Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Mławie w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Senior + w Mławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385009965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 15/13
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dds.mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.org.pl/ddsmlawa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.e-bip.org.pl/ddsmlawa/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Mławie w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b3805a-8135-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00454211/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 przygotowanie i dostarczenie transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Mławie na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510330
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DDS.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania transportem Wykonawcy ciepłych posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior + w Mławie w 2023 r.
2. Zamówienie przewiduje przygotowywanie około 30 porcji posiłków dziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w ilości wskazanej tego samego dnia przez Zamawiającego telefonicznie do godziny 10:00. Przewiduje się, że w czasie realizacją zamówienia tj. w terminie 365 dni od daty zawarcia umowy wydanych zostanie około 7500 sztuk posiłków. Podana przez Zamawiającego przewidywana ilość przygotowywanych i dostarczanych posiłków będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest liczbą szacunkową i w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z ilości osób korzystających z tej formy pomocy.
3. Posiłki objęte zamówieniem winny być skompensowane oraz muszą spełniać następujące warunki ilościowe: Gorący posiłek oznacza porcję zupy przygotowanej na wywarze warzywno-mięsnym o pojemności 300ml oraz drugie danie o gramaturze około 600 g ( mięso/ ryba – 150 gram, ziemniaki/kasza/ryż/makaron- 300 gram, surówka – 150 gram. Posiłek powinien być przygotowany wg. zasad racjonalnego żywienia
4. Gramatura wskazana powyżej dotyczy posiłków gotowych, w tym gotowych ich poszczególnych składników.
5. Wymagane jest dostarczanie posiłków transportem Wykonawcy do Dziennego Domu Senior + w Mławie, przy ul. Sienkiewicza 15/13 codziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku ( oprócz sobót, niedziel i świąt) wcześniej niż 15 minut przed porą obiadową czyli godziną 13:00.
6. Wykonawca winien komponować jadłospisy, w sposób zapewniający zachowanie kaloryczności posiłków z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna posiłku powinna być zgodna z normami obiadowymi oraz powinna uwzględnić rację pokarmową dla osób powyżej 60 roku życia.
7. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i przedkładania jadłospisu na 10 dni – do akceptacji Zamawiającemu z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem .
8. Wykonawca nie może wykorzystywać do przygotowywania posiłków produktów wysoko przetworzonych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczonych, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.
9. Posiłki nie mogą być sporządzane z produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.), produktów typu instant (np. zupy w proszku, sosy, itp.) oraz z mięsem oddzielonym mechanicznie (MOM).
10. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, duszone na parze, okazjonalnie smażone.
11. Do przygotowywania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych ( ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli.
12. Receptury i gramatury posiłków powinny być dostosowane do wieku uczestników (osoby starsze i niepełnosprawne). Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej oraz przestrzegał norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca przygotowywał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
13. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania posiłków własnym transportem i na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych posiłków, (pojemniki gastronomiczne GN ze stali nierdzewnej i pojemniki termoizolacyjne GN spełniające wymogi HACCP) i środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług (np. do sprawdzenia wagi posiłku)
15. Cena posiłku winna zawierać koszt przygotowania oraz dostarczenia posiłku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
16. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niepogorszonej jakości na swój koszt z innych źródeł.
17. W przypadku zgłoszonej uzasadnionej reklamacji Zamawiający zwróci na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji, a Wykonawca dostarczy towar wolny od wad.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
19. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za przestrzeganie przez osoby wykonujące w jego imieniu zamówienie w pełnym zakresie obowiązujących przepisów BHP, p.poż. i higieniczno-sanitarnych. Odpowiada on za ich działania, za działania własne oraz ponosi odpowiedzialność prawną i materialną wobec osób trzecich za naruszenia ww. przepisów oraz w zakresie wykonywanej usługi tj. jakości produktów i przygotowania posiłków, ich zgodności z obowiązującymi normami oraz wymaganiami higieniczno-sanitarnymi i porządkowymi.
20. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczonych usług należy do Wykonawcy.
3.21. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
22. Zamawiający oczekuje elastyczności w dowozie gotowych posiłków ze względu na różnorodne uroczystości organizowane w Dziennym Domu Senior + w Mławie.
23. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
24. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do współpracy z kierownikiem Dziennego Domu Senior + w Mławie, w razie jego nieobecności z osobą go zastępującą.
25.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halstan Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691902669
7.3.3) Ulica: Trzcianka 38
7.3.4) Miejscowość: Trzcianka
7.3.5) Kod pocztowy: 06-516
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Dostawa oleju napędowego wraz z kontenerową stacją paliw w ilości 2 szt. w formie dzierżawy w ROKU 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- "Wymiana sieci wodociągowej z azbesto- cementu DN100 na nową z PEHD RC SDR 11, DN100"
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- przygotowania i dostawy 3 posiłków dziennie dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 95 przy ul. Hangarowej 14 w Poznaniu
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Szkoły Podstawowej nr 28 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 14 w Gliwicach
- "GORĄCE POSIŁKI W 2025 R."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.