Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618977174
1.5.8.) Numer faksu: 6118977124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1dfe27b-63d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008791/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2721.29.2021.NB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1385241,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
którego przedmiotem są usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania:
Zadanie 1 – Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym
Zadanie 2 – Zarządzanie i administrowanie budynków świetlic wiejskich i remiz OSP
Zadanie I. Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 roku usługi zarządzania i administrowania gminnym zasobem lokalowym.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy.
Wszystkie wykonywane usługi kontrolowane będą przez upoważnionych pracowników wyznaczonego referatu.
Zakres zadania obejmuje - Czynności zarządzania gminnym zasobem lokalowym (dalej: Zasób) – w rozumieniu art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1899) oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 611 ze zm.), polegające na: podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie racjonalnej gospodarki gminnym zasobem lokalowym, a w szczególności:
właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej Zasobu;
bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Zasobu;
właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu prawa energetycznego;
bieżącego administrowania Zasobem;
utrzymywania Zasobu w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem;
uzasadnionego inwestowania w Zasób.
w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami., oraz przepisów prawa miejscowego, w granicach udzielonych pełnomocnictw.
Zadanie II. Zarządzanie i administrowanie budynków świetlic wiejskich i remiz OSP
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 roku usługi zarządzania i administrowania budynków świetlic wiejskich i remiz OSP.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy.
Wszystkie wykonywane usługi kontrolowane będą przez upoważnionych pracowników wyznaczonego referatu.
Zakres zadania obejmuje - Czynności zarządzania gminnym zasobem lokalowym (dalej: Zasób) – w rozumieniu art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1899) polegające na:
podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie racjonalnej gospodarki budynkami świetlic wiejskich i remiz OSP, a w szczególności:
1) właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości;
2) bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości;
3) właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu prawa energetycznego;
4) bieżącego administrowania nieruchomości;
5) utrzymywania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem;
6) uzasadnionego inwestowania w nieruchomości.
w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami., oraz przepisów prawa miejscowego, w granicach udzielonych pełnomocnictw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
79100000-5 - Usługi prawnicze
79211000-6 - Usługi księgowe
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1530800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1530800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1530800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. Zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773228861
7.3.3) Ulica: Poznańska 58
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KOMUNALNY W POBIEDZISKACH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KOMUNALNY W POBIEDZISKACH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1530800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Pobiedziska, w roku 2025"
- "Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2025"
- Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym Urzędu Gminy Pobiedziska, a rotundą
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku diagnostycznego w ramach modernizacji zespołu Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie"
- Zarządzanie portem morskim w Tolkmicku i przystanią rybacką w Suchaczu
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz uzyskanie wym. opinii i decyzji adm. dla zad."Rozbudowa bud. nr 29 i 30 wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynków dla potrzeb parafii wojskowej w Lublińcu".
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.