Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Miejską Mielec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Miejską Mielec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-317478ff-903f-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056580/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Bieżące utrzymanie systemu, realizacja usługi (odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527621
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zam. udziel. na podst. art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp.
1) Od udziel. zam. podst. nie minęły 3 lata. - zam. udziel. 29.09.2022r.
2) Zam. zostanie udzielone dotychczasowemu Wyk. zam. podst.
3) Wart. szacunkowa zam. podst. została ustalona na 20168057,04 zł netto (zam. podst.)+12100384,23 zł netto (zam. uzupełniające) =32268441,27 zł netto,
5) Zam. polega na powt. podobnych usług było przewidziane w ogłoszeniu o zam. podst. nr 2022/S 127-36209 DUUE w dniu 05.07.2022r.
6) Zam. jest zgodne z przedmiotem zam. podst. i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usług,
7) Wartość tej części jest mniejsza niż wyrażona zł równowartość 80 000 euro dla usług. Łączna wartość wszystkich części zam. udziel. na podst. art. 30 ust. 4 ustawy Pzp jest mniejsza niż 20% łącznej wartości zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.66.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187412,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Miejską Mielec w okresie od dnia 01.01.2024r. do dnia 31.12.2024r.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych tj:
1) Odbiór bezpośrednio z nieruchomości wraz z zagospodarowaniem, odpady odbierane będą z punktów gromadzenia odpadów (wskazane miejsca gromadzenia odpadów stałych np. altanki śmietnikowe):
1.1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, pozostałości po selektywnej zbiórce lub zmieszanych odpadów komunalnych (kod odpadów: 20 03 01),
1.2) odpadów segregowanych tj.:
- szkło bezbarwne i kolorowe, opakowania ze szkła (kod odpadów 15 01 07),
- papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury (kod odpadów 15 01 01),
- tworzywa sztuczne, w tym popakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielometeriałowe, metale, w tym opakowania metalowe - zbierane łącznie (kod odpadów 15 01 06),
- odpady bio (kod odpadów 20 01 08),
odpady zmieszane (kod odpadów 20 03 01)
2)Odbiór odpadów odbywać się będzie poprzez opróżnienie pojemników*/worków ustawionych w punktach gromadzenia odpadów.
3) W przypadku pojawienia się w punkcie gromadzenia odpadów lub bezpośrednim otoczeniu, odpadów luzem, na skutek np. uszkodzenia worków lub przesypu z pojemników w których znajdują się odpady o kodach papier - 15 01 01, tworzywa sztuczne- 15 01 06, szkło - 15 01 07, Wykonawca podczas odbioru odpadów zobowiązany jest do skutecznego zebrania wszystkich odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202405,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202405,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202405,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstw Usług Komunalnych "EMPOL" Sp. z o.o.; Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.; Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe "ZAGRODA" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171396575
7.3.3) Ulica: Wolności 44
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202405,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa materiałów chodnikowych.
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Mielec w 2025 roku
- Przebudowa dróg gminnych: I - Przebudowa dr. gm. dz.ewid.1470 w Woli Mieleckiej II - Przebudowa dr. gm.- Rzędzianowice OSP I, III - Przebudowa dr. gm. nr 103 410R Rydzów -Grzybów
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Transport i zagospodarowanie odpadów odzieży (kod odpadu 20 01 10) i tekstyliów (kod odpadu 20 01 11), dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zebranych z pojemników(...)
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Konopnica
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 - frakcja nadsitowa z procesu mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych - tzw. balast
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.