Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404598/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA
POŚCIELI , PIŻAM , KOŁDER , PODUSZEK , KOCÓW ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWAPOŚCIELI , PIŻAM , KOŁDER , PODUSZEK , KOCÓW ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2375f2d8-5127-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018516/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa pościeli,piżam,kołder,poduszek,koców oraz artykułów gospodarstwa domowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404598/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130821,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.zadanie 1 - POŚCIELE ( prześcieradła, powłoki , powłoczki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39512500-9 - Poszewki na poduszki
39512100-5 - Prześcieradła
4.5.5.) Wartość części: 52287,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 2 - PIŻAMY , KOSZULE NOCNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 18318000-1 - Odzież nocna
4.5.5.) Wartość części: 42250,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZzadanie 3 – KOŁDRY I PODUSZKI
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516120-9 - Poduszki
4.5.5.) Wartość części: 9471,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 4 – KOCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 39511100-8 - Koce
4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 5 – RĘCZNIKI
4.5.3.) Główny kod CPV: 39514100-9 - Ręczniki
4.5.5.) Wartość części: 4950,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 6 – KUBKI, TALERZE
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia
4.5.5.) Wartość części: 9999,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 7 – SZTUĆCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia
4.5.5.) Wartość części: 7202,88 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 8 – DZBANKI, WAZY
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia
4.5.5.) Wartość części: 1254,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- zadanie 9 – CZAJNIK ELEKTRYCZNY
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.5.) Wartość części: 7380 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa pościeli, piżam, kołder, poduszek, koców, ręczników oraz art. gospodarstwa domowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu według wykazu w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ), oraz w opisie przedmiotów zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ), będących jej integralną częścią, oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ-zadanie 10 - KLAPKI
4.5.3.) Główny kod CPV: 18812400-8 - Klapki
4.5.5.) Wartość części: 11685,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34841,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34862,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25982,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25982,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5015,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5953,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4025,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4025,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11549,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11549,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11549,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMA PLAWGO &ZAWISZA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692147885
7.3.3) Ulica: SZCZECIŃSKA 25A
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-122
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11549,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3702,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4801,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4801,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. , P.WIELGO H.WIDOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: WARSZAWSKA 151
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4801,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2066,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3801,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2066,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMA PLAWGO & ZAWISZA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692147885
7.3.3) Ulica: SZCZECIŃSKA 25 A
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.5) Kod pocztowy: 75-122
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2066,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PF ENERGIA S.C. , P.WIELGO , H.WIDOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: WARSZAWSKA 151
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&AADAM WASIELEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222122089
7.3.3) Ulica: POWSTAŃCÓW WLKP. 47/5
7.3.4) Miejscowość: GOSTYŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Cukrowników
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1041C Błądzim - Świekatowo
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości, higieny oraz drobnych artykułów gospodarczych wspomagających utrzymanie czystości, na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
- Zakup i sukcesywna dostawa 600 wyprawek dla noworodków do Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
więcej: Odzież nocna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.