eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów m.st. Warszawy lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów m.st. Warszawy lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfounw@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dbfo-ursynow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów m.st. Warszawy lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3561a389-77c4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających się o zatrudnienie w DBFO Ursynów m.st. Warszawy lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/310/2022/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 303040,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy dla osób zatrudnionych lub ubiegających
się o zatrudnienie w DBFO Ursynów m.st. Warszawy lub placówkach oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w
roku 2023.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) 195 badań wstępnych;
2) 588 badania okresowe;
3) 90 badań kontrolnych;
4) 211 badania okulistyczne;
5) 372 badań laryngologicznych;
6) 365 wydania orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych;
7) 51 EKG spoczynkowych;
8) 52 rentgenów klatki piersiowej;
9) 32 lipidogramów;
10) 9 konsultacji psychologicznych;
11) 8 ocen wydolności narządu głosu, w przypadku wyniku wskazującego na zmiany patologiczne w narządzie głosu:
konsultacja otolaryngologiczna lub foniatryczna z wykonaniem (w zależności od wskazań) wideolaryngostroboskopii;
12) 14 badań na potrzeby orzeczenia o potrzebie udzielenia nauczycielowi urlopu dla poratowania zdrowia wraz z wydaniem
orzeczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie z art. 276 ust. 1 ustawy Pzp „Zamawiający wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych”. Jednocześnie zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający „z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały
znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert”.

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający, w wyniku niezamierzonego błędu, nie zamieścił ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, które zgodnie z ustawą Pzp wszczyna postępowanie. W następstwie tego wszelkie umowy zawarte w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania musiałyby zostać unieważnione na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

W świetle powyższego Zamawiający uznał, że przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy co powoduje konieczność unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.