Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017003/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040858 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi okresowej, serwisowej i pogwarancyjnej pojazdów zgodnie z wymogami producenta dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
WOG
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi okresowej, serwisowej i pogwarancyjnej pojazdów zgodnie z wymogami producenta dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97c1eb8a-8307-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009977/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeglądy pogwarancyjne pojazdów i wynikłe z eksploatacji sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017003/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/08/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235325,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 101747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 48617,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8495,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10040,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4227,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7065,04 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 15162,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 30739,84 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a – 3i formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 WOG Świętoszów, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 110 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9227,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111385,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111385,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111385,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080059732
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 8,
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111385,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57537,71
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Mechanika Pojazdowa Adam Kostecki
7.3.3) Ulica: ul. Żabia 16
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55100
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10069,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&K Mechanika Pojazdowa Adam Kostecki ,
7.3.3) Ulica: ul. Żabia 16
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12550
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11699
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Serwis Samochodowy Baryła-Tartakowski Sp. J ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0061083365
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4830
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4830
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk ul. Bukowa 8, 66-010
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4830,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8196,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8196,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk ul. Bukowa 8, 66-010
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080059732
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "EUROBUD" Grzegorz Fornalczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8196,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18536,74
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43300
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18536,74
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk ul. Bukowa 8, 66-010
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18536,74
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11225,16
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11225,16
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11225,16
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EUROBUD Grzegorz Fornalczyk ul. Bukowa 8, 66-010 Nowogród Bobrzański
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11225,16
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Dostawa sprzętu gastronomicznego na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Kompleksowa obsługa/wsparcie użytkowników Sieci i Systemów teleinformatycznych jawnych i niejawnych oraz usług/aplikacji przez nie oferowanych na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej oraz szkoleniowej na rzecz 43 WOG oraz jednostek wojskowych i instytucji przez lekarza
- Montaż wraz z dostawą ręcznych ostrzegaczy pożarowych (ROP) na obozowisku kontenerowym Karliki
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.