eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceDostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040690 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260124002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakościele 7A

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 317 19 68

1.5.8.) Numer faksu: 41 317 12 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65e3a6c1-8c81-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021439/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 80400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2021. Dostarczane sorty mają być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZDostawa obejmuje:1. Ubranie letnie (kurtka + dwie pary spodni) 17 kompletów; 2. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną (kurtka +1 para spodni) 18 kompletów; 3.Ubranie przeciwdeszczowe: a) kurtka 23 sztuki b) spodnie 23 sztuki; 4. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną (kurtka + 1 para spodni) 9 kompletów; 5. Koszula robocza długi rękaw 25 sztuk; 6. Koszula robocza, długi rękaw (flanelowa) 2 sztuki; 7. Koszulka krótki rękaw (t-shirt) 25 sztuk; 8. Bielizna termoaktywna: a) koszulka krótki rękaw 34 sztuki; b) koszulka długi rękaw 34 sztuki; c) kalesony męskie 32 sztuki; d) leginsy damskie 2 sztuki; 9. Ochraniacze na buty (stuputy) 23 pary; 10. Buty terenowe wodochronne, z membraną oddychającą 25 par; 11. Buty gumowe wodoodporne 18 par; 12. Buty gumowe wodoodporne i ciepłochronne 19 par; 13. Skarpety letnie termoaktywne 66 par; 14. Skarpety zimowe termoaktywne 66 par; 15. Czapka letnia 27 sztuk; 16. Czapka zimowa 27 sztuk; 17. rękawice robocze ( bez ocieplenia) 169 par; 18. Rękawice ocieplane 1 para; 19. maska przeciwpyłowa 220 sztuk; 20. Kask ochronny (biały) 28 sztuk; 21. Czepek pod kask ochronny 26 sztuk; 22. Kamizelka odblaskowa (siatkowa, żółta z nadrukiem”Służba Leśna”) 28 sztuk; 23. Ubranie letnie (w kolorze ostrzegawczym) kurtka + jedna para spodni 2 komplety; 24. Ubranie ocieplane (w kolorze ostrzegawczym) kurtka + jedna para spodni 1 komplet; 25. Ubranie przeciwdeszczowe (kurtka + jedna para spodni) kolor ostrzegawczy 1 komplet ; 26. Buty gumowe wodoodporne (robotnik) 1 para; 27. Czapka ocieplana (robotnik) 1 sztuka; 28. Czapka letnia (robotnik) 2 sztuki; 29. Kask ochronny (pomarańczowy) 1 sztuka; 30. Trzewiki (robotnik) 1 para; 31. Okulary ochronne 1 sztuka;

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97103,58

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97103,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97103,58

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata Piotr Bałata spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706

7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I-go 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97103,58

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji 4.3 jako wartość zamówienia podano szacunkową wartość zamówienia ( wartość podstawowa 78400,00 zł plus prawo opcji 2000.00 zł )
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.