Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521594/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie przy ul. Promiennej 66”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH W JAWORZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271076830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zacisze Boczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: remonty@mzopow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9af7b92e-8de4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie przy ul. Promiennej 66”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af7b92e-8de4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003426/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Wymiana oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OW.VII.260.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1527900,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62531,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznej instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie, ul. Promienna 66
Wykonanie robót w zakresie:
1. instalacji elektrycznej:
Prace rozbiórkowe obejmują:
- wykucia otworów i przebicia,
- demontaż istniejącego osprzętu,
- utylizację,
Prace budowlane i instalacyjne obejmują:
- przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu wraz z uszczelnieniem przepustu w ścianie,
- malowanie ścian,
- zabezpieczenie podłóg folią,
- prace montażowe,
- układanie koryt, układanie kabli,
- badania i pomiary – linii kablowych, instalacji uziemiających, linii przewodu,
- doposażenie istniejących tablic bezpiecznikowych,
- instalację oświetlenia – oprawy oświetlenia awaryjnego – ewakuacyjnego, znaki ewakuacyjne,
- instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i antypanicznego,
- instalację przeciwprzepięciową,
- instalację przeciwporażeniową i wyrównania potencjałów,
- podłączenie przewodów,
- badanie linii kablowych,
- pomiary,
- sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania,
- kontrola jakości materiałów, kontrola jakości wykonania robót,
- raporty z badań.
zgodnie z:
1) Projektem techniczno – wykonawczym: „ Instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego”
( budynek biurowy ) branża elektryczna, 18 kwiecień 2023 stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ
2) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla projektu technicznego – wykonawczego
instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego ( budynek biurowy )- branża elektryczna,
18 kwiecień 2023 stanowiącą Załącznik Nr 2 do SWZ
3) Przedmiarem robót - branża elektryczna, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54098,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79634,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54098,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATOS ENERGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342970093
7.3.3) Ulica: GLIWICKA 14/27
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-079
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54098,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem i wniesieniem artykułów żywnościowych w 2025r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od stycznia do czerwca 2025
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Przyjęcie do schroniska bezdomnych zwierząt odłowionych na terenie Gminy Miasta Jaworzna oraz zapewnienie im właściwych warunków bytowych i opieki weterynaryjnej.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych styczeń - czerwiec 2025 r.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Remont mieszkania nr 8 i nr 6 oraz klatki schodowej w bloku nr 5 Os. Drewniane" - II powt.
- Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostanu) przy ul. Gdańskiej 148/10 w Bydgoszczy
- Dostosowanie pomieszczenia nr 20 w Bloku Operacyjnym Centralnego Szpitala Klinicznego oraz posadowienie, instalacja i uruchomienie urządzenia Artis Zee Floor ser 137197, nr DZPUCK.262.272.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.