Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007128/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12
- 2021/BZP 00007128/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011329/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040956 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury im. K. Walczak
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Końskowoli im. K. Walczak
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok_konskowola@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gok.konskowola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kultura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury im. K. Walczak2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97dce9c6-6b8d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017387/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury im. K. Walczak
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu pn.: „Remont i wyposażenie budynku Gminnego Ośrodka Kultury im. K. Walczak”, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Osi Priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne - projekty lokalne, RPO WL na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007128/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 578463,1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont wewnętrzny budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Końskowoli im. K. Walczak, w tym realizacja robót branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej w budynku.Zakres robót objętych zadaniem, obejmuje w szczególności:1) roboty branży architektonicznej - usunięcie boazerii ze ścian, ułożenie terakoty na posadzkach, usunięcie krat przy drzwiach ewakuacyjnych z sali widowiskowej i przy zejściu na poziom 1, wymiana obudowy sufitu w sali widowiskowej, wymiana szafki hydrantowej, wymiana armatury, glazury i terakoty w toaletach dla kobiet i mężczyzn oraz wymiana przeszklenia pomiędzy toaletami, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na toaletę dla niepełnosprawnych - montaż armatury i ułożenie glazury, wymiana balustrad przy schodach, wymiana drzwi wewnętrznych, wymiana 2 szt. drzwi zewnętrznych - ewakuacyjnych, wymiana podestu i foteli na sali widowiskowej, wymiana wykładziny przy wejściu do sali widowiskowej, wymiana ekranu i kurtyny scenicznej na sali widowiskowej, wykończenie ścian - tynkowanie, malowanie, wykonanie i montaż maskownicy grzejnika i gablot na dyplomy i puchary w wiatrołapie, holu i komunikacji, 2) roboty branży sanitarnej - wykonanie instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej do projektowanego pomieszczenia WC dla niepełnosprawnych, montaż podumywalkowych podgrzewaczy elektrycznych dla pozostałych pomieszczeń WC, przebudowa instalacji wentylacji w pomieszczeniach WC, wymiana grzejników rurowych ożebrowanych na płytowe, wymiana hydrantu p.poż, wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej i widowiskowej wraz z instalacją odprowadzającą skropliny do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, 3) roboty branży elektrycznej - remont wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wykonanie zasilania elektrycznego dla urządzeń klimatyzacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Projekcie budowlanym, Projektach budowlano - wykonawczych i wykonawczych, oraz przedmiarach robót - stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że przedmiary robót udostępnione w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny ofert. Uwaga: W dokumentacji oraz przedmiarze robót ujęto dostawę i montaż zestawu nagłośnienia sali widowiskowej. Z niniejszego postepowania Zamawiający wyłącza wskazaną dostawę i montaż.Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający prosi o ich wskazywanie na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082579,51
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Piotrex" Piotr Banach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120312898
7.3.3) Ulica: Zemborzycka
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-445
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PIOTREX" PIOTR BANACH
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PIOTREX" PIOTR BANACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.