eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych Gminy Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych Gminy Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych Gminy Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f24002a8-5f31-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000731/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych Gminy Zaklików

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych powstałych i zebranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Zaklików w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888,1648 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j Dz. U. z 2021 r., poz. 779) przez okres 6 m-cy (zakładany termin od dnia 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r.)
2. Zagospodarowanie zmieszanych (niesegregowanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz odpadów zielonych ma się odbywać w Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla regionu północnego w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego nr XVIII/131/19 z dnia 27 maja 2019 r. (Dz. Urz. Woj. Podkarp. z 2019 poz. 3326)
3. W ramach odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaklików w terminie od dnia obowiązywania umowy do końca trwania umowy zawartej na podstawie rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie odpady komunalne objęte przedmiotem zamówienia do Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli pełniącego funkcję Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z PGO dla WP i porozumieniem między gminnym zawartym w dniu 12 sierpnia 2020r. pomiędzy Gminą Stalowa Wola, a Gminą Zaklików (Dz. Urz. Woj. Podkarp. z 2020, poz. 3308)
4. Ważenie stanowiące wskazanie ilości odpadów do rozliczeń, będzie miało miejsce na wadze zlokalizowanej na terenie Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli.
5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania wszystkich kwitów wagowych i przekazywania ich Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego.
6. W przypadku awarii instalacji wskazanej przez zamawiającego, Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć odpady do instalacji zastępczej wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego bez zmiany ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego.
9. Zamawiający określa, ze w sposób selektywny będą zbierane następujące rodzaje odpadów: papier, metal, tworzywa sztuczne, szkło, opakowania wielomateriałowe, bioodpady
10. Określa się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych
10.a. Odpady zmieszane nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie lub nie rzadziej niż raz w miesiącu zgodnie ze złożoną deklaracją;
10.b. Odpady zbierane selektywnie nie rzadziej niż raz w miesiącu;
10.c. Podane częstotliwości odbioru odpadów komunalnych mogą ulec zmianie stosownie do zmian wynikających ze zmiany prawa miejscowego.
11. Ilość odbieranych odpadów z terenów niezamieszkałych Zamawiający określa na 15 Mg miesięcznie
12. Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów leży po stronie wykonawcy. Harmonogram powinien zawierać niezbędne informacje takie jak: terminy odbioru, zasady segregacji.
13. Wykonawca dokona odbioru wysegregowanych odpadów komunalnych w ilościach wskazanych w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.
14. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa i musi znajdować się w dyspozycji Wykonawcy.
15. Wykonawca zapewni worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z logiem Gminnego Zakładu Komunalnego sp. z o. o. lub logiem Gminy Zaklików w kolorach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zaklików, tj. żółty, zielony, niebieski, brązowy,
16. Ilość worków do selektywnej zbiórki, które musi zapewnić Wykonawca – zgodnie ze wskazaniem właściciela nieruchomości niezamieszkałej w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
17. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć następny worek po odebraniu pełnego worka danego rodzaju.
18. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie bądź zniszczenie pojemników z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego (lub wymiana) należy do Wykonawcy.
19. Środki uzyskane ze sprzedaży selektywnie odebranych surowców wtórnych są dochodem Wykonawcy, które zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca obowiązany był uwzględnić w kalkulacji przy ustalaniu ceny za wykonywaną usługę.
20. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć pojazdy w system monitoringu pozycjonowania satelitarnego GPS System ma umożliwiać trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o trasie pracy pojazdów i miejscach ich postoju. Pojazdy muszą być wyposażone w system umożliwiający kontrolę miejsc wyładunku odpadów.
21. Pojazdy winny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się (wysypywaniem i rozwiewaniem) na zewnątrz odpadów oraz wyposażone w narzędzia/urządzenia służce do uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58125,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58125,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58125,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652566772

7.3.3) Ulica: Targowa

7.3.4) Miejscowość: Zaklików

7.3.5) Kod pocztowy: 37-470

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58125,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-19 do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.