Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016905/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041246 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych: Część nr 1: Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w SkórkachCzęść nr 2: Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523020668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych: Część nr 1: Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w SkórkachCzęść nr 2: Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-018a0fc6-8311-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000166/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty cząstkowe dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.08.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 360000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach1) Na przedmiot zamówienia składa się:•wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia i wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji - szacunkowy zakres robót to: 300 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każdą jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu),•wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg bez wycinania przy zastosowaniu mieszanki mineralno – bitumicznej AC8S/50/70 wraz z skropieniem emulsją asfaltową dna wyboju i zagęszczeniem, szacunkowy zakres robót to: 100 Mg wbudowanego materiału.2)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu umowy do wysokości minimum 70% jej wartości do dnia 31.07.2021 r. Zamawiający zobowiązany jest wskazać zakres robót, których koszt do dnia 31.07.2021 r. wyniesie minimum 70% wartości umowy.3)Ilość remontów określono w SWZ szacunkowo.4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów.5)W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w sytuacji o której mowa w ppkt.4 Zamawiający informuje, że maksymalna wartość zamówienia z której zrezygnowano nie przekroczy 20% wartości całości zadania.6)Okres gwarancji: 12 miesięcy od odbioru częściowego zakresu robót.7)Wykonanie robót budowlanych:a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, SWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej;b)roboty emulsją i grysem należy wykonywać grysami twardymi i emulsją asfaltową szybkorozpadową przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia, wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej bezpośrednio do naprawianego wyboju;c)roboty mieszanką mineralno bitumiczną zaleca się wykonać masą AC8S/50/70 dostarczoną w miejsce wbudowania w termosach. Przed wbudowaniem mieszanki należy krawędź i dno wyboju spryskać emulsją, całość zagęścić;d)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);e)Wykonawca przekaże wymienione w ppkt. d dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania robót;f)wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.8)Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:a)z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na kwotę przedstawioną w formularzu oferty;b)podstawą rozliczenia w przypadku remontów emulsją i grysem oraz masą bitumiczną bez wycinania będzie ilość wbudowanej masy mineralno asfaltowej lub ilość grysu i emulsji wyrażona w tonach;c)Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia pojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót w celu zweryfikowania ilości materiału jaki został wbudowany, ważenie odbywać się będzie w m. Janowiec Wlkp. lub Rogowo Ważenie będzie się odbywać w obecności przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego; d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamontowania urządzeń GPS na pojazdach wykonujących roboty w celu kontrolowania czasu i miejsca pracy, koszty związane z montażem, demontażem i opłatą abonamentową pokrywa Zamawiający;e)Wykonawca podczas użytkowania urządzeń GPS zobowiązany jest do utrzymania urządzeń w sprawności technicznej (w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta, że urządzenie nie da się naprawić);f)Wykonawca podczas wykonywania remontu masą mineralno - asfaltową zobowiązany jest przedstawić na wezwanie Zamawiającemu dokument potwierdzający wydanie materiałów z wytwórni jak również dokument potwierdzający skład mieszanki;g)Wykonawca na etapie składania oferty jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego w wykazie sprzętu o pojemności zbiorników „parchera” na emulsję i grys (pojemność zbiornika na grys i pojemność zbiornika na emulsję);h)wynagrodzeniem Wykonawcy będzie iloczyn wbudowanego materiału i ceny jednostkowej przedstawionej w formularzu cenowym;i)Zamawiający dopuszcza płatności częściowe za faktycznie wykonane, i odebrane roboty remontowe;j)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez wad.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.Cześć 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie1)Na przedmiot zamówienia składa się:•wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia i wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji - szacunkowy zakres robót to: 300 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każdą jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu),•wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg bez wycinania przy zastosowaniu mieszanki mineralno – bitumicznej AC8S/50/70 wraz z skropieniem emulsją asfaltową dna wyboju i zagęszczeniem, szacunkowy zakres robót to: 100 Mg wbudowanego materiału.2)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu umowy do wysokości minimum 70% jej wartości do dnia 31.07.2021 r. Zamawiający zobowiązany jest wskazać zakres robót, których koszt do dnia 31.07.2021 r. wyniesie minimum 70% wartości umowy.3)ilość remontów określono w SWZ szacunkowo.4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów.5)W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w sytuacji o której mowa w ppkt.4 Zamawiający informuje, że maksymalna wartość zamówienia z której zrezygnowano nie przekroczy 20% wartości całości zadania.6)Okres gwarancji: 12 miesięcy od odbioru częściowego zakresu robót. 7)Wykonanie robót budowlanych:a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, SWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej;b)roboty emulsją i grysem należy wykonywać grysami twardymi i emulsją asfaltową szybkorozpadową przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia, wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej bezpośrednio do naprawianego wyboju;c)roboty mieszanką mineralno bitumiczną zaleca się wykonać masą AC8S/50/70 dostarczoną w miejsce wbudowania w termosach. Przed wbudowaniem mieszanki należy krawędź i dno wyboju spryskać emulsją, całość zagęścić;d)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);e)Wykonawca przekaże wymienione w ppkt. d dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania robót,f)wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.8)Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia:a)z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na kwotę przedstawioną w formularzu oferty;b)podstawą rozliczenia w przypadku remontów emulsją i grysem oraz masą bitumiczną bez wycinania będzie ilość wbudowanej masy mineralno asfaltowej lub ilość grysu i emulsji wyrażona w tonach;c)Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia pojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu robót w celu zweryfikowania ilości materiału jaki został wbudowany, ważenie odbywać się będzie w m. Podgórzyn lub Żnin Ważenie będzie się odbywać w obecności przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego;d)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamontowania urządzeń GPS na pojazdach wykonujących roboty w celu kontrolowania czasu i miejsca pracy, koszty związane z montażem, demontażem i opłatą abonamentową pokrywa Zamawiający;e)Wykonawca podczas użytkowania urządzeń GPS zobowiązany jest do utrzymania urządzeń w sprawności technicznej (w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta, że urządzenie nie da się naprawić);f)Wykonawca podczas wykonywania remontu masą mineralno - asfaltową zobowiązany jest przedstawić na wezwanie Zamawiającemu dokument potwierdzający wydanie materiałów z wytwórni jak również dokument potwierdzający skład mieszanki;g)Wykonawca na etapie składania oferty jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego w wykazie sprzętu o pojemności zbiorników „parchera” na emulsję i grys (pojemność zbiornika na grys i pojemność zbiornika na emulsję);h)wynagrodzeniem Wykonawcy będzie iloczyn wbudowanego materiału i ceny jednostkowej przedstawionej w formularzu cenowym;i)Zamawiający dopuszcza płatności częściowe za faktycznie wykonane, zgłoszone i odebrane roboty remontowe;j)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez wad;4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194217,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194217,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECOROAD Sp. z o.o., Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562769820
7.3.3) Ulica: Sikorowo 31
7.3.4) Miejscowość: Sikorowo 31
7.3.5) Kod pocztowy: 88-101
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECOROAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194217,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.T. BE - DROGS Zenon Budziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620006270
7.3.3) Ulica: Bożejewiczki ul. Okrężna 13
7.3.4) Miejscowość: Bożejewiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin. Cztery części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg gminnych.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.