Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316355/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
- 2021/BZP 00324571/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
- 2021/BZP 00328531/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie
na oddziały posiłków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAMYSŁOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160216463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleśnicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 40 40 256
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoznamyslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zoznamyslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczaniena oddziały posiłków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca6375b7-5d82-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009972/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostarczanie na oddziały posiłków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316355/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.13.2021.LD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 643860 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostarczanie i przekazywanie na oddziały szpitalne (do kuchenek oddziałowych) posiłków oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach.
2. Średnia dzienna ilość pacjentów - 90 osób (+/- 10%) Wskazana poniżej ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, a rzeczywista ilość w ramach zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb szpitala.
3. Posiłki zamawiane będą w następujący sposób droga telefoniczną :
- śniadania – dnia poprzedniego do godz. 13:30, korekta do 15:30,
- obiad – tego samego dnia do godz. 8.30, korekta do godz.10:30,
- kolacja – tego samego dnia do godz. 10:30, korekta do godz. 13:30.
1. Oddziały szpitalne:
- oddział medycyny paliatywnej (hospicjum) – parter,
- oddział chirurgiczny ( I piętro),
- oddział urologiczny ( I piętro),
- ZOL (II piętro),
- oddział wewnętrzny (II piętro),
- oddział ginekologiczno–położniczy (III piętro),
2. Jeden osobodzień żywienia składa się ze śniadania, obiadu i kolacji:
- śniadanie - godz. 08:00,
- obiad - godz. 12:30,
- kolacja - godz. 16:00.
3. Posiłki należy dostarczać punktualnie.
4. Racje pokarmowe, ich wartość kaloryczną i zawartość składników odżywczych określają aktualne wytyczne Instytutu Żywności i Żywienia. W sporządzaniu posiłków należy uwzględnić powszechnie stosowane diety w szpitalach z uwzględnieniem:
- Diety podstawowej (ogólnej).
- Diety łatwostrawnej (lekkostrawnej).
- Diety łatwostrawnej z ograniczeniem tłuszczu (wątrobowej).
- Diety łatwostrawnej z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego (wrzodowej).
- Diety z ograniczeniem węglowodanów łatwo przyswajanych (cukrzycowej).
- Diety ubogoresztkowej.
- Diety bogato białkowej (wysokoenergetycznej lekkostrawna)
- Diety dla osób w wieku wczesno i późno starczym leczonych onkologicznie.
- Diety o zmienionej konsystencji (papkowatej).
5. KAŻDA DIETA POWINNA MIEĆ MOŻLIWOŚĆ PODANIA W POSTACI PAPKI.
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV:
15894220-9 Posiłki szpitalne.
Dodatkowe kody CPV:
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków.
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
8. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostaw.
9. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy.
10. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnej i terminowej realizacji dostawy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za
należyte wykonanie tego zamówienia.
12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami oraz innymi przepisami prawa regulującymi wymagania w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa i odpowiedniej jakości.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w SWZ i ofercie.
14. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego, Namysłowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów - kuchenki oddziałowe.
15. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie:
1) Sporządzanie posiłków w ilościach wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów, z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych.
2) Dostarczanie posiłków we wszystkie dni tygodnia zgodnie z ustalonym harmonogramem.
3) Do śniadania i kolacji dostarczanie każdorazowo gorącej herbaty, zarówno słodkiej jak i gorzkiej w ilości niezbędnej do zaspokojenia potrzeb pacjentów Zamawiającego, niezależnie od napojów przewidzianych jadłospisem.
4) Dostarczenie posiłków do kuchenek oddziałowych Zamawiającego.
5) Odbiór wszelkich odpadów pokonsumpcyjnych i ich zagospodarowanie we własnym zakresie.
6) Przestrzeganie jadłospisów stanowiących załączniki nr 2 do SWZ (dieta podstawowa, łatwostrawna, wrzodowa, wątrobowa, cukrzycowa, ubogoresztkowa, wysokoenergetyczna, osób starszych leczonych onkologicznie).
7) Zmiany w jadłospisie będą wymagane w okresie:
- Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy - wówczas Wykonawca ma obowiązek przygotować posiłki o charakterze świątecznym z zachowaniem tradycyjnych potraw.
- Zmiany pór roku - wówczas Wykonawca w jadłospisie ma obowiązek uwzględnić warzywa i owoce sezonowe.
8) W przypadku, kiedy Inspekcja Sanitarna podczas czynności kontrolnych stwierdzi błędy w jadłospisach, wówczas Wykonawca we współudziale z Zamawiającym ponownie zweryfikują jadłospisy i w razie potrzeby dostosuje je do zaleceń pokontrolnych.
9) Każda zmiana w przygotowanych jadłospisach będzie wymagała obustronnych uzgodnień i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
16. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Używania naczyń do transportu posiłków, w których pakowana będzie żywność, czystych, bez uszkodzeń mechanicznych, mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego.
2) Stosowania pojemników i termosów zamykanych szczelnie, tak by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu.
3) Przygotowywania posiłków z naturalnych produktów metodą tradycyjną bez używania produktów typu instant oraz gotowych produktów (np. pierogi mrożone, klopsy, gołąbki, kluski, czy puree itp.).
