eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecUtrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66d64515-9fd6-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d64515-9fd6-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021780/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Lublińca w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00018.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
1) oczyszczanie ulic, chodników, placów, ścieżek pieszo - rowerowych oraz alejek spacerowych – polegające na oczyszczaniu i wywozie nieczystości – zmiotek - tj. śmieci, błota, ziemi z drogi i pasa drogowego, chodników i placów.
Długość ulic: 60.577 mb, powierzchnia chodników i placów: 141.384 m2.
Wykaz ulic i placów, które należy oczyszczać wraz z ich parametrami oraz podziałem na rejony, określa Załącznik nr 2 do SWZ.,
2) oczyszczanie boisk, placów zabaw i terenów rekreacyjnych.
Wykaz boisk, placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które należy oczyszczać wraz z ich parametrami i podziałem na rejony, określa Załącznik nr 2 do SWZ,
3) oczyszczanie i mycie 13 przystanków autobusowych,
4) oczyszczanie 21 słupów i tablic ogłoszeniowych.
5) dodatkowe prace zlecone przez Zamawiającego, m.in. likwidacja dzikich wysypisk, oczyszczanie boiska sportowego Unia, obsługa imprez plenerowych (ustawianie i opróżnianie pojemników na odpady), usuwanie konarów i gałęzi z ulic i pasów drogowych po wichurach i innych zdarzeniach atmosferycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 141558,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
1) opróżnianie oraz doraźne oczyszczanie koszy ulicznych. Liczba koszy: 450.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 209880,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie Zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie Zadania nr 1 kwotę 133.000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną, złożona przez wykonawcę FCC Lubliniec Sp. z o.o., ul. Przemysłowa, 5, 42-700 Lubliniec, opiewa na kwotę 240.958,58 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ppostępowanie w zakresie Zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605), ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie Zadania nr 1 kwotę 227.000,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną, złożona przez wykonawcę FCC Lubliniec Sp. z o.o., ul. Przemysłowa, 5, 42-700 Lubliniec, opiewa na kwotę 251.548,20 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.