Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie Miasta Wieliczka – teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7 w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2634331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie Miasta Wieliczka – teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7 w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1df38d70-a0a6-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie Miasta Wieliczka – teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7 w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
2. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304-306 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Wartość zamówienia nie przekracza progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Pzp. Podstawą zastosowania trybu Zamówienia z wolnej ręki jest art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 uPzp można udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1 uPzp, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
c.d. w sekcji VI nin. ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.57.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 869479,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 535931,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie Miasta Wieliczka (teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7) w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r. Zamówienie obejmuje prace związane z bieżącym utrzymaniem, konserwacją, pielęgnacją 6 terenów zieleni urządzonej w Wieliczce w tym:
- Utrzymanie czystości wraz z wywozem odpadów: 118 961 m2
- Utrzymanie i pielęgnacja trawników: 79 508 m2
- Utrzymanie i pielęgnacja nasadzeń: 4 875 m2
- Grabienie i wywóz liści: 81 867 m2
- Utrzymanie traktów pieszych, chodników, parkingów i dróg dojazdowych: 28 038 m2
- Odśnieżanie traktów pieszych, chodników, parkingów i dróg dojazdowych: 28 178 m2
- Wykonanie nasadzeń na kwietnikach jednorocznych: 155 m2
- Odśnieżanie elementów małej architektury: 101 szt.
Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
- CPV 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew
- CPV 77313000-7 Usługi utrzymania parków
- CPV 77314100-5 Usługi w zakresie trawników
- CPV 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
Szczegółowy zakres usług został zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, w mapach obrazujących zakres zadania które stanowią załącznik nr 2 do zaproszenia, oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832009500
7.3.3) Ulica: Jedynaka 30
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WIELICZCE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540756,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami,
polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby
prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez
zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której
mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Zamawiający - Gmina
Wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1 jako jednostka samorządu terytorialnego jest jednostką
sektora finansów publicznych o której mowa w art. 4 pkt 1 uPzp. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. z
siedzibą w Wieliczce jest osobą prawną, nad którą Gmina Wieliczka sprawuje kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej
nad własnymi jednostkami. Zamawiający jest właścicielem 100 % udziałów spółki i posiada dominujący wpływ na cele
strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. Kierownik Zamawiającego Burmistrz Miasta i
Gminy Wieliczka pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółki. Powyższe dane wynikają z aktu założycielskiego Spółki
oraz danych z KRS. Ponad 90% działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. dotyczy wykonywania
zadań powierzonych jej przez Zamawiającego tj. Gminę Wieliczka, w tym 92,19 % za okres 2020-2022. Powyższe oparto na
obliczono uwzględniając średni przychód osiągnięty przez spółkę w odniesieniu do usług, dostaw lub robót budowlanych. W
spółce nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych powiatu pilskiego w 2025 r.
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.