eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie dwukrotnego przeglądu oraz przeprowadzenie kontroli szczelności klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych, znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041022 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dwukrotnego przeglądu oraz przeprowadzenie kontroli szczelności klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych, znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 443 73 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dwukrotnego przeglądu oraz przeprowadzenie kontroli szczelności klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych, znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87c771e5-9153-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.40 Wykonanie dwukrotnego przeglądu jednostek zewnętrznych oraz wewnętrznych klimatyzacji zainstalowanej w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025340/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90800,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dwukrotnego przeglądu oraz przeprowadzenie kontroli szczelności klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.I. Przedmiot i zakres usługi1. Zakres prac.1) Przeglądy i kontrole szczelności należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją poszczególnych urządzeń, dokumentacją techniczną, przepisami europejskimi, krajowymi, polskimi normami oraz zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia.2) Przegląd jest to zespół czynności zapewniających utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności oraz zapewnienie warunków ich użytkowania określonych w przepisach technicznych poprzez kontrolę działania, a także chronienie przed zniszczeniem lub zużyciem poprzez czyszczenie, smarowanie, regulowanie oraz dostrajanie parametrów elektrycznych itp.3) W zakres przeglądu wchodzi również diagnostyka niesprawności urządzenia poprzez dokładne zbadanie przyczyn niesprawności układu, a także opis czynności, jakie należy podjąć celem naprawy układu. 4) Po zakończeniu każdego z przeglądów i wykonaniu kontroli szczelności instalacji Wykonawca uzupełni kartę urządzeń w Centralnym Rejestrze Operatorów oraz sporządzi protokoły odbioru i przedłoży je do zatwierdzenia Zamawiającemu. 2. I przegląd urządzeń klimatyzacyjnych.1) Jednostki wewnętrzne (324 szt.):a) Sprawdzenie stopnia zanieczyszczenia jednostki,b) Czyszczenie filtrów powietrza,c) Czyszczenie parowacza środkiem dezynfekcyjnym przeznaczonym do układów chłodniczych,d) Przeprowadzenie kontroli układu freonowego oraz kontrola i udrożnienie układu odprowadzenia skroplin,e) Sprawdzenie skuteczności chłodzenia/grzania,f) Czyszczenie obudowy jednostki klimatyzacyjnej,g) Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń sterowniczych (sterownik/pilot),h) Przeprowadzenie dokładnego czyszczenia oraz dezynfekcji parowników w urządzeniach zlokalizowanych na salach obsługi interesantów na parterze oraz I piętrze. W celu czyszczenia istnieje konieczność demontażu urządzeń oraz ponownego ich montażu po zakończeniu czyszczenia. Prace te odbywać się będą poza godzinami pracy urzędu tj. po godz. 16:00.2) Jednostki zewnętrzne (39 szt.):a) Sprawdzenie stopnia zanieczyszczenia jednostki oraz czyszczenie;b) Sprawdzenie skraplacza pod względem zanieczyszczeń, uszkodzeń oraz korozji;c) Czyszczenie i mycie skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz sprawdzenie poprawności zamontowania;d) Przeprowadzenie pomiaru temperatur oraz ciśnienia i skraplania;e) Sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego oraz uszczelnienie instalacji i uzupełnienie czynnikiem chłodzącym wraz z kontrolą zawilgocenia freonu;f) Sprawdzenie parametrów ciśnienia na ssaniu i tłoczeniu oraz temperatury parowania na parowniku;g) Sprawdzenie temperatur powietrza na wlocie i wylocie z parownika oraz skraplacza przed i po wykonaniu przeglądu;h) Sprawdzenie poziomu i stanu zużycia oleju w sprężarkach, stanu łożysk, wentylatorów w tym ew. je przesmarowanie;i) Sprawdzenie wydatku wentylatora agregatu;j) Przegląd połączeń sterujących oraz elektrycznych, w tym instalacji zasilającej oraz sprawdzenie poprawnego działania zabezpieczeń elektrycznych;k) Sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w różnych trybach pracy (tryb chłodzenia, wentylacji, grzania) oraz jej regulacja.3. II przegląd urządzeń klimatyzacyjnych.1) Jednostki wewnętrzne (324 szt.):a) Sprawdzenie stopnia zanieczyszczenia jednostki,b) Czyszczenie filtrów powietrza,c) Czyszczenie parowacza środkiem dezynfekcyjnym przeznaczonym do układów chłodniczych,d) Przeprowadzenie kontroli układu freonowego oraz kontrola i udrożnienie układu odprowadzenia skroplin,e) Sprawdzenie