Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041092 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia AGD, RTV oraz pozostałego sprzętu do budynku zlokalizowanego w Będzinie przy ul. Krakowskiej 11... pełna nazwa zadania w Sekcji IX Ogłoszenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/368-0-700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia AGD, RTV oraz pozostałego sprzętu do budynku zlokalizowanego w Będzinie przy ul. Krakowskiej 11... pełna nazwa zadania w Sekcji IX Ogłoszenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ce0acd-a72d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000975/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z montażem wyposażenia do pomieszczeń PCUS i mieszkań chronionych - dostawa i montaż mebli; dostawa sprzętu RTV, AGD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020; działanie 10.2 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych, poddziałanie: 10.2.1. Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.001.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem mebli i części wyposażenia AGD związanegoz zabudową meblową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia tj. Załącznik nr 4A4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 327679,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem wyposażenia AGD, RTV oraz pozostałego sprzętu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia tj. Załącznik nr 4B4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
38652100-1 - Projektory
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
42716120-5 - Pralki
4.5.5.) Wartość części: 17930,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.W przedmiotowym postępowaniu w dniu 16.04.2021r. wpłynęło zapytanie do treści SWZ. Zamawiający przygotował odpowiedź w dniu 19.04.2021r. Odpowiedź modyfikowała treść SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający dostrzegł błąd w opisie przedmiotu zamówienia i dokonał poprawy dokonując jednocześnie zmiany treści Załącznika Nr 1A do SWZ - Formularza Oferty. Zgodnie z art. 286 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. W związku z powyższym Zamawiający przygotował treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, w którym otwarcie ofert miało nastąpić w dniu 23.04.2021r. W ciągu dwóch dni tj. od dnia 19.04.2021r. do dnia 20.04.2021r. Zamawiający podejmował próby publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, jednak z przyczyn technicznych nie mógł dokonać publikacji.W dniu 19. 04. 2021r. Zamawiający po wielu nieudanych próbach publikacji dokonał zgłoszenia problemu, które zostało zarejestrowane pod numerem 12053. W dniu 20.04.2021r. Zamawiający uzyskał odpowiedź od zespołu helpdesk z Urzędu Zamówień Publicznych, jednak nadal występował ten sam błąd przy próbie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Ponownie więc zgłoszono problem w dniu 20.04.2021r. otrzymując nr zgłoszenia 12201. Do chwili obecnej problem nie został usunięty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.W przedmiotowym postępowaniu w dniu 16.04.2021r. wpłynęło zapytanie do treści SWZ. Zamawiający przygotował odpowiedź w dniu 19.04.2021r. Odpowiedź modyfikowała treść SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający dostrzegł błąd w opisie przedmiotu zamówienia i dokonał poprawy dokonując jednocześnie zmiany treści Załącznika Nr 1A do SWZ - Formularza Oferty. Zgodnie z art. 286 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. W związku z powyższym Zamawiający przygotował treść ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, w którym otwarcie ofert miało nastąpić w dniu 23.04.2021r. W ciągu dwóch dni tj. od dnia 19.04.2021r. do dnia 20.04.2021r. Zamawiający podejmował próby publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, jednak z przyczyn technicznych nie mógł dokonać publikacji.W dniu 19. 04. 2021r. Zamawiający po wielu nieudanych próbach publikacji dokonał zgłoszenia problemu, które zostało zarejestrowane pod numerem 12053. W dniu 20.04.2021r. Zamawiający uzyskał odpowiedź od zespołu helpdesk z Urzędu Zamówień Publicznych, jednak nadal występował ten sam błąd przy próbie publikacji ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Ponownie więc zgłoszono problem w dniu 20.04.2021r. otrzymując nr zgłoszenia 12201. Do chwili obecnej problem nie został usunięty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Remont dróg na terenie Miasta Będzina
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie dzielnicy Łagisza w Będzinie - zadanie współfinansowane przez GZM (Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolie)
- "Remont pomieszczeń Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Będzinie w zakresie budowlano-wykończeniowym"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu elektrycznego
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Leasing z dostawą pojazdu Typu Hakowiec na podwoziu trzyosiowym.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia, pomocy, sprzętu do Świetlicy Środowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Działoszyce"
- Dostawa wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Połajewie w ramach zadania: "Zakup i montaż wyposażenia dla części żłobkowej w budynku przedszkolno-żłobkowym w Połajewie"
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa fabrycznie nowego zestawu mebli do Sali konferencyjno-multimedialnej w OD
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Obwodu Drogowego w Wieliczkach
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.