eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaRemonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041200 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98101cf6-913c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej (emulsją i grysami), likwidacja przełomów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025058/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT4B.260.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 544000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Remonty cząstkowe emulsją i grysami łącznie 800 ton na terenie Obwodu Drogowego w Iławie.Zamówienie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (grysami na sucho) przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa. Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1. gruntowne oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota; 2. natrysk emulsji; 3. uzupełnienie ubytku; - wypełnienie mieszanką z ziarnem nośnym gr. 5/ 8 mm lub 8/ 11 mm do ok. 20 mm poniżej ostatecznej płaszczyzny wraz z zagęszczeniem przy użyciu sprężonego powietrza;- wypełnienie warstwy ścieralnej mieszanką z ziarnem gr. 2/ 5 mm; - posypanie warstwy ścieralnej czystym grysem. Jako lepiszcze do remontu grysami na sucho będą stosowane tylko drogowe kationowe emulsje szybkorozpadowe. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5°C. Wykonawca ma obowiązek zaznaczyć na jezdni farbą czerwoną lub pomarańczową początek i koniec robót na danym odcinku drogi w każdym dniu wykonywania prac oraz przesłać zamawiającemu każdego następnego dnia drogą elektroniczną na adres pzd@powiat-ilawski.pl informacje o wyremontowanych odcinkach, podając numer drogi, lokalizację, ilości zużytych materiałów w celu odbioru robót oraz sprawdzenia. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, uzgodnienia, przestawienia i utrzymania oznakowania robót na każdym etapie robót, w tym oznakowanie remontowanych odcinków dróg. Przed przystąpieniem do robót wykonawca przedstawi przedstawicielowi zamawiającego zatwierdzony przez organ Zarządzający ruchem projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót. Na bieżąco zakres robót będzie wskazywany i odbierany przez przedstawicieli zamawiającego. Każdorazowo wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wyrobionego materiału. Ze względu na specyfikę robót przy wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysami na sucho, wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont- wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze oraz - wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Kierowca remontera powinien posiadać telefon komórkowy. Wszystkie stosowane do remontu materiały winny posiadać deklarację, lub certyfikat zgodności z Polską Normą (dla materiałów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - deklarację, lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 272000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Remonty cząstkowe emulsją i grysami łącznie 800 ton na terenie Obwodu Drogowego w Suszu.Zamówienie obejmuje wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (grysami na sucho) przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa. Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1. gruntowne oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota; 2. natrysk emulsji; 3. uzupełnienie ubytku; - wypełnienie mieszanką z ziarnem nośnym gr. 5/ 8 mm lub 8/ 11 mm do ok. 20 mm poniżej ostatecznej płaszczyzny wraz z zagęszczeniem przy użyciu sprężonego powietrza;- wypełnienie warstwy ścieralnej mieszanką z ziarnem gr. 2/ 5 mm; - posypanie warstwy ścieralnej czystym grysem. Jako lepiszcze do remontu grysami na sucho będą stosowane tylko drogowe kationowe emulsje szybkorozpadowe. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10°C oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5°C. Wykonawca ma obowiązek zaznaczyć na jezdni farbą czerwoną lub pomarańczową początek i koniec robót na danym odcinku drogi w każdym dniu wykonywania prac oraz przesłać zamawiającemu każdego następnego dnia drogą elektroniczną na adres pzd@powiat-ilawski.pl informacje o wyremontowanych odcinkach, podając numer drogi, lokalizację, ilości zużytych materiałów w celu odbioru robót oraz sprawdzenia. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, uzgodnienia, przestawienia i utrzymania oznakowania robót na każdym etapie robót, w tym oznakowanie remontowanych odcinków dróg. Przed przystąpieniem do robót wykonawca przedstawi przedstawicielowi zamawiającego zatwierdzony przez organ Zarządzający ruchem projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót. Na bieżąco zakres robót będzie wskazywany i odbierany przez przedstawicieli zamawiającego. Każdorazowo wykonawca zobowiązany będzie do wskazania przedstawicielowi zamawiającego miejsca robót i uzyskania pozwolenia na przystąpienie do robót w zależności od warunków atmosferycznych oraz będzie zobowiązany do powiadomienia o zakończeniu robót w danym dniu celem sprawdzenia ilości wyrobionego materiału. Ze względu na specyfikę robót przy wykonywaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej grysami na sucho, wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont- wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze oraz - wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Kierowca remontera powinien posiadać telefon komórkowy. Wszystkie stosowane do remontu materiały winny posiadać deklarację, lub certyfikat zgodności z Polską Normą (dla materiałów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - deklarację, lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 272000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432960,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MAR-DAR” Marian Tompalski

7.3.4) Miejscowość: Chrostkowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294216,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294216,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o.o.

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294216,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.