Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007891/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
- 2021/BZP 00007891/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009113/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040522 z dnia 2021-04-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/Z/K/4620-1/2021: Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu (zadanie 55194) z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/Z/K/4620-1/2021: Zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu (zadanie 55194) z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b1ee53-6b79-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/K/4620-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu. Część I: materiały dla prac posadzkarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załączniki do SWZ nr 2.1 dla Części I, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.4.5.3.) Główny kod CPV: 44111200-3 - Cement
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
44174000-0 - Folia
4.5.5.) Wartość części: 33914,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu. Część II: materiały pod izolację termiczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załączniki do SWZ nr 2.2 dla Części II, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44313000-7 - Siatka metalowa
44810000-1 - Farby
4.5.5.) Wartość części: 234964,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu. Część III: parapety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załączniki do SWZ nr 2.3 dla Części III, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.4.5.3.) Główny kod CPV: 44910000-2 - Kamień budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 15400 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych dla potrzeb modernizacji budynku nr 2 w CSWL w Poznaniu. Część IV: materiały dla prac malarskich i tynkarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załączniki do SWZ nr 2.4 dla Części IV, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 36730,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33204,29
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33204,29
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33204,29
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 070794899
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33204,29
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 289 000,00 zł. Natomiast cena brutto oferty z najniższą ceną złożoną przez Wykonawcę "METALZBYT-HURT" Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała wynosi 395 052,14 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395052,14
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395052,14
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 18 900,00 zł. Natomiast cena brutto oferty z najniższą ceną złożoną przez Wykonawcę "METALZBYT-HURT" Sp. z o.o., ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała wynosi 54 960,80 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54960,8
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54960,8
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37311,07
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37311,07
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37311,07
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 070794899
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37311,07
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- SVA/4620-106/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu barierek/balustrad zewnętrznych
- SVA/4620-115/2025: Usługa remediacji i badań archeologicznych w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie.
- SVA/4620-85/2025: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej, monitorowania zagrożeń, wykonywania doraźnej ochrony fizycznej dla spółki AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- SVA/4620-64/2025: Roboty budowlane polegające na wykonaniu linii nN, SN oraz dostawie i montażu stacji transformatorowej w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie
- SVA/4620-89/2025 Robota budowlana polegająca na wykonaniu rozbiórek i wycinki w ramach zadania nr 91823 w Ciechanowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Dostawa narzędzi oraz drobnych materiałów na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawy cementu workowanego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I TECHNICZNYCH dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
więcej: Cement »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.