przypadku mocnego zabrudzenia skropienie wodą i wydmuchanie błota),b) spryskanie emulsją asfaltową dna i krawędzi remontowanego miejscac) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki grysu bazaltowego o frakcji w zależności od głębokości i powierzchni remontowanego miejsca z emulsją asfaltową,d) wbudowanie pod wysokim ciśnieniem mieszanki warstwy ścieralneje) zasypanie pod ciśnieniem remontowanego miejsca suchym grysem frakcji 2/5 mm,f) zamiatanie – usunięcie luźnych grysów na terenie zabudowanym przy krawężniku.5) demontaż oznakowania.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. Teren robót należy oznakować znakami A-14 „roboty drogowe”, B-33 „ograniczenie prędkości” i A-28 „sypki żwir” wraz z prawidłowym oznakowaniem pojazdu oraz zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Przedmiotowe oznakowanie tymczasowe związane z wykonywanymi robotami może zostać zdemontowane przez Wykonawcę wyłącznie w przypadku stwierdzenia, że luźny grys użyty w ramach robót nie zalega na jezdni, a tym samym droga może być użytkowana w sposób bezpieczny. Koszt wykonania projektu organizacji ruchu oraz oznakowania prac nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty.Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane co najmniej dwoma „remonterami” jednocześnie w ciągu dnia roboczego. Całkowicie wyklucza się zastosowanie innych technologii. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w/w sprzętem. Zamawiający dopuszcza możliwość w przypadkach losowych, aby w Etapie I przez okres max 2 dni roboczych a w Etapie II przez okres max 1 dnia roboczego prace były prowadzone za pomocą jednego remontera. W przypadku przekroczenia powyższych ilości dopuszczalnych dni, zostaną Wykonawcy naliczone kary umowne (§ 14 ust. 1 pkt 2)). Zamawiający wymaga, aby codzienne ważenie samochodów wraz z materiałem zarówno przed rozpoczęciem robót jak i po ich zakończeniu odbywało się na terenie Powiatu Strzeleckiego. Koszt wykonania ważenia nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. Zamawiający ma prawo uczestniczyć podczas ważenia samochodu. Wykonawca będzie również dostarczał Zamawiającemu codziennie dokumenty z przeważenia samochodu. W przypadku niewywiązania się z powyższego zostaną Wykonawcy naliczone kary umowne za nienależyte wykonania przedmiotu umowy (§ 14 ust. 1 pkt 4)).(...).Specyfikacja Warunków Zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 136250,4 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186468
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186468
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. PIOMAR Marzena Kalka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531267427
7.3.3) Ulica: Okrzei
7.3.4) Miejscowość: Paczków
7.3.5) Kod pocztowy: 48-370
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186468,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129482,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170478
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129482,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Materak Zakład Usług Melioracyjnych i Budowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531195254
7.3.3) Ulica: Księdza Piotra Gołąba
7.3.4) Miejscowość: Schodnia
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129482,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym - pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na 3 części.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- Remont drogi powiatowej nr 4726W w gm. Mszczonów na odcinkach: 1) od km 0+018 do km 0+860 - o dł. 842mb, 2) od km 0+912 do km 2+887 - o dł. 1975 mb
- Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Woronicza - Spartańska.
- Budowa składnicy drewna nr 2 w leśnictwie Gaj
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.