Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523185532
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e2e7853-2b39-4cb6-b471-732188f4ee03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023535/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i gminy Mogilno w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający posiada własna spółkę komunalną, która została powołana do realizacji i zadań publicznych Miasta Mogilna m.in. w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie gminy. Zamawiający sprawuje kontrolę nad przedsiębiorstwem komunalnym i posiada decydujący wpływ na jego działalność. Spółka działa jako jednoosobowa spółka Miasta Mogilna, gdzie miasto posiada 100% udziałów spółki. Spółka realizuje ponad 90% działalności, która polega na realizacji zadań powierzonych przez Zamawiającego.
Uzasadnienie prawne: zamówienie udzielane jest osobie prawnej i spełnione są łącznie warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami;
b) ponad 90% działalności osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych przez zamawiającego sprawującego kontrolę,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFE.271.21.2024.WGS.WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 630890,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników w okresie wiosenno-letnio jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych.
W okresie wiosenno-letnio-jesiennym bieżące oczyszczanie nawierzchni jezdni dróg, parkingów oraz chodników poprzez mechaniczne oczyszczanie z piasku i innych nieczystości na całej szerokości łącznie z opaskami przykrawężnikowymi, rozjazdami, skrzyżowaniami na całej powierzchni, zatokami, parkingami i wysepkami.
W okresie zimowym odśnieżanie chodników, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez sypanie chodników i parkingów piaskiem lub mieszanką piasku z chlorkiem sodu.
2. Utrzymanie czystości na terenie przystanków autobusowych poprzez zamiatanie, koszenie trawy, grabienie, odśnieżanie i posypywanie piaskiem wiat przystankowych łącznie z opróżnianiem koszy i zbieraniem papierków.
3. Sprzątanie placu targowego przy ul. Kasprowicza w Mogilnie (nie rzadziej niż w każdy wtorek i piątek tygodnia, po zakończeniu dnia targowego), wywóz odpadów stałych z terenu placu targowego, zapewnienie funkcjonowania na terenie placu kabiny szaletu przenośnego (opróżnianie zbiornika na odpady).
4. Codzienne usuwanie odpadów stałych z koszy ulicznych znajdujących się na terenie miasta Mogilna (łącznie z pojemnikami na psie odchody) i ich bieżące utrzymanie rozumiane jako: dokonywanie drobnych napraw, konserwacja wraz z malowaniem pojemników będących w dyspozycji wykonawcy.
5. Sprawowanie opieki i zapewnienie funkcjonowania fontanny w parku miejskim polegające na: zakupie odpowiednich środków chemicznych koniecznych do zachowania odpowiedniej czystości wody w fontannie i jej uzdatniania, wykonywaniu zabiegów mających na celu utrzymanie sprawności urządzeń oraz niecki fontanny, zabiegów konserwacyjnych, wykonywaniu prac naprawczych w celu usunięcia awarii i wad, zakupie materiałów niezbędnych do realizacji napraw i zabiegów konserwacyjnych. W okresie zimowym szczelne okrycie niecki fontanny folią oraz jej uzupełnienie w przypadku uszkodzenia, zniszczenia bądź kradzieży, a także utrzymanie zimowego oświetlenia fontanny.
6. Pielęgnacja kwiatów rabatowych zgodnie z lokalizacją i terminami określonymi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340433075
7.3.3) Ulica: ul. Witosa 6
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOGILEŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOGILEŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Dostawy materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na kotłownię opalaną paliwem stałym w budynku warsztatowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/12
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Przebudowa drogi gminnej nr 140551C stanowiącej ul. Rzemieślniczą w Mogilnie
- Budowa ulicy Makowej w miejscowości Chabsko
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i obsługa szaletów miejskich w Stargardzie
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.