eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040892 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ CHORYCH "HOSPICJUM"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001287340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-013

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 741 72 52

1.5.8.) Numer faksu: 85 732 00 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hospicjum.bialystok.apteka@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hospicjum.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-615a68a4-a417-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00039842/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawę płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.2.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski,zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za złożone w terminie, jeśliich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrówz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu MinistraRozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.3.Ogólnezasady korzystania z Platformy:- zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doSystemu na subdomenie https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/ , lub https://oneplace.marketplanet.pl.- Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założeniakonta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; - Rejestracja Wykonawcytrwa max. do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca uwzględnienie czasuniezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz zpotwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszeniaprocedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod nr tel.podanym w ww.potwierdzeniu.- Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty. Za datę przekazania zaświadczeńoraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.4.Wprzypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawcawinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowadedykowanego Zamawiającemu, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 5.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:- Stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0;- Włączona obsługa JavaScript;- Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.6.Zamawiający określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc.7.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danychtj.:- Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.8.Oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 􀀀 administratorem Wykonawcy danych osobowychjest Towarzystwo Przyjaciół Chorych „Hospicjum” Hospicjum „Dom Opatrzności Bożej” NZOZ, ul.Sobieskiego 1, 15-013 Białystok, 􀀀 dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nadostawę produktów leczniczych do Towarzystwa Przyjaciół Chorych „Hospicjum” Hospicjum „DomOpatrzności Bożej” NZOZ, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 􀀀 odbiorcami danychosobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 􀀀 dane osobowe Wykonawcy będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;􀀀 obowiązek podania przez Wykonawcę danychosobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 􀀀 w odniesieniu do danychosobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie doart. 22 RODO;􀀀 Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danychosobowych Wykonawcy **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;􀀀 nie przysługuje Wykonawcy:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratoralub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danychosobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - Pakiet nr 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33194120-3 - Artykuły do infuzji

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego kryterium. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego kryterium. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - Pakiet nr 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33194120-3 - Artykuły do infuzji

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego kryterium. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego kryterium. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów infuzyjnych, żywienia dojelitowego i pozajelitowego, sprzętu jednorazowego użytku oraz preparatów dezynfekcyjnych w ilości i asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - Pakiet nr 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

33194120-3 - Artykuły do infuzji

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego kryterium. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie każdego kryterium. Oferta, która uzyska największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / składu konsygnacyjnego lub w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / składukonsygnacyjnego lub w przypadku gdy Wykonawca jest wytwórcą - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku,Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3.Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególnościwskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegającychsię wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jegoumocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego;2) zaciąganie zobowiązań;3) złożenie oferty wspólnie;4) prowadzeniekorespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówieniepubliczne.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jakoPełnomocnika (przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione w właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców). 5. W przypadku oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznejoceny.6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupiepodmiotów występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy wokolicznościach określonych w art. 455 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art.455 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych:1) terminów wykonania Umowy, gdy Zamawiającynie wykorzysta Towarów w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowyz zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia jejzawarcia;2) asortymentu Towarów, będącego Przedmiotem Umowy, z chwilą zaprzestania lubwstrzymania produkcji poszczególnych Towarów, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć wchwili składania oferty na Przedmiot Umowy, na tzw. „zamiennik" pod warunkiem, że spełni onwszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto;3) parametrów bądźinnych cech charakterystycznych dla Towaru, w tym zmianę numeru katalogowego Towaru lubnazwy własnej Towaru, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzonyzostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do Towaru albowystąpi przejściowy brak Towaru, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych odTowaru;4) zmianę cen jednostkowych preparatów objętych Umową w przypadku zmianywielkości opakowania oraz dawki z zachowaniem zasad proporcjonalności w stosunku do cenyobjętej Umową;5) zmianę Towaru na odpowiednik chemiczny innego producenta wnieprzewidzianych przypadkach braku objętego Umową Towaru;6) zmiany ilości wposzczególnych pozycjach asortymentu towaru danego Pakietu, będącego przedmiotem umowyi wyszczególnionego w Załączniku nr 1 pod warunkiem nieprzekroczenia wartości umowy, októrych mowa w § 3 ust 1.7) cen jednostkowych poszczególnych Towarów w przypadku promocjilub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymagaaneksu do Umowy.2. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem cenyjednostkowej oraz wzrostem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.3.Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania przezWykonawcę dopuszczalności i zasadności zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://tpc-hospicjum.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.