Ogłoszenie z dnia 2022-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komory hiperbarycznej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komory hiperbarycznej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-585519ec-5148-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290652/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które prowadzone było w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy nie złożono żadnej oferty do upływu terminu składania ofert.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowej (rok produkcji 2021 rok), nieużywanej np. jako wersja demonstracyjna, komory hiperbarycznej.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji wynoszącej 24-miesiące na oferowany przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
1) bezpłatnej, gwarancyjnej, planowej, technicznej obsługi serwisowej wykonywania przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy,
2) przystąpienia do usunięcia awarii (czas reakcji) w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-15.00) najpóźniej następnego dnia od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze wywiadu technicznego, serwisu zdalnego lub wizyty osobistej pracownika działu serwisu Wykonawcy,
3) naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. W przypadku konieczności importu części zamiennych lub konieczności naprawy urządzenia poza granicami kraju Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu naprawy urządzenia do 10 dni roboczych,
4) wymiany sprzętu na nowy w przypadku trzech awarii niezawinionych przez Zamawiającego, powodujących jego wyłączenie z eksploatacji w okresie jednego roku trwania gwarancji, przy spełnieniu warunków naprawy gwarancyjnej,
5) przekazania Zamawiającemu, po każdej planowej czynności serwisowej oraz każdej naprawie, raportu serwisowego zawierającego w szczególności opis wykonanych czynności serwisowych lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej.
3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru: instrukcję obsługi w języku polskim (także wersję elektroniczną), kartę gwarancyjną, paszport techniczny.
4. Przedmiot zamówienia jako wyrób medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) i przepisach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157500-0 - Komory hiperbaryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baroks spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992843489
7.3.3) Ulica: ul. Zielna 3
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN CZUCHNOWSKI BAROKS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JAN CZUCHNOWSKI BAROKS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 134 dni
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wielkopolska oraz wywóz odpadów komunalnych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.