Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00327146/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301298601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkszamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a45dd56-6314-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327146/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady dla potrzeb „Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach” Sp. z o.o.
Metale i tworzywa sztuczne
250.000 żółty, półprzezroczysty z tworzywa HDPE lub LDPE o grubości minimum 0,06 mm, o pojemności 120 l oznakowane rodzajem odpadów, jakie mają być do niego zbierane. Wymiar: szer. 700-780 mm, dł. min 1050 mm. Wyposażony w taśmę do zawiązywania. Worki konfekcjonowane preferowane w paczkach 50 – 100 szt. ewentualnie w rolkach.
Papier
90.000
Niebieski, półprzezroczysty z tworzywa HDPE lub LDPE o grubości minimum 0,06 mm, o pojemności 120 l oznakowane rodzajem odpadów, jakie mają być do niego zbierane. Wymiar: szer. 700-780 mm, dł. min 1050 mm. Wyposażony w taśmę do zawiązywania. Worki konfekcjonowane preferowane w paczkach 50 – 100 szt. ewentualnie w rolkach.
Szkło
80 .000
zielony półprzezroczysty z tworzywa HDPE lub LDPE o grubości 0,06 mm, o pojemności 120 l oznakowane rodzajem odpadów, jakie mają być do niego zbierane. Wymiar: szer. 700-780 mm, dł. min 1050 mm. Wyposażony w taśmę do zawiązywania. Worki konfekcjonowane preferowane w paczkach 50 – 100 szt. ewentualnie w rolkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156456 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263982,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156456 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156456 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę, dystrybucję oraz zakup energii elektrycznej wytworzonej w OZE na potrzeby Centrum Sportu w Szamotułach
- Zakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.