Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302838/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nw. usług:
Zadanie I – Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów i mienia MPWiK Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie OW Kropelka.
Zadanie II – Konwojowanie wartości pieniężnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430981982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piłsudskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-407
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 532 42 81
1.5.8.) Numer faksu: 81 532 19 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@mpwik.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nw. usług:Zadanie I – Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów i mienia MPWiK Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie OW Kropelka.
Zadanie II – Konwojowanie wartości pieniężnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449d49b3-5733-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ/241/45/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I – Świadczenie usługi kompleksowej ochrony obiektów i mienia MPWiK Sp. z o.o. zlokalizowanych na terenie Ośrodka Wypoczynkowego „Kropelka” w Białce k. Parczewa w okresie od 01.02.2022 r. do 31.12.2022 r.Przedmiotem zamówienia dla Zadania I jest ochrona obiektów i mienia Zamawiającego, celem ich zabezpieczenia przed uszkodzeniem, kradzieżą czy podpaleniem, monitorowanie stanu bezpieczeństwa kasy w budynku recepcji oraz podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia zagrożenia.
Ochrona obiektów i mienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.:
- ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995),
- ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie Danych Osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia Zamawiającego, tzn. wszystkich budynków, budowli, parkujących samochodów, sprzętu oraz całego ogrodzonego terenu nieruchomości przy ul. Źródlanej 3 w Białce k/Parczewa.
Ochrona powierzonego mienia musi być sprawowana:
• całodobowo (od poniedziałku do niedzieli) przez dwóch pracowników ochrony w sezonie letnim, tj. od 01.07. do 31.08.
• przez jednego pracownika ochrony poza sezonem, tj. w miesiącach od stycznia do czerwca oraz od września do grudnia w godzinach 14.00 - 8.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
• przez jednego pracownika ochrony poza sezonem całodobowo w sobotę, niedzielę, dni świąteczne oraz dni wolne od pracy ustalone przez Zamawiającego.
Zamawiający zapewnia dwuosobową obsadę pracowników od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00 w Ośrodku Wypoczynkowym w Białce.
Obowiązki pracowników Wykonawcy sprawujących ochronę powierzonego przez Zamawiającego mienia w Ośrodku Wypoczynkowym w Białce:
a) ochrona zgromadzonego mienia i obiektów znajdujących się na chronionym terenie przed kradzieżą lub dewastacją,
b) uniemożliwienie wstępu na teren chroniony osobom nieupoważnionym,
c) zgłaszanie przedstawicielom Zamawiającego odpowiedzialnym za funkcjonowanie Ośrodka Wypoczynkowego „Kropelka” w Białce każdorazowo zagrożeń w chronionym obiekcie, dostrzeżonych nieprawidłowości w zabezpieczeniu technicznym mienia, obiektów itp.,
d) w przypadku zaistnienia kradzieży, kradzieży z włamaniem, wtargnięcia osób itp. niezwłoczne powiadomienie o zaistniałym zdarzeniu właściwą terenowo jednostkę Policji, przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za funkcjonowanie Ośrodka Wypoczynkowego „Kropelka” w Białce oraz Wykonawcy oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem śladów pozostawionych przez sprawców,
e) przeciwdziałanie wszelkimi prawnie dopuszczalnymi sposobami próbom wtargnięcia osób trzecich na teren chroniony,
f) stosowanie środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia mienia powierzonego ochronie, odparcia ataku na pracowników ochrony lub pracowników Zamawiającego,
g) zawiadomienie - w przypadku zaistnienia awarii, wybuchu lub pożaru - Pogotowia Ratunkowego, Policji, Straży Pożarnej, odpowiednich służb oraz przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za funkcjonowanie Ośrodka Wypoczynkowego „Kropelka” w Białce i Wykonawcy,
h) systematyczne dokonywanie zapisów w książce dyżurów z przebiegu sprawowanej ochrony,
