eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceOpracowanie PT termomodernizacji obiektów oświatowych w ramach projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej SP1 w P-cach i SP z o. Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie PT termomodernizacji obiektów oświatowych w ramach projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej SP1 w P-cach i SP z o. Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie PT termomodernizacji obiektów oświatowych w ramach projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej SP1 w P-cach i SP z o. Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e298f4de-5cba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.56 Opracowanie dokumnetacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych, w 2 częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn.: Zwiększenie efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Polkowicach i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315745/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.84.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 487804,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178861,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Opracowanie dokumentacji technicznej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego przy ulicy Kmicica 23 w Polkowicach i ekspertyzy ornitologicznej”
Zakres opracowanych dokumentacji projektowych będzie uwzględniał:
- audyty energetyczne wykonane dla ww. obiektów szkolnych,
- harmonogramy prac termomodernizacyjnych obowiązujących przy dofinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu nr RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Polkowicach i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie”.
Harmonogramy zostały sporządzone na podstawie wykonanych audytów energetycznych ww. szkół.
Realizacja opracowania ww. dokumentacji projektowej finansowana będzie z zadania budżetowego pn.: „Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie gminy Polkowice”; 801-80101-6050.
Przedmiot umowy obejmuje:
opracowanie dokumentacji technicznej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego przy ulicy Kmicica 23 w Polkowicach i ekspertyzy ornitologicznej, teren działki nr 66, obręb 1, Polkowice-miasto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Opracowanie dokumentacji technicznej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi, Jędrzychów 24A i ekspertyzy ornitologicznej”.
Zakres opracowanych dokumentacji projektowych będzie uwzględniał:
- audyty energetyczne wykonane dla ww. obiektów szkolnych,
- harmonogramy prac termomodernizacyjnych obowiązujących przy dofinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 dla projektu nr RPDS.03.03.01-02-0016/21 pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Polkowicach i Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi w Jędrzychowie”.
Harmonogramy zostały sporządzone na podstawie wykonanych audytów energetycznych ww. szkół.
Realizacja opracowania ww. dokumentacji projektowej finansowana będzie z zadania budżetowego pn.: „Termomodernizacja obiektów oświatowych na terenie gminy Polkowice”; 801-80101-6050.
Przedmiot umowy obejmuje:
opracowanie dokumentacji technicznej termomodernizacji obiektów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi, Jędrzychów 24A i ekspertyzy ornitologicznej, teren działek nr 124, 123/2, obręb Jędrzychów, Polkowice - obszar wiejski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COREMATIC ENGINEERING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312689210

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 121 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COREMATIC ENGINEERING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312689210

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 121 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.