Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020348/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041141 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2021 roku oraz regulacja pionowa wpustów i włazów studni kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8552273
1.5.8.) Numer faksu: 818552016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2021 roku oraz regulacja pionowa wpustów i włazów studni kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdcccef0-7d9c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001058/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe dróg – naprawa nawierzchni drogowych o nawierzchni twardej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020348/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych Miasta Lubartów w 2021 roku i regulacja pionowa wpustów i włazów studni kanalizacji deszczowej. 2) Zakres prac:a) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych:- na gorąco – nakładki z asfaltobetonu grubość 4 cm z ramowaniem w ilości 100 m2;- podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem wraz z usunięciem nadmiaru grysu w ilości 4000 m2;- nakładki z betonu asfaltowego o powierzchni powyżej 50 m2 o grubości 4 cm w ilości 300 m2.b) Regulacja pionowa studni i wpustów:- regulacja wysokościowa wpustów ulicznych 400x600 wraz z odtworzeniem nawierzchni w ilości 10 sztuk;- regulacja wysokościowa wpustów ulicznych 400x600 wraz z montażem zintegrowanego pierścienia odciążającego oraz z odtworzeniem nawierzchni w ilości 2 sztuk;- regulacja pionowa włazów kanałowych z zastosowaniem zapraw szybkowiążących wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni w ilości 2 sztuk;- wymiana włazów kanałowych DN600 klasa obciążenia D400 z zastosowaniem zapraw szybkowiążących wraz z odtworzeniem nawierzchni w ilości 2 sztuk.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do IDW-SWZ, tj. w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (SST) odpowiednio dla remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych oraz regulacji pionowej studni i wpustów.4) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący od 12 do 36 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.5) Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu gwarancji.6) Zamawiający zaznacza, iż użyte w IDW-SWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 7) Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.8) Przedmiotowe roboty zostaną zrealizowane w następujących terminach:- do 40 dni od daty zawarcia umowy – nie więcej niż 80 % ilości robót wskazanych w przedmiarach odpowiednio dla remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych oraz regulacji pionowej wpustów i włazów studni kanalizacji deszczowej; - do 8 miesięcy od daty zawarcia umowy – pozostała część przedmiotu umowy określona w ww. przedmiarach robót, która będzie wykonywana sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.9) Kod CPV: Podstawowy: 45233252-0Roboty w zakresie nawierzchni ulicDodatkowe:44130000-0 Studzienki kanalizacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173877,72
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173877,72
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173877,72
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173877,72
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Opracowanie projektu rewitalizacji centrum Lubartowa.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
- Budowa ulicy Bursztynowej (112670L) oraz ulicy Rubinowej (112672L) w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Owocowa o długości 998,00 m w m. Karczmiska Drugie, Karczmiska Pierwsze, gm. Karczmiska.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1080K Osiek - Zawada - Gorenice w miejscowości Zawada"
- Remont drogi wewnętrznej ul. Zarębki w miejscowości Limanowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.