Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536991/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Maskulińskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Ruciane-Nida
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_maskulinskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc781e2-94cd-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00232849/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.104.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Maskulińskie.
2. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy:
1) fizycznej ochrony osób i mienia Nadleśnictwa Maskulińskie z siedzibą w Rucianem-Nidzie oraz mienia jemu powierzonego i znajdującego się na terenie nadzorowanych nieruchomości przy ul. Rybackiej 1 w Rucianem-Nidzie, składającego się z budynku biurowego, 2 parkingów, Zaplecza Technicznego Nadleśnictwa wraz z halami magazynowo-garażowymi;
2) pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym wraz z obsługą radiostacji oraz telewizji przemysłowej służącej do monitoringu przeciwpożarowego lasów.
3. Pełny zakres rzeczowy zadania w części pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym wraz z obsługą radiostacji oraz telewizji przemysłowej służącej do wykrywania pożarów obejmuje pracę od 15 marca (lub wcześniej) do 15 października (lub dłużej), w zależności od warunków pogodowych, a w szczególności niskiej wilgotności powietrza i ściółki, wysokich temperatur powietrza oraz innych nieprzewidzianych czynników mających wpływ na zagrożenie pożarowe lasów kompleksu leśnego Puszczy Piskiej lub wydłużenia tego terminu przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Białymstoku.
Budynek Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego jest wyposażony w radiostację do kontaktów z innymi punktami monitoringu przeciwpożarowego w sąsiednich Nadleśnictwach na terenie Puszczy Piskiej i terenowymi pracownikami Nadleśnictwa oraz 42-calowy monitor wraz z kompletem oprzyrządowania do obsługi kamery monitoringu telewizji przemysłowej znajdującej się na wieży obserwacyjnej koło miejscowości Karwica. Ponadto pracownicy Wykonawcy będą zobligowani do czynnego udziału w koordynacji akcji ratowniczych zwalczających katastrofy naturalne jak i pożary, zarówno przez udostępnioną radiostację, jak i na terenie obiektów nadzorowanych.
Dodatkowo, Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia wyposażenia służącego do ochrony osób i mienia tj. 16 kamer (umożliwiających widzenie obrazu w kolorze) do monitoringu oraz kolorowego monitora i urządzenia nagrywającego obraz z w/w kamer z minimalnym terminem ich odczytu z twardego dysku wstecz 30 dni oraz z możliwością jego przegrywania na inne nośniki informacji – nie później niż w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia znajdującego się w budynku biurowym (obsługa panelu sterowniczego instalacji alarmowej w zakresie przeciwpożarowym i antywłamaniowym), budynku Zaplecza Technicznego Nadleśnictwa i jego pomieszczeń, pozostałych budynków i budowli, tj. budynku PAD, parkingu przy Nadleśnictwie, masztu antenowego oraz rzeczy i osób znajdujących się w tych obiektach, jak i w garażach oraz na pozostałym terenie tych nieruchomości. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić stały całodobowy dozór dyżurnego centrum operacyjnego wraz z działającą grupą interwencyjną. Ochrona obejmuje chronienie mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i dewastacją, a także wszelkie działania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku innych szkód, np. zalania pomieszczeń, pożaru itp. Przez mienie powierzone należy rozumieć mienie (przede wszystkim samochody) pozostawione przez pracowników Lasów Państwowych na parkingach w czasie godzin pracy i poza godzinami pracy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość stałego nadzoru i kontroli nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający zapewni Wykonawcy nowy, w pełni wyposażony obiekt Punktu Alarmowo-Dyspozycyjnego wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym w tym obiekcie.
8. Wykonawca zapewni estetyczny wygląd osobom wykonującym ochronę – osoby te będą ubrane w odpowiednią odzież z emblematem firmy.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania uzbrojonym patrolem interwencyjnym o maksymalnym czasie dojazdu do siedziby Zamawiającego w czasie do 15 minut po zgłoszeniu.
10. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w szczególności zgodnie z:
1) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141),
2) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. Nr 58, poz. 405, z późn. zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz U. Nr 109, poz. 719, z późn. zm.),
4) Instrukcją bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej, wprowadzoną zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r.,
5) Instrukcją ochrony lasu, wprowadzoną zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2011 r.,
6) Instrukcją Ochrony Przeciwpożarowej Lasu, wprowadzoną zarządzeniem Nr 81 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 grudnia 2019 r.,
7) ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1816),
8) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 669, z późn. zm.),
9) rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10),
10) rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1286, z późn. zm.).
Powyższe przepisy są dostępne w siedzibie Zamawiającego (na żądanie Wykonawcy).
11. W związku z faktem, iż Zamawiający podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC i PEFC wymaga od Wykonawcy, aby przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosował zasady opisane w opracowaniu pn.: „Zasady, Kryteria i Wskaźniki Dobrej Gospodarki Leśnej w Polsce” w zakresie przewidzianym dla podmiotów wykonujących prace leśne oraz opisanych w opracowaniu pn. „Polskie kryteria certyfikacji lasów”.
12. Szczegółowy zakres prac został ujęty we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
13. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.) zostały określone w cz. XXVI SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489327,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489327,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489327,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Securitas Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017190697
7.3.3) Ulica: Postępu 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SECURITAS SERVICES" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SECURITAS SERVICES" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489327,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUCIANE-NIDA
więcej: przetargi RUCIANE-NIDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.