i) kontrolowanie osób w sposób prawem dopuszczony - w przypadku uzasadnionego podejrzenia o wynoszenie mienia Zamawiającego,
j) kontrolowanie osób w sposób prawem dopuszczony - w przypadku uzasadnionego podejrzenia o wnoszenie lub wwożenie na teren chroniony przedmiotów i materiałów zagrażających bezpieczeństwu publicznemu,
k) wykonywanie patroli z częstotliwością: 6 razy w ciągu doby, w godzinach: 7.00, 12.00, 16.00, 19.00, 22.00, 05.00,
l) w przypadku zaistnienia stanu podwyższonego zagrożenia na żądanie Zamawiającego skierowanie dodatkowej ilości pracowników ochrony,
m) utrzymywanie czystości na terenie parkingu i przed budynkiem portierni,
n) usuwanie śniegu z parkingu i chodników przed budynkiem portierni i hotelu,
o) obsługa parkingu polegająca na wpuszczaniu i wypuszczaniu samochodów z i na teren parkingu oraz pobieranie opłat parkingowych,
p) przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od potencjalnych klientów ośrodka,
q) wydawanie kluczy do pokoi w budynku hotelowym i do domków campingowych zlokalizowanych na terenie ośrodka w przypadku nieobecności pracowników Zamawiającego,
r) w sytuacjach sporadycznych przyjmowanie pieniędzy od potencjalnego klienta po uprzednim zameldowaniu w Książce Zameldowań,
s) kontrola przestrzegania i egzekwowania przekazanych przez Zamawiającego wewnętrznych uregulowań w zakresie ruchu osobowego oraz pojazdów,
t) sprawdzanie domków pod względem stanu wyposażenia i ewentualnych zniszczeń po pobycie klientów w trakcie sezonu letniego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 207000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – Konwojowanie wartości pieniężnych z Ośrodka Wypoczynkowego „Kropelka” w Białce k. Parczewa w okresie od 01.02.2022 r. do 31.12.2022 r.Przedmiotem zamówienia dla Zadania II jest konwojowanie wartości pieniężnych MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi konwoju, ochrony wartości pieniężnych (w banknotach i bilonie) w opakowaniu, w kwocie określonej w dowodzie wpłaty. Wartości pieniężne zostaną zapakowane w sposób uniemożliwiający dostęp do zawartości bez pozostawienia śladów naruszenia opakowania (pakiety z gotówką) i będą odbierane przez osoby konwojujące oraz dostarczane do Banku Pekao SA. w Lubartowie.
a) Konwój wartości pieniężnych z kasy w Ośrodku Wypoczynkowym w Białce k. Parczewa do banku Pekao S.A. w Lubartowie.
b) Zakres zamówienia obejmuje konwój wartości pieniężnych na żądanie (w miesiącu maju i grudniu - 1 raz w miesiącu , w miesiącach czerwiec i wrzesień 2 razy w miesiącu, w miesiącach lipiec i sierpień 4 razy w miesiącu (szacowana maksymalna ilość konwojów to 14 razy w roku) w zależności od zapotrzebowania.
c) Wartości pieniężne z Ośrodka Wypoczynkowego w Białce przekazywane będą w zamkniętych kopertach przez Kierownika Ośrodka (lub osobę przez niego wskazaną) za pokwitowaniem. Wartości pieniężne powinny być dostarczone tego samego dnia do wrzutni Banku Pekao S.A. w Lubartowie.
d) Godziny postawienia wartości pieniężnych do dyspozycji konwojenta w kasie w Ośrodku Wypoczynkowym to przedział czasowy 10.45 -11.00.
e) Terminy konwoju wartości pieniężnych określane będą na bieżąco telefonicznie lub faxem.
f) Konwojowanie wartości pieniężnych powinno być wykonywane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 793), przy czym Zamawiający przewiduje, że kwoty transferu wartości pieniężnych nie przekroczą 0,2 jednostek obliczeniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251230,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251230,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251230,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cerber Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-232-38-37
7.3.3) Ulica: Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251230,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4532,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4532,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4532,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cerber Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-232-38-37
7.3.3) Ulica: Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4532,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.