Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471173/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2023/BZP 00090814/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń sieciowych wraz z drukarkami brajlowskimi w dla SP ZOZ w Łęcznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń sieciowych wraz z drukarkami brajlowskimi w dla SP ZOZ w Łęcznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb85524-7155-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081342/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem systemu bezprzewodowej sieci komputerowej wraz z dostawą drukarek brajlowskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: pn. „Dostępność Plus dla zdrowia”, realizowany w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określony we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/29/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw nr 1 – urządzenia sieciowe4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 156000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw nr 2 – drukarki4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178085,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178085,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178085,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Kranet Wojciech Krajewski ul.Krańcowa 76B/35 20-356 "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221364573
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178085,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie nr 2 – drukarki postepowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu przetargowym złożono 3 oferty:
Oferta nr 1 Gloo Mateusz Zieliński, Łęczna ul. Akacjowa 11a, 21-010 Łęczna, wartość: 36 657.56 zł , gwarancja i rękojmia 24 m-cy. Oferta otrzymała następująca liczbę punktów cena 52,68 pkt, gwarancja i rękojmia 0 pkt. Łącznie oferta otrzymała 52,68 pkt
Oferta nr 2 Kranet Wojciech Krajewski ul.Krańcowa 76B/35, 20-356 Lublin wartość: 32 184.00 zł gwarancja i rękojmia 24 m-cy. Oferta otrzymała następująca liczbę punktów cena 60,00 pkt, gwarancja i rękojmia 0 pkt. Łącznie oferta otrzymała 60 pkt.
Oferta nr 3 Altix Sp. z o.o. Ul. Modlińska 246c, 03-152 Warszawa wartość: 40 534.96 zł, gwarancja
i rękojmia 48 m-y. Oferta otrzymała następująca liczbę punktów cena 47,64 pkt gwarancja
i rękojmia 40 pkt. Łącznie oferta otrzymała 87,64 pkt
Kwota, jaka Zamawiający przeznaczył na sfinalizowanie zamówienia wynosi 29 998.00 zł
Najkorzystniejszą jest oferta złożona przez Altix Sp. z o.o. Ul. Modlińska 246c, 03-152 Warszawa, która przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia tj: 29 998.00 zł.
W związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne: 255 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1714L w msc. Piaseczno"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Budowa dwóch mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wieprz oraz rzeką Świnka w Łęcznej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa suszarki dla CDSI - DE-dzp.272-188/25
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.