Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00481055/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Urzędu Miejskiego w Białej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774388531
1.5.8.) Numer faksu: 774387679
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.zielinska@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.biala.gmina.pl/708/1105/powyzej-130-000-zlotych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Urzędu Miejskiego w Białej – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60b8ea4d-7553-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Białej - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje roboty budowlane dotyczące budynku Urzędu Miejskiego w Białej przy ul. Rynek 10 w Białej, dz. nr 1096, w zakresie:
- budowy szybu windy, która obejmować będzie 3 kondygnacje budynku (parter, I i II piętro);
- dostawy wewnętrznej windy osobowej (dźwigu osobowego) i jej montażu w wybudowanym szybie;
- dostosowania instalacji elektrycznej i ppoż do działania windy osobowej;
- prac wykończeniowych;
- uzgodnienie z Urzędem Dozoru Technicznego i uzyskanie zgody na użytkowania windy
- dokumentacji powykonawczej
UWAGA: zmiana napędu windy w stosunku do projektu budowlanego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja techniczna wraz ze SSTWiORB oraz przedmiarem robót – załącznik nr 7 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
Zadanie dofinansowane jest z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221230-3 - Szyby
42416100-6 - Windy
45313100-5 - Instalowanie wind
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468915,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551809646
7.3.4) Miejscowość: Radostynia
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Łączniku - etap III
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Wycinki) w miejscowości Maszewo Duże
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wetlina, gmina Cisna" w formule "zaprojektuj wybuduj".
- Przebudowa i rozbudowa Domu Ludowego w Bączalu Górnym
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.