skuteczności chłodzenia/grzania,f) Czyszczenie obudowy jednostki klimatyzacyjnej,g) Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń sterowniczych (sterownik/pilot).2) Jednostki zewnętrzne (39 szt.):a) Sprawdzenie stopnia zanieczyszczenia jednostki oraz czyszczenie,b) Sprawdzenie skraplacza pod względem zanieczyszczeń, uszkodzeń oraz korozji,c) Czyszczenie i mycie skraplaczy jednostek zewnętrznych oraz sprawdzenie poprawności zamontowania,d) Przeprowadzenie pomiaru temperatur oraz ciśnienia i skraplania,e) Sprawdzenie ciśnienia czynnika chłodniczego oraz uszczelnienie instalacji i uzupełnienie czynnikiem chłodzącym wraz z kontrolą zawilgocenia freonu,f) Sprawdzenie parametrów ciśnienia na ssaniu i tłoczeniu oraz temperatury parowania na parowniku,g) Sprawdzenie temperatur powietrza na wlocie i wylocie z parownika oraz skraplacza przed i po wykonaniu przeglądu,h) Sprawdzenie poziomu i stanu zużycia oleju w sprężarkach, stanu łożysk, wentylatorów w tym ew. je przesmarowanie,i) Sprawdzenie wydatku wentylatora agregatu,j) Przegląd połączeń sterujących oraz elektrycznych, w tym instalacji zasilającej oraz sprawdzenie poprawnego działania zabezpieczeń elektrycznych,k) Sprawdzenie funkcjonowania klimatyzacji w różnych trybach pracy (tryb chłodzenia, wentylacji, grzania) oraz jej regulacja.4. Kontrola szczelności.1) Wykonawca dokona sprawdzenia szczelności urządzeń i instalacji objętym obowiązkiem kontroli wyszczególnionych w wykazie urządzeń, przez które przepływa czynnik chłodniczy zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.2) Kontrolę należy przeprowadzić metodą pośrednią oraz jeżeli zachodzi taka konieczność metodą bezpośrednią.3) Wykonawca dokona usunięcia nieszczelności w przypadku jej wykrycia, uzupełni czynnik chłodniczy oraz dokona ponownej kontroli szczelności.II. Informacje o terenie1. Obiekt.Ratusz Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy zlokalizowany jest przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie. Urząd jest otwarty codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.2. Organizacja prac.1) Terminy realizacji zamówienia:a) Pierwszy przegląd przeprowadzony zostanie w terminie nie przekraczającym 10 dni kalendarzowych i zakończy się nie później niż w dniu 05.05.2021 r.;b) Drugi przegląd przeprowadzony zostanie w terminie nie przekraczającym 10 dni kalendarzowych i zakończy się nie później niż w dniu 05.11.2021 rSzczegółowy harmonogram prac zostanie ustalony z Zamawiającym w dniu zawarcia umowy.2) Wykonywanie prac przez Wykonawcę odbywać się będzie w godzinach pracy obiektu, z wyjątkiem prac związanych z czyszczeniem i dezynfekcją parowników.3) Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgadniania z Zamawiającym dostępu do obiektu po godzinach. W tym celu należy podać listę osób pozostających po wyznaczonej godzinie na terenie obiektu wraz z adnotacją, do której godziny prace danego dnia będą wykonywane.3. Ochrona środowiska.1) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dot. ochrony środowiska.2) Zdemontowane urządzenia, materiały, filtry, paski, czynnik itp., zgodnie z Ustawą o odpadach Wykonawca zobowiązany jest je zutylizować na własny koszt i ryzyko jako wytwórca odpadu.3) Wykonawca przekaże na wezwanie Zamawiającego oświadczenie o przekazaniu ww. elementów do utylizacji.4. Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych.1) Zamawiający posiada urządzenia marki:a) Panasonic – 254 szt. jednostek wewnętrznych oraz 18 jednostek/agregatów zewnętrznych;b) Daikin - 70 szt. jednostek wewnętrznych oraz 16 jednostek/agregatów zewnętrznych;c) Fujjtsu – 5 szt. jednostek/agregatów zewnętrznych.2) Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych określony został w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 6 do SWZ.Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne): 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 11.09.2019 r. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługę, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.3. Warunek, o którym mowa w pkt 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności na bezpośrednim przeprowadzeniu przeglądów i wykonaniu kontroli szczelności jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych.4.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tychwymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62213,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62213,40

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-PRO PAULINA GŁOWACKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222312052

7.3.3) Ulica: Klonowa nr 27, lok. 20

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62213,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.