eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień PomorskiRemont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a72d48f-5f38-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029397/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja murów obronnych w Kamieniu Pomorskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426699/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIGK.271.37.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu, w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy – Etap I.
2. Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
(RFIL) – COVID 19
3. Inwestycja dotyczy zachowanych murów obronnych miasta Kamień Pomorski wpisanych do rejestru zabytków jako zespół obiektów budownictwa obronnego pod numerem 330 decyzją z dnia 12.09.1958r. znak: KI.V.0/88/58. Ponadto mury obronne położone są w granicach Starego Miasta w Kamieniu Pomorskim wpisanego do rejestru zabytków pod nr. A-1236 (dawny nr. A-66) decyzją z dnia 29.10.1955 r. znak: KI.V.0/48/55.
4. Istniejące zagospodarowanie przy murach to zieleńce oraz przyległe deptaki, ulice i
chodniki. Bezpośrednio przy murach znajdują się w przeważającej części zieleńce.
W pobliżu murów znajdują się różne podziemne przewody uzbrojenia terenu, ale nie przy samych murach. Mury są ogólnodostępne z przyległych miejskich ulic. W obrębie inwestycji nie ma obiektów przeznaczonych do rozbiórki.
5. Projektowany remont murów ma na celu zabezpieczenie historycznego obiektu oraz
poprawę jego ekspozycji i atrakcyjności turystycznej. Remont i konserwacja murów zostanie wykonana na podstawie:
1) programu prac konserwatorsko-restauratorskich
2) badań konserwatorskich
3) ekspertyzy budowlano-konserwatorskiej wraz z inwentaryzacją
4) projektu zagospodarowania terenu,
5) projektu budowlanego,
6) inwentaryzacji zieleni z gospodarką zielenią,
7) decyzji nr 954/2022 z dnia 7.06.2022 r. WKZ w Szczecinie
8) decyzji pozwolenia na budowę
6. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo- finansowy wskazujący zaawansowanie robót z podziałem na okresy miesięczne oraz kosztorys ofertowy wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej (cena jednostkowa) z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie składników cenotwórczych tj. R, S, M, Kp, Kz.
7. Wymagania dodatkowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace ziemne pod nadzorem archeologicznym, po uprzednim uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych. Koszt nadzoru archeologicznego wykonawca ujmie w swojej ofercie.
2) Wykonawca winien zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3) Wykonawca winien zapewnić kierowanie pracami konserwatorskimi przez osobę posiadającą kwalifikacje, w zakresie konserwacji elementów i detali architektonicznych, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich i przekazania jej Zamawiającemu w terminie do dwóch miesięcy od dnia zakończenia tych prac.
5) W przypadku prowadzenia prac budowlanych w sąsiedztwie drzew i krzewów,
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia drzew i krzewów występujących w pobliżu prowadzenia robót, w szczególności drzew zaznaczonych w dokumentacji na rysunku gospodarka zielenią, jako zagrożone.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy nie wymienione w udostępnionej dokumentacji a niezbędne do właściwego, wymaganego przez obowiązujące przepisy techniczno-budowlane, normy i zasady wiedzy budowlanej wykonania zadania.
9. Wykonawca w cenie oferty wykona, dostarczy i zamontuję 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu z RFIL wg załączonego wzoru.
10. Wykonawca winien w cenie oferty wycenić umieszczenie na 3 tablicach informacyjnych udostępnione przez Zamawiającego dokumenty w technice sitodruku lub innej technice zapewniającej trwałość umieszczonych treści.
Merytoryczny nadzór nad umieszczaniem treści na tablicach pełnić będzie Muzeum Historii Ziemi Kamieńskiej.
11. Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
12. Zamawiający zapewnia nadzór autorski i inwestorski.
13. Wykonawca we własnym zakresie musi się dowiedzieć, gdzie i w jakiej odległości będzie mógł składować urobek nieprzydatny do ponownego wbudowania.
14. Udostępnione przez Zamawiającego dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi, które należy analizować w sposób rzeczowy i staranny i kompleksowy.
15. Zaleca się odwiedzenie miejsca budowy celem sprawdzenia warunków przyszłego placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca musi ująć także odtworzenie elementów nie wyszczególnionych w dokumentacji budowlanej i wykonawczej (w granicy placu budowy i poza nim) które mogą zostać naruszone w trakcie prac - np. nawierzchnie, ogrodzenia, itp.
16. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
17. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).
18. Wykonawca we własnym zakresie:
- zorganizuje czasowe zaplecze budowy,
- zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy,
- zapewni obsługę geodezyjną w tym inwentaryzację powykonawczą przez
uprawnione służby geodezyjne
19. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej wraz z obsługą geodezyjną w tym powykonawczą inwentaryzację, obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
20. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
- dozór budowy i ochronę mienia,
- realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach
popołudniowych, czy w godzinach nocnych,
- utrudnienia związane z realizacją zadania.
21. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wskazanymi w dokumentacji budowlanej i wykonawczej na własny koszt Wykonawcy.
22. Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien sporządzić i zatwierdzić na swój koszt projekt czasowej organizacji ruchu. Projekt należy opracować w oparciu o założenie, że w trakcie prowadzenia robót będzie zapewniona możliwość dojazdów i dojść do posesji dla osób pieszych - objętych frontem robót w tym: szczególnie dla służb ratowniczych i komunalnych. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
23. Na co najmniej pięć dni przed dniem odbioru końcowego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą podpisaną przez kierownika budowy i zatwierdzoną przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru
24. Po zrealizowaniu przedmiotu umowy Wykonawca przekazuje Dokumentację powykonawczą sporządzoną w 1 egz. w formie papierowej oraz w 1 egz. w formie elektronicznej (np. płyta CD), która winna zawierać w szczególności:
1) powykonawczą dokumentację geodezyjną opracowaną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
2) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót objętych umową oraz o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami,
3) oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,
4) protokoły badań i sprawdzeń, pomiary i ekspertyzy wynikające z zapisów Specyfikacji Technicznych poszczególnych branż
5) protokoły z odbiorów technicznych robót ulegających zakryciu,
6) projekt powykonawczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba) uwzględniający dokonane zmiany w trakcie budowy, potwierdzone przez kierownika budowy, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego wraz ze szczegółowym zestawieniem tych zmian, oraz jeżeli wymagają tego odrębne przepisy uzyskaną zgodę organu uprawnionego do zatwierdzania zmian,
7) certyfikaty i aprobaty techniczne wykorzystywanych wyrobów budowlanych,
8) dziennik budowy i inne dokumenty wynikające ze specyfikacji technicznych, warunkujące odbiór końcowy i oddanie przedmiotu zamówienia do użytku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2609284,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3175000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2609284,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Porębski Renowacje Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Demski Renowacje Mariusz Demski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521138784

7.3.3) Ulica: Ducha Świętego 10

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2609284,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.