4) Stosowania do smarowania pieczywa produktów zawierających minimum 82% tłuszczu, przy czym tłuszcz palmowy jest wykluczony.
5) Przygotowywania produktów smażonych na wysokiej jakości oleju o wysokiej temperaturze dymienia (olej rzepakowy o obniżonej zawartości kwasu erukowego).
6) Stosowania się do zaleceń, zawartych w jadłospisach (przyprawianie, gotowanie, duszenie, itp.).
7) Zabielanie potraw, jogurtem naturalnym o zawartości 2% tłuszczu.
8) Podawania do obiadów świeżych warzyw w sezonie, poza sezonem mogą być produkty konserwowe i mrożone.
9) Podawania co najmniej jeden raz w tygodniu potraw z ryb.
10) Podawania cytryny do herbaty dla pacjentów ZOL i Hospicjum – każdorazowo.
11) Zapewnienia sosu do drugiego dania dla pacjentów ZOL i Hospicjum – każdorazowo.
12) Podawania w okresie świąt Wielkanocy, Bożego Narodzenia i Nowego Roku posiłków o tradycyjnym świątecznym charakterze.
13) Dostarczania posiłków, które powinny posiadać temperatury:
- gorące zupy minimum 75o C,
- gorące drugie dania i inne gorące posiłki minimum 62o C,
- gorące napoje minimum 80o C,
- surówki i sałatki maksimum 4 do 10o C.
Wykonawca dostarczy i wywiesi jadłospisy jednodniowe na tablicy ogłoszeń dla pacjentów na każdym piętrze Szpitala sporządzone w estetycznej formie graficznej, na papierze o podwyższonej gramaturze, najpóźniej do godziny 7:30 każdego dnia.
14) Zapewnienia pojemników zamykanych, służących do transportu odpadów pokonsumpcyjnych, w ilości zgodnej z rzeczywistymi potrzebami, przy czym utrzymanie ich w czystości i we właściwym stanie technicznym spoczywać będzie na Wykonawcy.
15) Przygotowywania posiłków zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia, oraz z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego.
16) Przechowywania próbek żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
17) Wskazania miejsca przygotowywania posiłków w ofercie.
18) Poddawania się kontroli organów Inspekcji Sanitarnej.
19) Dowożenia przygotowanych posiłków 3 razy dziennie (śniadanie, obiad, kolacja),
w oznakowanych pojemnikach, opisanych nazwą oddziału, nazwą diety oraz liczbą porcji, odrębnie dla każdego oddziału. (dopuszcza się dostarczanie obiadu razem z kolacją)
20) Natychmiastowej wymiany dostarczonych posiłków nie spełniających wymagań, nie później niż w ciągu 90 min. od powiadomienia Wykonawcy telefonicznie lub faksem. Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawienia w depozycie gotowych posiłków, oryginalnie zapakowanych z widoczną datą ważności (masło, chleb, dżem, słoik z pulpetami, parówki, itp.) oraz uzupełnianie depozytu i wymiana produktów starych na świeże.
21) Dostarczenia nieodpłatnie dodatkowej porcji posiłku (dieta podstawowa) dla upoważnionego pracownika Zamawiającego w celu oceny gramatury, temperatury i walorów organoleptycznych posiłku.
17.Pozostałe wymagania od Wykonawcy:
1) Pracownik / pracownicy/ kierowca Wykonawcy zajmujący się realizacją usługi
w NCZ Sp. z o.o. muszą posiadać ubrania ochronne zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz aktualne badania sanitarno–epidemiologiczne, dopuszczające do kontaktu z żywnością.
2) Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia przez wystarczającą ilość osób posiadających niezbędne kwalifikacje w tym, przynajmniej jednej osoby posiadającej kwalifikacje dietetyka.
3) Wykonawca zobowiązuje się na koszt własny dostarczyć naczynia jednorazowe dla pacjentów izolowanych. Pozostałe informacje w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894220-9 - Posiłki szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604545,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764196,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604545,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Catering-Restauracja Ryszard & Zbigniew Muszyńscy s.c., ,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Catering-Restauracja Ryszard & Zbigniew Muszyńscy s.c., ul. Niemodlińska 39, 49-156 Gracze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540003141
7.3.3) Ulica: ul. Niemodlińska 39
7.3.4) Miejscowość: Gracze
7.3.5) Kod pocztowy: 49-156
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATERING-RESTAURACJA RYSZARD & ZBIGNIEW MUSZYŃSCY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
CATERING-RESTAURACJA RYSZARD & ZBIGNIEW MUSZYŃSCY S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604545,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-17 do 2023-01-17INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych - II postępowanie.
- Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Głuszyna
- Zakup i dostawa do Urzędu Miejskiego w Namysłowie urządzeń sieciowych, licencji oraz dysków.
- Budowa ogrodzeń na terenach gminnych - etap 1: Część 1: Budowa ogrodzenia placu zabaw w Ligocie Książęcej Część 2: Wykonanie ogrodzenia terenu gminnego w Smarchowicach Małych
- rozwój infrastruktury transportowej na terenie Gminy Namysłów - opracowanie koncepcji
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie usługi cateringowej podczas uroczystości wręczenia dyplomów na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi cateringowe dla gości wernisażu wystawy z okazji 70-lecia działalności Biblioteki Głównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
więcej: Posiłki szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.