eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikOdbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Prudnik



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Prudnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-610c9ac4-84c0-4060-8c30-2953add3c885

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Prudnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610c9ac4-84c0-4060-8c30-2953add3c885

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049089/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Prudnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W zakresie spełnienia przesłanki określonej pod lit. a) i c) należy wskazać, iż 100% udziałów w spółce gminnej Zakładzie Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o. posiada Gmina Prudnik, będąca w postępowaniu Zamawiającym. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, Gmina Prudnik posiada 100% udziałów w spółce. Zamawiający ma dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej, tj. w szczególności uprawniony jest do powoływania i odwoływania członków Rady Nadzorczej, którzy z kolei mogą powoływać i odwoływać członków zarządu. Odnosząc się do spełnienia przesłanki określonej pod lit. b) należy wskazać, że planowana jest reorganizacja spółki. Procent działalności (90%) został ustalony za pomocą prognozy handlowej, z której wynika, że zostanie on zachowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 21284572,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości, na których w części zamieszkują mieszkańcy, a w części nie zamieszkują mieszkańcy (mieszane) wraz z wyposażeniem nieruchomości w pojemniki oraz zaopatrzeniem w worki przeznaczone do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych, na terenie Gminy Prudnik.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przekazywania odebranych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej;
2) selektywnego odbierania bezpośrednio od właścicieli nieruchomości oraz zbiórki prowadzonej w miejscach ogólnodostępnych następujących rodzajów odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, szkła, popiołu, bioodpadów (w tym choinek) oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych;
3) odbierania odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki przeterminowanych leków;
4) usuwania z terenów zlokalizowanych w obrębie gminy Prudnik odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nie przeznaczonych;
5) przekazywania odpadów komunalnych przyjętych w PSZOK;
6) wyposażenia nieruchomości w pojemniki i worki do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych w ilości niezbędnej do zapewnienia prawidłowej realizacji usługi i utrzymywania ich w należytym stanie porządkowym, wizualnym, sanitarnym i technicznym; Pojemniki pozostają własnością Wykonawcy, natomiast udostępniane są Zamawiającemu. Po zakończeniu realizacji umowy pojemniki nie przechodzą na własność Zamawiającego;
7) w dniu odbioru wynikającym z harmonogramu usuwania z miejsc gromadzenia odpadów i w promieniu 2 m od tych miejsc odpadów komunalnych nie umieszczonych w pojemnikach, których gromadzenie w tych miejscach jest dopuszczalne zgodnie z Regulaminem,. Po zakończeniu odbioru gniazdo powinno być czyste;
8) w dniu odbioru wynikającym z harmonogramu usuwania z miejsc gromadzenia odpadów i w promieniu 2 m od tych miejsc odpadów komunalnych segregowanych nie umieszczonych w pojemnikach;
9) W gniazdach, w których cyklicznie następuje przepełnienie pojemników opróżnianie pojemników z częstotliwością zapobiegającą ich przepełnianiu.
Miejsce odbioru odpadów:
- miasto Prudnik,
- wsie: Niemysłowice, Rudziczka, Szybowice, Mieszkowice, Piorunkowice, Czyżowice, Wierzbiec,
Moszczanka, Moszczanka-Kolonia, Łąka Prudnicka, Wieszczyna, Dębowiec, Chocim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20234855,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530544646

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Prudnik

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20234855,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2025-01-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.